Citat:
Ursprungligen postat av
Skinnyfrog
Alla yrkesgrupper köper sex. Ser ibland mina förra kunder dyka upp på sociala medier, helt vanliga människor som är omtyckta och gör skillnad i samhället.
Såg på Simons Instagram precis att han är så trött på alla ”snyfthistorier” som är i tidningarna nu, där kvinnorna kritiserar lagen. Han skriver att det är bara och flytta om vi ogillar lagen.
Ja.. jag förstår att Simon är trött på våra ”snyfthistorier” för vi känner likadant, vi är väldigt trötta på en polis som kommer med rena lögner och döljer för sin följare hur han behandlar oss. Och han gör det för ”alla kvinnornas skull”. Och som vanligt hurrar alla i hans kommentarer och slänger ut namn på webcam kreatörer och tycker vi är ren smuts som kritiserar Simon..
Om Simon är trött så kan han ju själv flytta till Åland så får han lugn och ro från kvinnorna som kritiserar lagen..
Vilka är det förresten som ska flytta alla som är prostituerade är ju hitresta och tvingade av hallickar och traffikerare enligt honom, de kan ju inte flytta på eget bevåg utan att hallicken och traffikeraren ger sitt tillstånd.
Själv är jag djävligt trött på poliser som tjänar pengar på böcker som dels är förskönande för polisen och svartmålar "offren" där det påstås vara från verkligheten, dessutom måste det ju vara en hårmån från att bryta mot tystnadsplikten när man pekar ut klubbar och företag, samt vilka gator där det är vanligast att hitta colombianer i varenda buske. Lika trött är jag på människor som faktiskt betalar för att läsa dessa böcker och som hyllar honom utan att veta ett endaste dugg om branschen. Feminister som inte lyfter ett enda finger för att hjälpa dessa kvinnor som ska vara så utnyttjade och utsatta, inte en enda protest när samhället med polis och soc i spetsen raserar hela kvinnans tillvaro.
Till dessa feminister skulle jag vilja fråga vilket är bäst för barnet en tjej som sålt sex ett fåtal gånger men skött sig i övrig och som är på uppgång både vad gäller högskola och inom politiken, eller en man som går på benso och diverse droger som dessutom är känd av soc. Vem är bäst lämpad som förälder? Enligt soc så var det benso mannen... och förmodligen för feministerna också då gissar jag.
Så de bör inte komma och säga att de bryr sig.