2025-07-23, 02:45
Medlem
Krakatoas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeltVild
Rasks senaste 6 videos har alla fått som högst runt 11k visningar, det är nog hans "riktiga" följare som skiter helt i vad han postar och kollar precis på vilken skit som helst bara dom får sitta och lyssna på rask mala på i 60 minuter. Verkligen ingen annan bryr sig om "Rask mot Brott&blandat"

Om man minns Rask2.0 så låg den på ~20k följare, innan han horade tillbaka mainkanalen från Livros. Nånstans mellan din estimering och det följarantalet ligger nog sanningen.
Citera
2025-07-23, 07:58
Medlem
I senaste video sa han att han hade ett videorum och runkbås
Är videorummet vardagsrummet som han kidnappat från resten av familjen?
Citera
2025-07-23, 08:15
Medlem
På frugans insta story "vill" sonen sälja sin keps. Vilken misär.
Citera
2025-07-23, 08:23
Medlem
Senaste video;

”Cluee vill inte synas på min kanal för han litar inte på den.
Men lets face it om man ska vara ärlig så är det bullshit, jag har inte betet mig värre online än vad han har”

Hmm är rask så jävla verklighetsfrånvänd? Rask är väl den enda i Sverige som är DÖMD för grovt förtal på just sin youtubkanal. Han av dem två är den enda som är dömd för saker han gjort online. Hur kan han påstå att han inte betet sig värre än cluee.

Han är internets största gris!
Citera
2025-07-23, 08:34
Medlem
vichy6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Och där åker sonens keps ut för försäljning. 600 :- vill dom ha för den. Stackars barn.
Edit: nypris 600 :-, Tess vill ha bud. Än fattigare.

Therese blåser köpare och blockar dem. Vet inte om Rask tycker det är ok beteende?
Citera
2025-07-23, 08:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av razerdayzer
Senaste video;

”Cluee vill inte synas på min kanal för han litar inte på den.
Men lets face it om man ska vara ärlig så är det bullshit, jag har inte betet mig värre online än vad han har”

Hmm är rask så jävla verklighetsfrånvänd? Rask är väl den enda i Sverige som är DÖMD för grovt förtal på just sin youtubkanal. Han av dem två är den enda som är dömd för saker han gjort online. Hur kan han påstå att han inte betet sig värre än cluee.

Han är internets största gris!
Det här med att han är dömd har han förträngt för länge sen, det var ju så länge sen att det kanske inte ens har hänt.. ja ni fattar.
Citera
2025-07-23, 08:38
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av vichy6
Therese blåser köpare och blockar dem. Vet inte om Rask tycker det är ok beteende?

Intressant - berätta mer.
Citera
2025-07-23, 10:14
Medlem
GreenBatterys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krakatoa
Senaste videon finns här:

VI SKA SES OCH GÖRA UPP! JAG FICK OVÄNTAT BESÖK!
https://old.bitchute.com/video/CQ1oAyM6hJuh/

Kommer upp om ett tag om den inte syns ännu.
Stort tack! 🙏

EDIT:
”Sen ska jag filma snygga videos igen!”
När har han filmat snygga videos?!

EDIT2:
DefinAtionsBaronen är tillbaka! Rödhårig, arbetslös och intelligent som en trasig glödlampa. Det blir inte mer WT och loser än så.
Senast redigerad av GreenBattery 2025-07-23 kl. 10:37.
Citera
2025-07-23, 10:41
Medlem
Bidens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krakatoa
Senaste videon finns här:

VI SKA SES OCH GÖRA UPP! JAG FICK OVÄNTAT BESÖK!
https://old.bitchute.com/video/CQ1oAyM6hJuh/

Kommer upp om ett tag om den inte syns ännu.
Tack! Bra jobbat!!
Citera
2025-07-23, 11:04
Medlem
En sak kan jag inte riktigt släppa... ett antal videos i rad nu har bilen med den orangea inredningen fått agera svettig inspelningsstudio.
Bilen lär ska tillhöra grannen, som då av någon outgrundlig anledning upplåter sin bil att disponeras av det svettiga auschwitzoffret för att sitta och svettas, fisa, rapa och äckla sig i varje dag.

Det här går inte ihop för mig.

Är grannen en äldre lite smådement dam? Det kan förklara saken, bilen kanske körs max 1 gång i veckan och en äldre person kanske inte vågar säga nej till rask när han kommer och begär tillgång till bilen eftersom han ser ut som han gör. Den används så frekvent att man kan tro att han sitter på nycklarna till den? Eller kan det vara så att han använder den olovandes på något sätt?

En normal granne hade ju sagt nej till rask.
Citera
2025-07-23, 11:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stallhagen
En sak kan jag inte riktigt släppa... ett antal videos i rad nu har bilen med den orangea inredningen fått agera svettig inspelningsstudio.
Bilen lär ska tillhöra grannen, som då av någon outgrundlig anledning upplåter sin bil att disponeras av det svettiga auschwitzoffret för att sitta och svettas, fisa, rapa och äckla sig i varje dag.

Det här går inte ihop för mig.

Är grannen en äldre lite smådement dam? Det kan förklara saken, bilen kanske körs max 1 gång i veckan och en äldre person kanske inte vågar säga nej till rask när han kommer och begär tillgång till bilen eftersom han ser ut som han gör. Den används så frekvent att man kan tro att han sitter på nycklarna till den? Eller kan det vara så att han använder den olovandes på något sätt?

En normal granne hade ju sagt nej till rask.

Ja detta är märkligt, men likt när han skulle hyra det där huset så kommer nog bil ägaren på hur vidrig han är snart och säger tvär nej.
Citera
2025-07-23, 11:22
Medlem
GreenBatterys avatar
Hahahahahahaha!

Jag transkriberade videon, laddade upp till Chat GPT och bad om en bildprompt för att beskriva Baron af Ollon. Lade endast till ”skinny” och ”white skin”:
https://ibb.co/hTdgdtv
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in