Citat:
Känner du någon gång med tanke på hur kvinnor är att du är tacksam över att vara bög?
Haha! Så hon behövde ligga men visste du var bög? Schysst gjort av dig!
Tackar för bra svar! Man har ju jävligt mycket fördomar. Man vet ju också att det är fördomar. Men jag tror mycket av det kommer från tv och media. Där verkar alla bögar vara extra fjolliga och overkliga. Ungefär som att de är med i en teater. Hur känner du att bögar föreställs i media?
Haha! Så hon behövde ligga men visste du var bög? Schysst gjort av dig!
Tackar för bra svar! Man har ju jävligt mycket fördomar. Man vet ju också att det är fördomar. Men jag tror mycket av det kommer från tv och media. Där verkar alla bögar vara extra fjolliga och overkliga. Ungefär som att de är med i en teater. Hur känner du att bögar föreställs i media?
Jag tror inte det? Eller nu känner jag många heterokvinnor (seriöst om du VISSTE vad dom snackar om er snubbar, jävlar vilket kåt gäng dom är) så jag tror jag hade vart väldigt kompatibel som partner med en fast totalt katastrof i sängen.
Sen och det här är precis som vanligt bara anekdota grejer självklart - men par när ungarna är litet äldre eller utflugna brukar kunna få igång sexlusten och umgänget bättre.
Man har tid att snacka med varandra och kanske lista ut vadfan det är som funkar för varandra - det finns litet mer tid till sex med manus (har en idé om att kinky folk har det rätt när dom liksom först snackar igenom vad båda faktiskt vill ha, sen har en event-lista med ungefär vad som ska hända och att man låter det ta tid så en halv dag är förspel)
Jag tycker att vi bögar har det rätt gött. Så litet fördommar är faktiskt ingen fara. Jag menar jag har träffat folk med fördomar och det slutar ju alltid med att dom hajjar att jag är samma sorts pucko som alla andra.
Sen tror jag det finns litet frihet i att vara bög för att man FÅR vara extravagant och fjollig vilket genuint är rätt kul. För min del drar jag på fjolligheten i jobbet i vissa tillfällen. I mitt jobb går man liksom in hos folk och dom flesta av oss på jobbet är rätt stora snubbar - och om det är en ensam kvinna så kan hon känna sig rätt jävla obekväm att vara ensam med en karl och då JÄVLAR blir det fjollighet! Jag kan inte nämna min man snabbt nog, rösten blir litet softare och handlederna viner av alla mjuka handrörelser
Det sköna är att man kan se kvinnans axlar bara sjunka en decimeter eftersom jag är uppenbart bög och inget hot mot henne sexuellt. Så fördomar är bra ibland är väl det jag försöker säga

Plus jag är en medelålders karl - jag kan ta litet fördomar dom flesta kommer ju inte från ett elakt ställe utan bara att man ser bögar på TV mest. Plus heterokompisar som inser att dom KAN dra bögskämt med en är så jävla starkt.