Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-01-21, 01:23
  #4957
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flugornas
Det där går inte ihop riktigt, en vanlig person som visar sig vara bög?
Vad spelar det för roll vilken sexuell läggning din vanliga person har?
Så skriver du "Låt folk bara som de vill".
Varför läser du och kommenterar du i tråden ?
Aha du är lite inne på att du kanske är bisexuell?

Eller så kanske jag bara var lite ironisk.
Citera
2024-03-15, 20:24
  #4958
Medlem
Xanyos avatar
Hejsan alla mina homosexuell bröder, jag har ett par frågor jag måste få ställa för att stilla min nyfikenhet som jag hoppas ni kan hjälpa mig med.

Jag blir nyfiken på hur en homosexuell ser an annan kille / man i deras ögon rent sexuellt?

Vad är det som är en speciell sak eller flera en kille han ha som ni blir riktigt upphetsade utav rent visuellt? Där det enda ni kan tänka "Han vill jag ha" eller "Jag skulle älska få honom i sängen"?
Citera
2024-03-16, 12:55
  #4959
Medlem
vonblixens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xanyo
Hejsan alla mina homosexuell bröder, jag har ett par frågor jag måste få ställa för att stilla min nyfikenhet som jag hoppas ni kan hjälpa mig med.

Jag blir nyfiken på hur en homosexuell ser an annan kille / man i deras ögon rent sexuellt?

Vad är det som är en speciell sak eller flera en kille han ha som ni blir riktigt upphetsade utav rent visuellt? Där det enda ni kan tänka "Han vill jag ha" eller "Jag skulle älska få honom i sängen"?

En vältränad kille med en stor röv, en s k "Bubble But" blir jag kåt på direkt!
Citera
2024-03-16, 15:55
  #4960
Medlem
Är stor kuk viktigt, eller något man tänder på? Är det jobbigt som bög, mer än för straighta att ha liten kuk.
Citera
2024-03-17, 10:19
  #4961
Medlem
talcsofts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mohave
Förekommer sugar dating också i bögkretsar?

Ja. Flera gånger blivit erbjuden pengar för mitt sällskap. Tackar alltid nej för den andra personen ser alltid ut som något katten släpat in. Sen skulle det vara så konstlat så jag hade nog tackat nej ändå även om den andra var attraktiv.

Citat:
Ursprungligen postat av Lailatjej
Tycker ni att det är en klar slagsida och obalans i utbudet genom att det finns många gånger fler "bottoms" än det finns "tops" ?

Baserat på att jag som top lätt får 5-10 skamliga förslag skickat till mig på 5 minuter bara jag öppnar Grindr, ja.
Citera
2024-03-18, 17:18
  #4962
Medlem
En fråga till alla bögar där ute (kan hända att jag frågat det här innan, men låt så vara): Är det normalt att man går omkring och tänker på snoppar precis hela dagarna?? Nästan varje vaken timme tänker jag på det, vilket i och för sig kan vara härligt, men samtidigt lite jobbigt. Så fort jag ser en "bula" så går hjärnan igång på alla fyra och jag börjar tänka syndiga tankar.

Fördomen om att bögar alltid tänker på sex verkar ju stämma in på mig i alla fall. Känner mig så ensam i dessa tankar och funderingar, börjar tro att jag är onormal på något sätt. Men samtidigt, som jag skrev ovan, så njuter jag också lite av tanken på alla snygga killar med tillhörande paket som finns där ute.

/En som tänker på penis 24-7.....
Citera
2024-03-19, 18:21
  #4963
Medlem
Jag undrar. Alla gaypar, har de någon gång haft analsex eller finns det gayförhållanden där man aldrig haft penetrerande sex??
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback