2025-03-30, 13:19
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Laidbackwoff
Varför har dom så liten soffa? Är ju typ en två manna soffa. Genuint har tänkt på detta i flera veckor.
Det får inte plats någon större eftersom de prioriterat ett stort skåp, (och en marsvinsbur) istället för sittplatser.
Citera
2025-03-30, 13:32
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Laidbackwoff
Varför har dom så liten soffa? Är ju typ en två manna soffa. Genuint har tänkt på detta i flera veckor.
Dom har inga pengar.

Rask berättade att han var så stolt över T som hade hittat den där på marketplace helt gratis, problemet var bara att den hade stått i en pundarkvart och stank rök och gammal bakfylla.

Men vad gör man inte för en gratis soffa.
Citera
2025-03-30, 13:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ErikHae86
Förtitdspension då? Dvs sjukersättning.
Första och största problemet är att man måste försöka jobba. Eller att ha försökt jobba någonsin i sitt liv. Att berätta samma historia för 10 läkare och tjänstemän för att förklara varför han inte kan jobba är ju också snudd på omöjligt. Inte minst för han inte klarar av att tala sanning mer än 15 sekunder, men även att "grisollon" inte är gångbart i försäkri gskassans korridorer.
Citera
2025-03-30, 13:40
Avstängd
Crabby88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Deimos01
Du kan inte falsk anmäla rask till länsstyrelsen bara för att du hatar rask. Han bryter inte emot några av länsstyrelsens lagar eller regler. Slösa inte myndigheternas resurser bara för att du hatar en människa.
Nä sånt ska man inte hålla på med.

Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Det får inte plats någon större eftersom de prioriterat ett stort skåp, (och en marsvinsbur) istället för sittplatser.

Fy fan va det kommer lukta illa där om 1 vecka. Hamsterpisset kommer sätta sig i soffan. Mysigt.

Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Dom har inga pengar.

Rask berättade att han var så stolt över T som hade hittat den där på marketplace helt gratis, problemet var bara att den hade stått i en pundarkvart och stank rök och gammal bakfylla.

Nä, med det arvet han fick, snack om leva på avkastningar å fan å hans moster. Men köpa en 2 sitssoffa
Men köpa elskoter, trummor, å allehanda mög. Där finns det likviditet till. Märkligt.
Citera
2025-03-30, 13:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Greaser
Första och största problemet är att man måste försöka jobba. Eller att ha försökt jobba någonsin i sitt liv. Att berätta samma historia för 10 läkare och tjänstemän för att förklara varför han inte kan jobba är ju också snudd på omöjligt. Inte minst för han inte klarar av att tala sanning mer än 15 sekunder, men även att "grisollon" inte är gångbart i försäkri gskassans korridorer.
Han är inte aktuell för sjukersättning, det är en lång väg för att få det speciellt i hans fall.
Citera
2025-03-30, 14:20
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Dom har inga pengar.

…. Jahopp
Citera
2025-03-30, 14:36
Medlem
Snusfris avatar
Kommer väl snart en ny video där horan hyllar Anjos offervideo.
Citera
2025-03-30, 14:58
Medlem
Borka88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Deimos01
Du kan inte falsk anmäla rask till länsstyrelsen bara för att du hatar rask. Han bryter inte emot några av länsstyrelsens lagar eller regler. Slösa inte myndigheternas resurser bara för att du hatar en människa.

Jag vet inte om du har lite svårt med läsförståelse eller bara svårt i allmänhet eller möjligen använder du istället för ni?? Men för att besvara ditt inlägg om du betyder du och inte ni: Ingenstans i texten uppmanar jag att falsk anmäla skräphögen. Vad jag däremot gör är att poängtera att om man tycker det sker en vanvård av dessa små krabater så tillhanda håller jag en lösning. Jag slipper läsa om skiten, samt oroa mig för trådens hållbarhet.

Att jag hatar Rask är verkligen att ta i, jag bara avskyr honom, och då främst hans beteenden på internet.

Till sist: shut up and die!
Citera
2025-03-30, 16:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crabby88

Fy fan va det kommer lukta illa där om 1 vecka. Hamsterpisset kommer sätta sig i soffan. Mysigt.

Rask kommer ställa ner en rökelse till hamstern
Citera
2025-03-30, 16:49
Medlem
Kickassfarsans avatar
I kvällens video får vi se en gråtande garderobsbaron där han skriker åt oss att lämna Anjo ifred.
Citera
2025-03-30, 16:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan
I kvällens video får vi se en gråtande garderobsbaron där han skriker åt oss att lämna Anjo ifred.

Japp det är en given baronenreaktion 😂 Är det någon som vet var man får tag på JimBlackSlim förutom kommentarerna på Youtube? Frågar för framtida succé gällande baronen!
Citera
2025-03-30, 17:02
Medlem
GreenBatterys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crabby88
Men fatta hur mycket content det kommer ge!
RINGER UPP DE VI KÖPTE HAMSTRARNA AV!!
BARNEN BLIR SJUKA AV HAMSTRARNA!!
DET LUKTAR PISS! RINGER HYRESVÄRDEN!!
KÖP EN LOTT OCH VINN VÅRA HAMSTRAR!!

Måste dra och köpa popcorn till SlickaRövBaronens kvällsfilm om Anjo.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in