2025-07-07, 13:07
Medlem
Lailatjejs avatar
Mycket märkligt att han inte kastat sig över Tojjes Kebnekaisefiasko med näbb och klor, det är ju gratis content på mellanstadie-mobbarnivå dvs Rask i ett nötskal?

Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan
Kan ju inte vara jättekul att vara den enda som jobbar och tar hand om barnen samtidigt som hon är den med skulder på snart 400.000:- eftersom loserbaronen inte vill åka iväg och jobba på morgonen.

Ignorance is bliss!
Citera
2025-07-07, 13:27
Medlem
Kickassfarsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Hur många år kan Raskens fru haft skulder på 400 tusen.ish? Tänker att räntor och avgifter borde göra beloppet avsevärt högre. Eller om man vänder på det, hur liten var skulden från början?
Om jag inte minns fel så har jag för mig att skulden ökar med 12-15k per år men detta blir ju bara värre och värre allt eftersom hon stoppar huvudet i arslet.

Det är en massa mindre skulder till bla csn, zalando osv. Det största var ett blancolån till Nordea på 140k.

Första gången jag kollade var hennes skuldberg på ~230.000. Men nu har hon ju skitit i att betala i 10+ år.
Citera
2025-07-07, 13:46
Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan
Om jag inte minns fel så har jag för mig att skulden ökar med 12-15k per år men detta blir ju bara värre och värre allt eftersom hon stoppar huvudet i arslet.

Det är en massa mindre skulder till bla csn, zalando osv. Det största var ett blancolån till Nordea på 140k.

Första gången jag kollade var hennes skuldberg på ~230.000. Men nu har hon ju skitit i att betala i 10+ år.

Jag skulle ha svårt att sova om nätterna med den typen av skulder. Fattar hon inte att hon skulle vinna ekonomiskt på att sparka ut Raskafan, få in alla bidrag en ensamstående är berättigad och sen söka skuldsanering. Helt galet att försörja en unge på 35
Citera
2025-07-07, 13:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Telepatisk
Om han spenderade lika mycket tid på ett faktiskt arbete som han gör med att ta bort kommentarer så hade han varit rik vid det här laget!
Han arbetar. Han ska ha frågelåda hela dagen på insta idag.
Citera
2025-07-07, 13:57
Medlem
Idag blir det inte många knop enligt dagdrivaren. Då passar det ypperligt med en "insta-dag"
Citera
2025-07-07, 14:22
Medlem
Enligt nyheterna har en bajsbil vält i Trosa, borde han inte gå ut och rulla i det? Bajsbaronen din jävla gris
Citera
2025-07-07, 14:40
Medlem
Lailatjejs avatar
Citat:
Jag skulle ha svårt att sova om nätterna med den typen av skulder. Fattar hon inte att hon skulle vinna ekonomiskt på att sparka ut Raskafan, få in alla bidrag en ensamstående är berättigad och sen söka skuldsanering. Helt galet att försörja en unge på 35

Om hon faktiskt sparkade ut äcklet och officiellt tog avstånd från honom skulle nog bidragen hagla in via swish så skulden kunde lösas på nolltid.
Citera
2025-07-07, 14:43
Medlem
Djungelskribentens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BASEDGOD
Idag blir det inte många knop enligt dagdrivaren. Då passar det ypperligt med en "insta-dag"

Åh vad skönt att han iallafall ibland kan ta en knopfri dag. Det unnar jag honom!

Sekten Podcast måste vara en new low för youtubers. Två fullblodsnarcissister och en trollkarl som sitter och mobbar deras favoritoffer Cluee. Spyr.

Till sist - Ta bort din kanal Runkbaronen, du ljög igen!
Citera
2025-07-07, 15:19
Citat:
Ursprungligen postat av Djungelskribenten
Åh vad skönt att han iallafall ibland kan ta en knopfri dag. Det unnar jag honom!

Sekten Podcast måste vara en new low för youtubers. Två fullblodsnarcissister och en trollkarl som sitter och mobbar deras favoritoffer Cluee. Spyr.

Till sist - Ta bort din kanal Runkbaronen, du ljög igen!

Och en butthurt fjällvandrare B&B. Kolla hans senaste, grinar för att Cluee inte gav honom utrymme.
B&B hade tydligen postat bilderna på Lisen och ville att Cluee skulle påpeka det i sin video, något som Cluee glömde. Nu har han tappat all förtroende för Cluee och är bitter som en gammal kärring.
Grinar över AI-låten Rask gjorde på honom, eller att Cluee skrattade och tyckte den var bra. B&B är inte så inne i vad diss track innebär och kan inte alls se någon humor i det. Nu ser han i och för sig själv som en youtuber på uppgående medan Cluee tydligen snart är ett minne blott
Citera
2025-07-07, 16:55
Medlem
Lailatjejs avatar
Citat:
Och en butthurt fjällvandrare B&B.

Haha vadå fjällvandrare, han fick ju dubbelsidigt ljumskbråck efter 2 fucking mil!
Citera
2025-07-07, 17:00
Medlem
GreenBatterys avatar
Hur många tror att avsnitt två av ”Anjo och nickedockorna” kommer denna vecka?

Den porrskadade ÄckelBaronen har ju sagt att det ska komma ett avsnitt i veckan men med tanke på att han enbart ljuger så lär det inte bli så.
Citera
2025-07-07, 17:01
Citat:
Ursprungligen postat av Lailatjej
Haha vadå fjällvandrare, han fick ju dubbelsidigt ljumskbråck efter 2 fucking mil!

Han gjorde alla fel som finns i boken. Att fjällvandra är inte samma sak som att gå upp för pulkabacken
Nästa gång kan han ta med sig Rask, Antingen blir allt skitbra eller så går det käpprätt åt helvete. Ingen av dom vill ta emot råd eller lyssna på andra med mer erfarenhet. Dom skulle kunna bli ett team
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in