2025-07-07, 17:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GreenBattery
Hur många tror att avsnitt två av ”Anjo och nickedockorna” kommer denna vecka?

Den porrskadade ÄckelBaronen har ju sagt att det ska komma ett avsnitt i veckan men med tanke på att han enbart ljuger så lär det inte bli så.
Historiskt sett så blir det inte mycket till uppföljningar för Alexanders projekt.
Snuskanalen dog ut, nyhetskanalen dog ut, hårdrockskanalen döende.
Citera
2025-07-07, 17:12
Medlem
Telepatisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lugntsimma
Enligt nyheterna har en bajsbil vält i Trosa, borde han inte gå ut och rulla i det? Bajsbaronen din jävla gris
Haha, Rask till Therese ikväll:
Rask: "Jag ska bara gå ut en sväng"
Therese: "Vad ska du göra?"
Rask: "Skit i det du jävla fitta"
*Rask går ut*
..
*Rask kommer hem*
https://www.youtube.com/shorts/5pv-tit4mFc
Citera
2025-07-07, 17:20
Avstängd
Crabby88s avatar
Cluee skulle utlandstjänst baronen i en debatt. Det hade varit sjukt skoj att se Cluee pulveriserar bajsbaronen en gång för alla. 3 st domare 3 ronder a 10 min.
Citera
2025-07-07, 17:23
Medlem
GreenBatterys avatar
Den porrskadade ÄckelBaronen hade tydligen en live på IG alldeles nyss. Var det någon som hann se den?
Den är redan slut så han lär väl ha haft fem tanter som enda publik.

Gör bort sig igen.
Gång. På. Gång.
Citera
2025-07-07, 17:27
Avstängd
Crabby88s avatar
Hur.m långa avsnitt reor ni det blir av deras podd?

Jag tror det blir 4 st. Sen lägger dom ner.
Citera
2025-07-07, 17:44
Medlem
Djungelskribentens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crabby88
Hur.m långa avsnitt reor ni det blir av deras podd?

Jag tror det blir 4 st. Sen lägger dom ner.

Jag är inne på samma. 4-5 avsnitt, max. Sen läggs det ner när Anjo tröttnat på dönickarna. Svepskälet? Jo att Anjo har flera större projekt som gör att han inte har tid att göra podcast.
Citera
2025-07-07, 17:47
Avstängd
Crabby88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Djungelskribenten
Jag är inne på samma. 4-5 avsnitt, max. Sen läggs det ner när Anjo tröttnat på dönickarna. Svepskälet? Jo att Anjo har flera större projekt som gör att han inte har tid att göra podcast.

Rask skyller på att tiden inte räckte till. Dom har familjer att tänka på.

Dödvikt säger njaaauuu njaaaaa njreee aaauuuooo det kan jag inte påstå att den är nerlagd. Vi har andra projekt som vi jobbar på som blev lidande.
Citera
2025-07-07, 17:48
Älskar frågelådan.

- Dricker din fru?

Svar - Otroligt sällan.

Fria tolkningen blir ju då, bara på kyssningar.
Citera
2025-07-07, 17:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Och en butthurt fjällvandrare B&B. Kolla hans senaste, grinar för att Cluee inte gav honom utrymme.
B&B hade tydligen postat bilderna på Lisen och ville att Cluee skulle påpeka det i sin video, något som Cluee glömde. Nu har han tappat all förtroende för Cluee och är bitter som en gammal kärring.
Grinar över AI-låten Rask gjorde på honom, eller att Cluee skrattade och tyckte den var bra. B&B är inte så inne i vad diss track innebär och kan inte alls se någon humor i det. Nu ser han i och för sig själv som en youtuber på uppgående medan Cluee tydligen snart är ett minne blott

Ne den där BB verkar vara totalt humorlös och ha lite svårt för att läsa av situationer.

Kan bli intressant att se han debattera mot Rask och sketen, skulle inte förvåna om han blir övertalad och börjar samarbeta med dom.
BB känns lite åt Rask hållet tyvärr.
Citera
2025-07-07, 18:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rikish
Älskar frågelådan.

- Dricker din fru?

Svar - Otroligt sällan.

Fria tolkningen blir ju då, bara på kyssningar.
Kan ju vara så att hon inte får dricka på kryssningarna för att undvika att andan faller på och det blir in i hytten med mörkermännen.
Hur ska man tolka otroligt sällan?
Citera
2025-07-07, 18:20
Citat:
Ursprungligen postat av husky30
Ne den där BB verkar vara totalt humorlös och ha lite svårt för att läsa av situationer.

Kan bli intressant att se han debattera mot Rask och sketen, skulle inte förvåna om han blir övertalad och börjar samarbeta med dom.
BB känns lite åt Rask hållet tyvärr.

Håller med dig, B&B verkar vara mer ett fan av Rask och sekten och kanske en kommande medlem
Citera
2025-07-07, 18:29
Avstängd
Crabby88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Håller med dig, B&B verkar vara mer ett fan av Rask och sekten och kanske en kommande medlem

Nja tror knappast han kommer byta sida. Han hatar rask och det är bra. Sen att han är lite väl butter är hans personlighet. Han kommer förstår jargongen på yt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in