2025-05-17, 11:28
Medlem
triptykens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ljungbacken666
Känner du någon gång med tanke på hur kvinnor är att du är tacksam över att vara bög?

Haha! Så hon behövde ligga men visste du var bög? Schysst gjort av dig!

Tackar för bra svar! Man har ju jävligt mycket fördomar. Man vet ju också att det är fördomar. Men jag tror mycket av det kommer från tv och media. Där verkar alla bögar vara extra fjolliga och overkliga. Ungefär som att de är med i en teater. Hur känner du att bögar föreställs i media?

Jag tror inte det? Eller nu känner jag många heterokvinnor (seriöst om du VISSTE vad dom snackar om er snubbar, jävlar vilket kåt gäng dom är) så jag tror jag hade vart väldigt kompatibel som partner med en fast totalt katastrof i sängen.
Sen och det här är precis som vanligt bara anekdota grejer självklart - men par när ungarna är litet äldre eller utflugna brukar kunna få igång sexlusten och umgänget bättre.
Man har tid att snacka med varandra och kanske lista ut vadfan det är som funkar för varandra - det finns litet mer tid till sex med manus (har en idé om att kinky folk har det rätt när dom liksom först snackar igenom vad båda faktiskt vill ha, sen har en event-lista med ungefär vad som ska hända och att man låter det ta tid så en halv dag är förspel)

Jag tycker att vi bögar har det rätt gött. Så litet fördommar är faktiskt ingen fara. Jag menar jag har träffat folk med fördomar och det slutar ju alltid med att dom hajjar att jag är samma sorts pucko som alla andra.
Sen tror jag det finns litet frihet i att vara bög för att man FÅR vara extravagant och fjollig vilket genuint är rätt kul. För min del drar jag på fjolligheten i jobbet i vissa tillfällen. I mitt jobb går man liksom in hos folk och dom flesta av oss på jobbet är rätt stora snubbar - och om det är en ensam kvinna så kan hon känna sig rätt jävla obekväm att vara ensam med en karl och då JÄVLAR blir det fjollighet! Jag kan inte nämna min man snabbt nog, rösten blir litet softare och handlederna viner av alla mjuka handrörelser

Det sköna är att man kan se kvinnans axlar bara sjunka en decimeter eftersom jag är uppenbart bög och inget hot mot henne sexuellt. Så fördomar är bra ibland är väl det jag försöker säga
Plus jag är en medelålders karl - jag kan ta litet fördomar dom flesta kommer ju inte från ett elakt ställe utan bara att man ser bögar på TV mest. Plus heterokompisar som inser att dom KAN dra bögskämt med en är så jävla starkt.
Citera
2025-05-18, 11:18
Avslutad
En udda fråga kanske, men det är ju trots allt ESC-tider; vem av grabbarna i KAJ hade du velat ligga med? Själv svarar jag Jakob, han verkar så glad och charmig på något vis. 🙂
Citera
2025-06-06, 02:58
Medlem
GretaKnullbergs avatar
Ja behöver lite hjälp ja o en kompis runkade ihopa ett par ggr till en gammal tv1000 porrfilm, som han hade på vhs long play. Tror vi körde säkert 4-5 ggr till denna film. Iaf nu senast när vi umgicks frågar han mig om vi ska dra en Benny ihop o jag säger som vanligt klart vi ska. Han sätter på videon o vi börjar dra. Men han kommer typ o sätter sig nära mig jag fattar inte riktigt varför jag ignorerar det o vi bara fortsätter dra. Så kommer det då att närma sig utlösning o jag kör på som vanligt. Dock tycker jag det är lite obehagligt att han kommer så nära medans jag sprutar. Nu till min fråga. Vi har runkat ihop i snart 2 år men inte förrän nu börjar han göra typ små närmanden. Är min kompis bög? Eller vad är det egentligen som händer här?
Citera
2025-06-08, 13:25
Medlem
Mohaves avatar
Vad gillar ni bögar dansaren i bakgrunden i det här klippet? Om jag var bög tror jag att jag skulle tycka att han är sexig.

https://www.tv4play.se/klipp/c3708527d7d2e5d408cb/video-eazy-breezy-mwuana?playlist=2yE9Sc0QB2bv4SkDfRdSzt
Citera
2025-06-09, 14:17
Medlem
Han vill bara rida din prinskorv, inte svårare än så.

