2025-09-04, 20:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frunilillabyn
Det känns väldigt 2015. Och alltid samma blommor som flyttas runt i hela radhuset..
Vet, men produkten lät intressant , men väntar in annan rabattkod om jag önskar köpa (ska marinera). Länkar från H klickar jag inte på. Dessa jäkla konstblommor, förstår INTE grejen, ser bara fattigt ut. Med den lönen så kan man åka o köpa färska blommor inför samarbeten (om man nu vill ha blommor med) men inte Hanna inte. Hade i mina ögon sett mer proffsigt ut men H är inte den som är den, hon vill tilltala en publik som förmodligen bor på landsbygden o köper fejkblommor? Fattar inte.
Citera
2025-09-04, 20:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stjernglans
Flera här skriver att Hanna inte gär något
På typ en vecka har hon spelat in tre samarbeten. Kan ändå tänka mig att det tar tid att spela in ett och sen sätta in text och voiceover 😊

Tre samarbeten på en vecka kan väl ändå inte anses mycket, de flesta jobbar 40-timmar arbetsvecka.
Hon kanske jobbar 20% av det, högst!
Men vi har alla olika preferenser vad arbete är och vad som är mycket. Allt över 40 timmar är mycket annars är det bara vad alla andra jobbar, dvs normalt.
Citera
2025-09-04, 20:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Exspektans
Vet, men produkten lät intressant , men väntar in annan rabattkod om jag önskar köpa (ska marinera). Länkar från H klickar jag inte på. Dessa jäkla konstblommor, förstår INTE grejen, ser bara fattigt ut. Med den lönen så kan man åka o köpa färska blommor inför samarbeten (om man nu vill ha blommor med) men inte Hanna inte. Hade i mina ögon sett mer proffsigt ut men H är inte den som är den, hon vill tilltala en publik som förmodligen bor på landsbygden o köper fejkblommor? Fattar inte.
Ja hon hade kunnat köpa en färdig bukett på Ica och gjort något kul med, går väl även att dra av den kostnaden på deklarationen sedan! Har alla andra influensers blommor i sina samarbeten eller hur gör dom? 🤔
Citera
2025-09-04, 20:33
Medlem
Ser att följarantalet minskar. Nere på under 67 nu
Citera
2025-09-04, 20:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Knappast.......
Det var säkert inte det som fick H att gå upp i vikt innan sin GBP heller...🙄ALLA går inte upp av att överäta fett och kolhydrater. Har en vän som är trådsmal utan att gå upp. De är mer undantag.

Varför hon behövt göra en GBP är för att hon haft och har en usel kosthållning. Fattar inte att hon inte skärper sig trots sin bakgrund, men är man sockerknarkare är det svårt.
Citera
2025-09-04, 20:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Aha, den kända köttfärssåsen. Den missade jag. Men receptet är fantastiskt 😅
Jorå. Om jag inte missminner mig färs o pasta på en rosa tallrik. Men det kanske var från förra veckan eller veckan före dess eller kanske dessförinnan. Fint content :/ svårt att hålla reda på när matsedelen består av tacos eller köttfärssås och som igår köttbullar. Vart tog hello fresh-inspon vägen? Så mycket gott som hon stod och åt vid köksbänken med orgasmminer? Inte sett ett skit. Men visst, vi får inte se allt. Men lägger man upp att man köpt två paket kaffe så visar influensan att man får följa med på… typ… ALLT. Och hade hon lagat mer inspirerande mat hade man fått följa med, H lever för content, t o m en fluga blir ett content. Med andra ord lagar hon ingen annan mat än just köttfärssås, taco o på sin höjd frysta köttbullar.

Två paket kaffe? Det är dagens content. Hello? Vem bryr sig, jag tydligen, för det är så kasst.
Citera
2025-09-04, 20:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Knappast.......
Det är inget bevis på att majoriteten gör så för det, men strunt samma.

Du har så rätt, det är färdiga köttbullar som ska värmas bara. Gör man egna köttbullar på smet har man smör men ABSOLUT inte i de mängderna hon använder.
Hon lär behöva ha en tunna hemma som restaurangerna har och häller överblivet fett i för att inte skölja i avloppet.
Citera
2025-09-04, 20:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Engulbadsvamp
Ser att följarantalet minskar. Nere på under 67 nu
66,9 men det är tråkigt.
Citera
2025-09-04, 20:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bobhallonsaft
s.l.u.t.a m.e.d v.o.i.c.o.v.e.r som är helt skev, olika tonläget, olika högt, passar inte till bilden osv osv. DET stör jag mig så mycket på att öronen går sönder.
Ja! Ja!
Men försöker vara lite positiv :/
Citera
2025-09-04, 20:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Abrakadabra77
Du kan ju googla och köpa. Eller du menar med rabatt?
Självklart googlar jag eller inväntar en influensa jag vill stödja om jag nu vill prova produkten men som sagt, jag marinerar behovet
Citera
2025-09-04, 20:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blomkvasten22
Du har så rätt, det är färdiga köttbullar som ska värmas bara. Gör man egna köttbullar på smet har man smör men ABSOLUT inte i de mängderna hon använder.
Hon lär behöva ha en tunna hemma som restaurangerna har och häller överblivet fett i för att inte skölja i avloppet.
Som jag har skrivit innan så använde jag också mycket smör förut. Men ja, hoppas att hon inte gör så det blir stopp i avloppet.
Citera
2025-09-04, 21:01
Medlem
Knappast.......s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blomkvasten22
Precis!!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in