2025-06-12, 00:15
Medlem
Kickassfarsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tortelli
Snart måste följar antalet sjunka, Rask är desperat. Hörde ni att han pratade skit om flashback? Vi hade inga liv bla bla. Uppenbart att bajsmannen ljuger om allt och nu är det inte Chrippa längre utan skåningen. Snart osams med hela världen..
Säger han som varit en dagdrivare sedan han hoppade av gymnasiet för 17 år sedan.

Det börjar bli dags att överväga tvångsvård, bevisligen bara det som fungerar på dessa livsstilskriminella avarter.

Du ska fan hålla käften Bajsbaronen, om lagen fortfarande existerade skulle du vara omyndighetsförklarad för längesedan
Citera
2025-06-12, 00:31
Medlem
PhilipsDP18s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan
Ulrika har varit riktigt lösläppt, Carls pappa kan vara vem fan som helst från Ystad till Kiruna.

Gissar att farsan är något parkbänksfyllo med Irländska gener från grannkommunen.

Så är det.
Alexander är ironiskt nog ett av relativt få fall där det ofta använda tillmälet Horunge faktiskt är 100% korrekt riktigt och därmed inte ens ett glåpord!
Citera
2025-06-12, 01:20
Medlem
Hillsongsekts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan
Både vanvård och brottslig verksamhet är skäl för uppsägning, kanske startas det en utredning när Baronen blir dömd som återfallsförbrytare.

Att trobo låter detta kriminella avskum sitta och begå brottslig verksamhet som han tjänar pengar på samtidigt som han försummar sina barn är ingen bra look.

Rättegången kommer ge flera ringar på vattnet och det ser mycket mörkt ut i min kalla spåkula.

Visst är det så, det jag invänder mot är att obetald skuld avseende besiktning och flyttstäd är att betrakta som en hyresskuld.
Citera
2025-06-12, 06:08
Medlem
Damien-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hillsongsekt
Mycket bra sammanfattning av baronen och hans modus.

Det här är ju skälet till att man kanske inte blir glad men extremt obrydd när man får höra att baronen får uppleva konsekvenser.
Om man jobbar och sköter sig behöver man inte oroa sig när det ringer på dörren eller man får post. Men om man gjort det till sitt levebröd att kränka, förtala och hänga ut folk. Ja då får man ingen sinnesro och får vackert ta skeden i mun när det serveras karmasoppa.

Tackar! jag blir fan genuint glad när det går åt helvete för BajsBaronen. Det är något djupt tillfredsställande i att se Trosas byfåne, som i åratal suttit och vrålat som en upprepandes papegoja om andras liv, plötsligt själv få smaka på sin egen medicin. Men nu är det visst inte lika kul längre när skiten drabbar han själv.

Det där är karma för Baronen. Och även om han inte klarar av att säga det högt med sina självgoda utläggningar och martyrfloskler, så vet Baronen exakt vad det handlar om. Han vet att han byggt sin kanal på lögner, förtal och översittarflin, och nu börjar väggarna i runkbåset knaka.

BajsBaronen, denna legend i arbetsvägran, satt tydligen vaken till klockan fyra i morse, inte för att han hade ett jobb att gå till (gud förbjude), utan för att frenetiskt radera kritiska kommentarer som en flintskallig Terminator i panik.

Nu ligger TörnrosaBaronen säkert nerbäddad i sin svettiga bordell med lakan i taket och sover som den latmask han är. Uppvaknandet lär ske någon gång efter lunch, och då börjar vardagen för Trosas mest självömkande lolcow.
Citera
2025-06-12, 07:19
Nu är slutet nära, herregud hans maniska jävla skratt.

44:11 -> inte min hjärna som är möglig, den är ganska skarp.
Citera
2025-06-12, 07:57
Avstängd
granny-pantiess avatar
God morgon på er!

Undrar om Rask har en god morgon när han vaknar och inser att idag är sista dagen för att betala fakturan.
Citera
2025-06-12, 08:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mephedron
Jag är nyfiken på varför A Rask är ginger men ingen annan i hans släkt (?) som vi fått se…?
Alla gingers jag mött har haft minst en förälder som också varit det.
Eller vadå, skulle jag och min man (där varken vi eller våra föräldrar är gingers) kunna föda en ginger ihop?

Ja, om du och din man bär på "rödhårig-gener" från någon av era respektive föräldrar så kan ni få en rödtott. Genen är recessiv så ingen av era päron behöver vara synligt rödhårig.
Citera
2025-06-12, 08:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stallhagen
Oooh vilket fruktansvärt brott att bli anklagad för att ha haft kontakt med Golof K:s pappa

Ja eller gud förbjude, tala med Lokal eller ens titta på Chrippa, då borde man bli fängslad nästan 😄
Citera
2025-06-12, 09:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stallhagen
Oooh vilket fruktansvärt brott att bli anklagad för att ha haft kontakt med Golof K:s pappa
Han blev anklagad för att ljuga och det är det som handlar om.
Citera
2025-06-12, 10:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GreenBattery
Men allvarligt 2628 visningar på 4 timmar?!

Nu får du fan ta dig i kragen, tvätta rent analkanalen ordentligt och spela in en banger som folk vill se Baron af Ollon!!
Han skulle ju kunna recensera sexleksaker 😅
Citera
2025-06-12, 10:10
Medlem
PhilipsDP18s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wikbengan
Han skulle ju kunna recensera sexleksaker 😅

Om jag inte minns fel har väl han och koss...eller ursäkta, Tessan redan gjort det på YT?
Citera
2025-06-12, 10:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blicka364
Han blev anklagad för att ljuga och det är det som handlar om.
Och det är ju det som är grejen. Det finns inte 1 människa som bryr sig, men i den tvättade analkanalens begränsade värld är det ett oerhört svek (mot vem?, baronen?)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in