Det har redan sagts 1000 gånger men jag säger det igen. H är antingen helt dum i huvudet eller så har hon hittat på världens flummigaste efterhandskonstruktion.
Men såhär.
Ingen missunnar Lars att få gå på Leos.
Ingen har brytt sig om dom där jäkla shotsen.
Men H skrev att de inte haft råd med Leos de 2 senaste veckorna. Under de nämnda 2 veckorna så hade H shoppat för ca 1000k på H&M, varit i Malmö och handlat på Costco (bla flera liter nötter för samma kostnad som inträdet på Leos). Det H menade är inte att de inte hade råd, hon skulle ha skrivit att de inte prioriterade Leos (H prioriterade sitt shoppingberoende). Men hon är för korkad för att uttryck sig korrekt.
H skrev idag att hon prioriterar kläder framför Leos (no shit din shoppinggalna clown). Vilket de flesta av oss nog också gör - om behovet finns. Men varken H eller Lars behöver nya kläder. Den ungen skulle kunna bära en ny outfit (inklusive utekläder) varje dag i en månad. Hon behöver inte mer.
Istället för att gapa på sina följare så borde H lära sig att ta (befogad!!!!) kritik, uttrycka sig korrekt och respektfullt, samt värna om sitt ”jobb” som ”iNfLuÄänSA”.
Och för guds skull sluta ta bort inlägg och storys hela tiden!!!!! Stå för dina jäkla åsikter!!!!
Jag HOPPAS verkligen att imorgon är sista dagen vi får se Lars och att H håller sitt ord att inte visa henne mer när hon börjar förskolan.
Bra skrivet. HT borde söka hjälp hos socialtjänsten.
Det är ju ett knapptryck bort att kolla upp hennes inkomst så det är vi väl många som vet?
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Jag tog 1,5 miljoner och drog 50 % skatt. Dela resultatet på 12 så har du 62,5 000:- efter skatt kvar per månad. Så skrev MINST 60 k per månad så ingen skulle komma och gnälla.
Sen är det ju bara dom som vet exakt vilken summa de har att röra sig med.
Och då räknar du för hela hushållet? I så fall har de ju inte mer pengar än andra?
Jag tog 1,5 miljoner och drog 50 % skatt. Dela resultatet på 12 så har du 62,5 000:- efter skatt kvar per månad. Så skrev MINST 60 k per månad så ingen skulle komma och gnälla.
Sen är det ju bara dom som vet exakt vilken summa de har att röra sig med.
här är storyn. spelade in för jag anade att hon skulle radera den illa kvickt.
Offerkoftan på HT , så aggressiv i sitt prat och extremt otrevlig människa. När man är på sociala medier och delar saker i sin story, så måste man ta med i beräkningen att alla ser på detta på olika sätt. ” ibland har vi inte råd ” ….??? Livet är inte bara glass o ballonger o en massa hjärtan. Många människor tycker annorlunda , men hon har så svårt att ta denna kritik. Säger bara skaffa ett riktigt jobb och efter detta kan hon förstå hur andra känner o har det.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!