2025-07-05, 22:05
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av duenna3
Jag har följt rättsfall där prostituerade varit inblandad. Två stycken båda hade med knark att göra.

De blev utnyttjade av andra kriminella. Halickar.

Så du är en av de lyckliga hororna som alla sexköpare höjer till skyarna?

Sluta kalla mig hora, jag vill inte det. Jag kallar inte dig skällsord. Jag är så trött på att bli påhoppad och ihop blandad med offer av människor som inte lyssnar..
Citera
2025-07-05, 22:11
Avslutad
Citat:
Jag tror inte på myten om den lyckliga horan.

Om vi vänder på det då.

Hur vet du att alla som säljer sex har det bra då?

Alla har det inte bra som säljer sex, har jag påstått det? Så du menar att varenda sjuksköterska, polis, frisör, förskolelärare osv har det bra hela tiden? Men det tar fortfarande inte bort ett samtycke. Varför måste det alltid vara nolltolerans på dåligt mående i vår bransch? Skillnaden är att vi jobbar helt utan säkerhet och skydd.
Citera
2025-07-05, 22:14
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Skinnyfrog
Alla har det inte bra som säljer sex, har jag påstått det? Så du menar att varenda sjuksköterska, polis, frisör, förskolelärare osv har det bra hela tiden? Men det tar fortfarande inte bort ett samtycke. Varför måste det alltid vara nolltolerans på dåligt mående i vår bransch? Skillnaden är att vi jobbar helt utan säkerhet och skydd.

Förutom polisen så rör sig ju inte de du nämnde kring kriminalitet.

Blir ju automatiskt en utsatt situation då.

Vilken människosyn har torskarna som tror de kan köpa människor?
Citera
2025-07-05, 22:14
Medlem
Citat:
Jag tror inte på myten om den lyckliga horan.

Om vi vänder på det då.

Hur vet du att alla som säljer sex har det bra då?

Ja du kan aldrig säga så om någon grupp. Allt är individuellt. Vissa gillar få smisk men inte bli slagna. Det är skillnad på att sälja sig själv eller om någon hallick säljer tjejer.
Citera
2025-07-05, 22:17
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Omduvaemin
Ja du kan aldrig säga så om någon grupp. Allt är individuellt. Vissa gillar få smisk men inte bli slagna. Det är skillnad på att sälja sig själv eller om någon hallick säljer tjejer.

Har du en hund i den här fajten eller?
Citera
2025-07-05, 22:19
Avslutad
Citat:
Förutom polisen så rör sig ju inte de du nämnde kring kriminalitet.

Blir ju automatiskt en utsatt situation då.

Vilken människosyn har torskarna som tror de kan köpa människor?

Våra kunder köper inga människor. De köper en tjänst. Vi är fortfarande inte trafficking offer. Och torsk är ett sjukt nervärderande ord. Mina kunder har aldrig behandlat mig så som Simon gjorde nånsin. Eller kallat mig sånt som människor gör på sociala medier..
Citera
2025-07-05, 22:21
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Skinnyfrog
Våra kunder köper inga människor. De köper en tjänst. Vi är fortfarande inte trafficking offer. Och torsk är ett sjukt nervärderande ord. Mina kunder har aldrig behandlat mig så som Simon gjorde nånsin. Eller kallat mig sånt som människor gör på sociala medier..

Vad gjorde Simon som var så illa då?
Citera
2025-07-05, 22:22
Medlem
Citat:
Har du en hund i den här fajten eller?

Dags att de som är prostituerade får lite uppbackning. Fy vad samhället har stött ut dom. Det är inte okej i en demokrati. Vill någon sälja sig ska de få göra det. Och år 2025 ska de också ha lika rättigheter som andra medborgare tycker inte du det? Det är vuxna vi pratar om.
Citera
2025-07-05, 22:26
Medlem
Citat:
De får ju göra det. Det är lagligt att sälja sex.

Men du vill att torskarna ska ha massa rättigheter det tycker inte jag.

De blir ju jagade när deras hem blir en brottsplats, när deras familj kan gå i bitar, eller när polisen spanar och övervakar deras privat liv. Tycker du att det är rättigheter ?
Citera
2025-07-05, 22:31
Avslutad
Citat:
Vad gjorde Simon som var så illa då?

Du kan scrolla i mina inlägg så hittar du delar av det, orkar inte skriva hela händelsen här just nu. Och då jag har polisanmält, så vill jag inte gå in på detaljer riktigt än.
Citera
2025-07-05, 22:37
Medlem
Citat:
Jag tycker staten är för snälla med torskarna.

Torskarna som åker dit kan bli dömda att gå igenom ett program att sluta köpa sex.

Alltså vård.

Det tycker jag räcker gott men skulle hellre se att de fick fängelse.

Ju fler torskar som åker dit desto bättre.

Låt vuxna människor göra som de vill, vill de ta betalt för sitt ligg ska de få göra det.
Citera
2025-07-05, 22:43
Avslutad
Citat:
Jag tycker staten är för snälla med torskarna.

Torskarna som åker dit kan bli dömda att gå igenom ett program att sluta köpa sex.

Alltså vård.

Det tycker jag räcker gott men skulle hellre se att de fick fängelse.

Ju fler torskar som åker dit desto bättre.

Ja om man tycker att skattemedel ska gå till och gripa och jaga vuxna människor som gör saker i samtycke, då är det ju bra.

Vi sexarbetare tycker annorlunda, då hela vår verksamhet nu trycks längre in i mörkret och polisen börjar få svårare och svårare och nå dem utsatta. Och dessa raider emot sexköpare och sexarbetare kostar sjuka pengar och resurser. Och då även vi sexarbetare hotas, och får våra liv krossade, mer än en sexköpare får, så vill ingen samarbeta med polisen. I över 25 år har de hållit på nu. Det är en djungel. Inget är kontrollerat och ingen data finns.

Alla resurser ska gå till trafficking enligt oss.
Senast redigerad av Skinnyfrog 2025-07-05 kl. 22:55.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in