2025-07-21, 22:40
Medlem
dirtysouths avatar
Jag läste en bok om sex där de påstod att bland homosexuella män så har endast 50% analsex, det har jag väldigt svårt att tro

Jag undrar även vad ni känner när ni ser en väldigt sexig kvinna
Citera
2025-07-25, 07:00
Avstängd
Är det sant att man kan känna av homosexuella män som blir påsatta?

Exempelvis så var jag ute i affären igår och stod i kön och såg jag en snubbes röv. Den var väldigt plump och jag bara visste att han blev knullad av någon
Citera
2025-07-25, 07:40
Medlem
triptykens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Visningstuben
Är det sant att man kan känna av homosexuella män som blir påsatta?

Exempelvis så var jag ute i affären igår och stod i kön och såg jag en snubbes röv. Den var väldigt plump och jag bara visste att han blev knullad av någon

Att man får bättre röv av att vara den som tar emot när man har analsex? Nej.

Du får en bra röv av att göra squats.
Citera
2025-07-25, 07:41
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av triptyken
Att man får bättre röv av att vara den som tar emot när man har analsex? Nej.

Du får en bra röv av att göra squats.
Fast röven blir mer flexibel och höfterna.
Citera
2025-07-25, 19:51
Medlem
triptykens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Visningstuben
Fast röven blir mer flexibel och höfterna.

?

Hur hade du tänkt det skulle gå till? Så får nån som bajsat mycket bredare röv också eller är det bara kuk?
Citera
2025-07-26, 05:16
Medlem
Mohaves avatar
En bögkompis berättade att han älskar flensost och otvättade kukar överhuvudtaget. Enligt honom har sådana en mer mustig och sexig doft och smak än nyduschade och nytvättade. Är det vanligt att ni bögar ser det på det sättet?
Citera
2025-07-26, 08:30
Medlem
triptykens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mohave
En bögkompis berättade att han älskar flensost och otvättade kukar överhuvudtaget. Enligt honom har sådana en mer mustig och sexig doft och smak än nyduschade och nytvättade. Är det vanligt att ni bögar ser det på det sättet?

Låter som din vän har en rätt ovanlig kink som delas av både hetero som homos där man vill att ens partner ska vara otvättad. Finns porrkategorier som riktas till heterokillar där det ska vara svettiga smutsiga tjejer.

Tyvärr inte sant alls, men det fanns länge ett brev där Napoleon ska ha skrivit till sin Josephine att han skulle vara hemma om en vecka och bad henne inte tvätta sig tills dess.

Varför din vän och du pratar om det här vet jag inte.
Citera
2025-07-26, 09:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NyGammmmal
Kanske inte en fråga till en bög men hittar ingen separat trans frågetråd så testar här.

Generellt verkar kvinnor tåla/gilla värme bättre än män och därför bla vrida upp temperaturen till skållhett när de duschar.

Du som är trans/shemale (hormoner ok men ingen operation) kan du duscha tillsammans med din kille utan att någon av er blir kokad eller iskall?
Att man skållar sig när man duschar efter en kvinna beror på att kvinnor i genomsnitt är kortare än män. Vattnet svalnar när det befinner sig i luften. Jag tror runt ett par grader per decimeter. När vattnet når huden håller det sammantemperatur för mån som kvinnor.

Jag är tyvärr själv ganska kort, ca 1.73 vilket är samma som sambon. Inga problem med skållning här. Har en kompis som är närmare 2 m och har en fru på 1.65. Han råkade illa ut innan han lärde sig.
Citera
2025-07-26, 09:10
Medlem
triptykens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PerAlbinErlander
Att man skållar sig när man duschar efter en kvinna beror på att kvinnor i genomsnitt är kortare än män. Vattnet svalnar när det befinner sig i luften. Jag tror runt ett par grader per decimeter. När vattnet når huden håller det sammantemperatur för mån som kvinnor.

Jag är tyvärr själv ganska kort, ca 1.73 vilket är samma som sambon. Inga problem med skållning här. Har en kompis som är närmare 2 m och har en fru på 1.65. Han råkade illa ut innan han lärde sig.

Sjukt spännande teori, vet inte om jag riktigt köper det för att jag har märkt att samma problem finns med badvatten också. Men det är en bättre teori på klassikern än jag sett hittills.
Citera
2025-07-26, 18:25
Avstängd
Citat:
Min man kommer bli brutalt skeptisk om han ser mig i duschen med en termometer i högsta hugg testandes olika nivåer
Men får testa på nåt sätt antagligen när jag är gräsänkling så jag inte ger karln mer ammunition att håna mig
Skäms du inte för att vara bög.

Jag kan erskänna att det är en grej att ha känslor/bli kåt över andra män. Alltså, föds man så föds man ju så.

Tio viss grad kan jag även förbise att man runkar till det hemma.

Men att faktiskt göra det, ha sex med en annan man och bo tillsammans/gifta sig är sinnesjukt.
Citera
2025-07-26, 18:25
Avstängd
Har ni någonsin knullats av en neger?
Citera
2025-07-26, 18:26
Avstängd
Citat:
?

Hur hade du tänkt det skulle gå till? Så får nån som bajsat mycket bredare röv också eller är det bara kuk?
Rumpan är gjord för att bajsa inte för att bli knullad. Är du dum eller?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in