Citat:
Känner till flera fall bland annat en tjej som bara fick träffa sina barn tre timmar varannan vecka då på ett hotellrum med närvaro av soc, det finns hur mycket skit som helst om man bara skrapar en aning på ytan, de påstår att de hjälper tjejerna och att det är bra att torskar åker fast men i själva verket får ju tjejerna hårdare straff än köparna fast de inte gjort något olagligt enligt lagen, detta står mig upp i halsen så jag får sura uppstötningar bara jag tänker på det.
Det som hände dig gör ju inte saken bättre, hur fan kan de tro att du har småbarn inlåsta dels ser de ju vilka som ska bo på adressen och dels ser de ju vilka och därmed åldern på de eventuella barn som du är vårdnadshavare till genom ditt personnummer. Gå in på närmaste polisstation och fråga vilka som är uppsatta som närmast anhöriga om det skulle hända dig något, nästa gång du exempelvis förnyar ditt pass, det gjorde jag av ren nyfikenhet tog väl kvinnan bakom disken 15 sekunder att få upp det. Det är skrämmande hur människor behandlas i dagens Sverige.
Till sist ett tips i all välmening gräv inte i Jasmin om du mår dåligt för det kommer med stor sannolikhet göra dig ännu sämre, det var många år sedan jag gick igenom det och jag kan fortfarande tänka på det och bli illa till mods, visserligen säkert beroende på att hon var en av alla dem som jag samtalat med och som lärde mig ganska mycket om just trafficking, Simon borde ha gått i skola hos henne så hade han kanske möjligtvis kunnat gripa en hallick/traffickerare någon gång istället för att prata om dem.
I övrigt kan jag ju säga att de flesta jag samtalat med är bra mycket mer intressantare att prata med och bra mycket mer skärpta i huvudet än många "vanliga" tjejer speciellt när de kan läsa av en person som en öppen bok, så att det bara finns socialt utsatta knarkare och psykfall som prostituerar sig är en myt.
Det som hände dig gör ju inte saken bättre, hur fan kan de tro att du har småbarn inlåsta dels ser de ju vilka som ska bo på adressen och dels ser de ju vilka och därmed åldern på de eventuella barn som du är vårdnadshavare till genom ditt personnummer. Gå in på närmaste polisstation och fråga vilka som är uppsatta som närmast anhöriga om det skulle hända dig något, nästa gång du exempelvis förnyar ditt pass, det gjorde jag av ren nyfikenhet tog väl kvinnan bakom disken 15 sekunder att få upp det. Det är skrämmande hur människor behandlas i dagens Sverige.
Till sist ett tips i all välmening gräv inte i Jasmin om du mår dåligt för det kommer med stor sannolikhet göra dig ännu sämre, det var många år sedan jag gick igenom det och jag kan fortfarande tänka på det och bli illa till mods, visserligen säkert beroende på att hon var en av alla dem som jag samtalat med och som lärde mig ganska mycket om just trafficking, Simon borde ha gått i skola hos henne så hade han kanske möjligtvis kunnat gripa en hallick/traffickerare någon gång istället för att prata om dem.
I övrigt kan jag ju säga att de flesta jag samtalat med är bra mycket mer intressantare att prata med och bra mycket mer skärpta i huvudet än många "vanliga" tjejer speciellt när de kan läsa av en person som en öppen bok, så att det bara finns socialt utsatta knarkare och psykfall som prostituerar sig är en myt.
Jag måste gå igenom allt hur jobbigt än är 💔 Min väg till och bli frisk är genom kunskap. Från alla synvinklar, även Simons. Något tyvärr hans följare inte gör eller han själv.
De hade inte gjort någon slagning på min adress, när de knackade på min dörr, och visste inte vem jag var överhuvudtaget. Trots att de hade tiden till det. Det tog lång tid innan de gick ut till bilen och gjorde den slagningen.
Jag försökte även stoppa raiden när jag fattade att de var riktiga poliser, och sa att jag och min sambo vill följa med till polisstationen helt frivilligt och ta straffet för det vi gjort fel. Vi fattade inte där och då vad allt handlade om.
Men istället tvingade de mig gå igenom denna psykiska terror som en raid för med sig, där de misstrodde precis allt jag sa. Idag vet jag varför jag inte fick följa med till polisstationen. Där hade de inte kunnat hota, kränka och trycka ner mig, som de kunde göra hemma hos mig i det dolda. Utan några vittnen på min sida eller chans till inspelning. Min sambo låste de in, och behandlades inte illa, inte en enda gång av varken Simon eller någon annan på stationen. De var trevliga. Trots att enligt lag var min sambo den ”kriminella”
Deras mål var helt enkelt och krossa mig personligen, så mycket det gick, och skrämma mig ur världen och sen skulle jag hålla käften om det. Som sagt, de skiter totalt i människorna 💔
Senast redigerad av Skinnyfrog 2025-07-10 kl. 09:51.
Senast redigerad av Skinnyfrog 2025-07-10 kl. 09:51.