Citat:
Ursprungligen postat av GretaKnullberg
Nu till min fråga. Vi har runkat ihop i snart 2 år men inte förrän nu börjar han göra typ små närmanden. Är min kompis bög? Eller vad är det egentligen som händer här?
Citera
2025-06-09, 20:22
Avslutad
Hej alla trevliga och glada bögar på fb!

Jag har funderat på att eventuellt boka ett gay-vänligt hotell på Gran Canaria. Inget specifikt datum är bokat, utan det här är mest lite lösa tankar. Jag skulle vilja komma till ett hotell där man kan få sig lite "skoj" om ni förstår vad jag menar. Inte ett hotell fullt med gamla äckliga gubbar med russinsnoppar, utan mer till ett hotell där man kan få chans att träffa killar i min ålder (35--45 typ). Någon som har varit på ett bra hotell de kan rekommendera?
Citera
2025-06-09, 20:55
Medlem
zebra121s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dafwid
Hej alla trevliga och glada bögar på fb!

Jag har funderat på att eventuellt boka ett gay-vänligt hotell på Gran Canaria. Inget specifikt datum är bokat, utan det här är mest lite lösa tankar. Jag skulle vilja komma till ett hotell där man kan få sig lite "skoj" om ni förstår vad jag menar. Inte ett hotell fullt med gamla äckliga gubbar med russinsnoppar, utan mer till ett hotell där man kan få chans att träffa killar i min ålder (35--45 typ). Någon som har varit på ett bra hotell de kan rekommendera?

Seven Hotel & Wellnes ska du åka till då.
Citera
2025-06-09, 22:52
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av zebra121
Seven Hotel & Wellnes ska du åka till då.

Tusen tack för svaret.
Citera
2025-07-16, 18:17
Avstängd
Onan-erarens avatar
Händer det att ni väljer partner efter pengar? Ni vet att han är rik typ, kanske inte så attraktiv eller har så mycket till personlighet men mycket pengar på banken. Jag hade nog gjort det om jag vore bög, slippa bekymra mig för ekonomin.
Citera
2025-07-17, 00:39
Medlem
Mohaves avatar
Vem är Sveriges sexigaste man (som är känd)?
Citera
2025-07-19, 06:11
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Mohave
Vem är Sveriges sexigaste man (som är känd)?

Prins Carl-Philip
Citera
2025-07-21, 20:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Onan-eraren
Händer det att ni väljer partner efter pengar? Ni vet att han är rik typ, kanske inte så attraktiv eller har så mycket till personlighet men mycket pengar på banken. Jag hade nog gjort det om jag vore bög, slippa bekymra mig för ekonomin.

Jag tror varken jag eller majoriteten av andra bögar skulle stå ut med någon vi inte var attraherade av som partner. Inte på grund av moral eller värderingar, mer bara för att det är gött att ligga med folk man attraheras av. Precis som du (förmodligen) har grundkrav för kvinnor du attraheras av har även vi preferenser, och även om man gillar pengar så dör det nog rätt fort. Antingen för att man börjar hata sig själv för mycket, eller för att den rikare personen inser att man inte är attraherad. Framför allt blir man ju då inlåst i en relation med en lökig gubbe man inte vill ligga med, och man kan inte underhålla sig med andra attraktiva killar samtidigt.

Mitt livsmotto är från någon gammal låt, med textraden "I only pay with sex but I never let them in". Att få joina någon privat efterfest efter stora evenemang, eller bara få några drinkar på krogen, är absolut saker som jag kan spela intresserad för, så länge jag inte behöver upprätthålla det mer än några timmar.

Vi är nog lika mycket groggluder som brudar
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in