2025-08-23, 21:57
Medlem
Har så svårt att förstå varför hon fortfarande har följare. Trodde de flesta tänkte att det inte är okej med lyteskomik.
Citera
2025-08-23, 21:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tangerinescience
För en gångs skull "tappar hon det" inte på sitt barn, det är ju i alla fall bra

Alltså att visa upp sig på det viset är ju galet. Samma med uthängningen vid kamera -gate och olagliga medicinen. Vad gör hon utanför kameran då kan man undra. Hon såg verkligen helt galen ut när hon spärrar upp ögonen och stampar i golvet.
Citera
2025-08-23, 22:28
Medlem
Det har redan sagts 1000 gånger men jag säger det igen. H är antingen helt dum i huvudet eller så har hon hittat på världens flummigaste efterhandskonstruktion.

Men såhär.

Ingen missunnar Lars att få gå på Leos.
Ingen har brytt sig om dom där jäkla shotsen.

Men H skrev att de inte haft råd med Leos de 2 senaste veckorna. Under de nämnda 2 veckorna så hade H shoppat för ca 1000k på H&M, varit i Malmö och handlat på Costco (bla flera liter nötter för samma kostnad som inträdet på Leos). Det H menade är inte att de inte hade råd, hon skulle ha skrivit att de inte prioriterade Leos (H prioriterade sitt shoppingberoende). Men hon är för korkad för att uttryck sig korrekt.
H skrev idag att hon prioriterar kläder framför Leos (no shit din shoppinggalna clown). Vilket de flesta av oss nog också gör - om behovet finns. Men varken H eller Lars behöver nya kläder. Den ungen skulle kunna bära en ny outfit (inklusive utekläder) varje dag i en månad. Hon behöver inte mer.

Istället för att gapa på sina följare så borde H lära sig att ta (befogad!!!!) kritik, uttrycka sig korrekt och respektfullt, samt värna om sitt ”jobb” som ”iNfLuÄänSA”.

Och för guds skull sluta ta bort inlägg och storys hela tiden!!!!! Stå för dina jäkla åsikter!!!!

Jag HOPPAS verkligen att imorgon är sista dagen vi får se Lars och att H håller sitt ord att inte visa henne mer när hon börjar förskolan.
Citera
2025-08-23, 22:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frunilillabyn
Men hon sa ju att det var panten som "räddat" dom nu. Hade hon inte handlat sina 873 cola i veckan hade hon ju haft mer pengar men det reflekterar hon inte över.

Hon sa att det fanns en tid då panten räddade dom tiden före lön.
Citera
2025-08-23, 22:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bullkaka
Jag vet åtminstone en handfull som helst vill bli skuldfria och slippa betala ränta som gör så. Men det är såklart upp till var och en. Funderade bara på vad hon kan lägga 60 000:- på i månaden. Har du några bra förslag?

Vad får ni 60 ifrån? Totalt? För det är ju en helt vanlig inkomst för två personer. Hanna måste väl ha mer pengar än så att röra sig med?
Citera
2025-08-23, 22:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blomkvasten22
Ändå har de flesta av hennes följare ingen som helst aning om vad hon tjänar gissar jag.
Men är ganska säker på att många skulle bli chockad om de visste vad hon tjänar på sina content.
Övertygad om att det skulle bli massor med blockeringar och vredesutbrott då.

Det är ju ett knapptryck bort att kolla upp hennes inkomst så det är vi väl många som vet?
Citera
2025-08-23, 22:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tilde76
Hon sa att det fanns en tid då panten räddade dom tiden före lön.

Det är nog öppet för tolkning för nu när jag lyssnar igen lät det som hon menar nu. Men jag kan absolut ha fel. Jag satte det i samband med att hon faktiskt sa häromdagen att de pantat allt de hade i garaget.
Citera
2025-08-23, 22:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frunilillabyn
Det är nog öppet för tolkning för nu när jag lyssnar igen lät det som hon menar nu. Men jag kan absolut ha fel. Jag satte det i samband med att hon faktiskt sa häromdagen att de pantat allt de hade i garaget.
Jag tycker också att hon säger nu. Men jag kanske hör fel 🤔
Citera
2025-08-23, 22:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GrebChim
Vad får ni 60 ifrån? Totalt? För det är ju en helt vanlig inkomst för två personer. Hanna måste väl ha mer pengar än så att röra sig med?

Nej du har rätt! Det borde snarare vara 80-90 varje månad? Eller i alla fall 70-80! Efter skatt då.
Citera
2025-08-23, 22:57
Medlem
Sådär ja, utskällningsstoryn borta.
Ifall H funderar på vad hon önskar sig i julklapp så kan hon ju alltid önska sig en ryggrad.....
Citera
2025-08-23, 23:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GrebChim

Jag tog 1,5 miljoner och drog 50 % skatt. Dela resultatet på 12 så har du 62,5 000:- efter skatt kvar per månad. Så skrev MINST 60 k per månad så ingen skulle komma och gnälla.
Sen är det ju bara dom som vet exakt vilken summa de har att röra sig med.
Senast redigerad av FruKrokodil 2025-08-23 kl. 23:18.
Citera
2025-08-23, 23:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Channy
Sådär ja, utskällningsstoryn borta.
Ifall H funderar på vad hon önskar sig i julklapp så kan hon ju alltid önska sig en ryggrad.....

Hahaha jaa, eller en frys så hon inte smälter bort varje gång någon säger emot.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in