2025-08-05, 00:01
Medlem
Damien-s avatar
Då var BajsBaronen tillbaka med ännu en video där han maniskt stalkar Chrippa som om det vore hans livsuppgift. Den här gången är det även en stackars konditor som ska hånas, nedvärderas och dras genom Baronens bitterhet.
Såklart kunde han inte låta bli att skadeglatt peka ut att Chrippa råkade skriva "kapitulera" istället för "kapitalisera", som om det vore värsta skandalen. Baronen är nog minst lämpad som språkpolis, med ordförråd på tonårsnivå och konstant upprepande av “ni fattar” som om det vore ett jävla mantra.

Men det mest vidriga är hur han nu ger sig på Chrippas pappa för utseendet. Som om Baronen, med sin blanka flint, breda mammahöfter och uppsyn som en hiv-smittad byfåne, skulle ha någon rätt att göra sig rolig på andras utseende..
Citera
2025-08-05, 00:07
Medlem
2013.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Privattaxin
Hoppas företagaren polisanmäler, eller skickar över HA!
Ja det här måste anmälas som förtal. Snart kommer hela Facebook vara fullt av skitrecensioner och deras rykte kommer vara helt förstört.

Där har vi förtalsbaronen igen då..
Citera
2025-08-05, 00:13
Avstängd
Crabby88s avatar
"Hade jag stansat ut bokstäverna, så hade jag gjort om det."

Men det hade du aldrig gjort, för då måste du ha ett arbete.

Baronen.... Han är så bränd i hela hjärnan.
Citera
2025-08-05, 00:16
Medlem
Privattaxins avatar
Rask säger att Therese kanske ser ut lite som Alexanders mamma, och att "det är väl så", att man vill att sin partner ska påminna om sin morsa. Hur känner han för sin morsa egentligen?
Citera
2025-08-05, 00:17
Medlem
PhilipsDP18s avatar
Citat:

Alltså fyfan, vilken fin presentation och historia. Sedan så kommer detta jävla SVIN och smutskastar hennes företag mitt från ingen jävla stans??????? Nej nu måste någon nita honom...

Det är faktiskt dags nu

Citat:
Rask säger att Therese kanske ser ut lite som Alexanders mamma, och att "det är väl så", att man vill att sin partner ska påminna om sin morsa. Hur känner han för sin morsa egentligen?

Oidipusbaronen
Citera
2025-08-05, 00:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2013.
Ja det här måste anmälas som förtal. Snart kommer hela Facebook vara fullt av skitrecensioner och deras rykte kommer vara helt förstört.

Där har vi förtalsbaronen igen då..
Ja detta va riktigt sjukt gjort. Han hittar ovänner och måltavlor överallt.
Citera
2025-08-05, 00:19
Avstängd
Crabby88s avatar
Citat:

Det är ett väldigt vanlig att man träffar en partner som påminner om sin mor/far.

Dominant mamma/papp, a då söker dom flesta sig till en dominant kvinna/man.

Min mor är av det dominanta slaget, och min kvinna är det samma.

Men att dom ser ut som ens partner/mamma och sen påpeka det. Det är bara ännu ett.becid att hans hjärna inte fungerar som den ska.
Citera
2025-08-05, 00:21
Medlem
Citat:

Det där stämmer faktiskt ganska väl dessutom. T ser ut som U. Det är två paddor, feta, arga och avskyvärda individer.
Citera
2025-08-05, 00:26
Medlem
Damien-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crabby88
"Hade jag stansat ut bokstäverna, så hade jag gjort om det."

Men det hade du aldrig gjort, för då måste du ha ett arbete.

Baronen.... Han är så bränd i hela hjärnan.

OrdförrådsBaronen klankar ner på hur Chrippa pratar, som om han vore en lingvistisk när han själv verket låter som en omogen högstadiekille. Sen, 46:25 in i sin pinsamma video, häver han ur sig citatet: "Du har personer i din närhet som ser mer levande ut än döda." Jaha? Vilken jävla tur, BajsBaronen. Hade ju varit rätt sorgligt om de såg mer döda ut än levande,.

Att just han, byfånen som konstant stapplar sig fram genom språket, ska sitta och kritisera någons sätt att prata och skriva är så ironiskt att det fan gör ont, "ni fattar".
Senast redigerad av Damien- 2025-08-05 kl. 00:28.
Citera
2025-08-05, 00:32
Avstängd
Crabby88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Damien-
OrdförrådsBaronen klankar ner på hur Chrippa pratar, som om han vore en lingvistisk när han själv verket låter som en omogen högstadiekille. Sen, 46:25 in i sin pinsamma video, häver han ur sig citatet: "Du har personer i din närhet som ser mer levande ut än döda." Jaha? Vilken jävla tur, BajsBaronen. Hade ju varit rätt sorgligt om de såg mer döda ut än levande,.

Att just han, byfånen som konstant stapplar sig fram genom språket, ska sitta och kritisera någons sätt att prata och skriva är så ironiskt att det fan gör ont, "ni fattar".

Detta kan nog bli en lång video, av axel, medviktarna och Camo.
Hoppas dom finner energi till att sätta ihop en video, där dom bränner han i röven med detta.

Gillar att dom börjar punkt markera hans sjukliga dubbelmoral. Fortsätta med det!
Citera
2025-08-05, 00:34
Avstängd
Crabby88s avatar
Citat:
Man ser på henne att hon tillhör Rask-armén. Vilken jävla hora. https://imgur.com/a/HlUFViV

Gillar hennes efternamn, HEILborn.
Citera
2025-08-05, 00:45
Medlem
Citat:
Rask visar upp vilket bageri det är som bakat tårtan men har klippt bort ansiktet på en i personalen. Rask som är så duktig med IT numera borde förstå att söker man på Google endast med hjälp av den data som Rask har bifogat, så hittar man bageriet på första resultatet!!!

https://ibb.co/ZzfHqGXZ (backup: https://gofile.io/d/Y9PBxg)
https://www.facebook.com/petras.cake.5/

Petra, om du läser detta så dokumentera all form av smutskastning som Rask kommer skicka åt ditt håll nu!

Hon har 100% positiva reviews på Facebook vad jag kan se... Fyfan vad tragiskt. Rask du är RUTTEN RAKT IGENOM.

Alltså fyfan, vilken fin presentation och historia. Sedan så kommer detta jävla SVIN och smutskastar hennes företag mitt från ingen jävla stans??????? Nej nu måste någon nita honom...
Enligt Rask så kan han ju göra en snyggare tårta efter 5 min.
Att göra en tårta är mycket svårare än att laga mat och inte ens det klarar han ju av.

Man märker så tydligt att han är väldigt stressad över något. Kan det vara ekonomin, den stundande dokumentären, den ev förtalsrättegången (mindre troligt så som han håller på) förmodligen en salig blandning.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in