Citat:
Ursprungligen postat av
Problem2020
Han går ju ut hårt med hemma-hos reportage direkt på förmiddagen med bild och allt...
Poängen jag försökte lägga är att polisen inte minns honom från brottsplatsen trots att närminnet borde vara påslaget
Många har ju gjort en poäng att många vittnen eg kände igen och minns Engström från brottsplatsen men blev aldrig tillfrågade !
Jag försöker lyfta frågan men från polisens håll och inser att dom inte minns någon Engström
Jag finner det mkt märkligt för hur anonym måste man vara för att inte bli ihågkommen?
Jag förstår inte riktigt poängen i relation till framträdandet i SvD.
Du påstår fortsatt att han "går ut hårt". Kan det preciseras?
Och hade SE inflytande över redaktion och redigering på SvD? Det han gjorde, vilket inte hade varit självklart för envar, var att kontakta sin tidning för att berätta sin historia efter en mycket stor nyhet där han fanns på plats. Tidningen nappar på detta och om det vankades hembesök och bild eller någon annan utformning var givetvis inte hans sak.
Noteras kan att SvD efter mordet skickade folk "så fort det dök upp något" och den som sannolikt besökt SE minns inte detta eftersom han "var ute och träffade väldigt många de första dagarna". Så det var många som låg på hårt, tydligen.
Man kan påpeka samma sak gällande Rapport. Kunde han kontakta redaktionen och beställa tv-tid för att få uppträda enligt eget huvud?
Rydén fick för övrigt ett lite sorgligt och ömkligt intryck av SE, han sökte tydligt uppmärksamhet och bekräftelse och spelade teatraliskt över. Men i själva verket var allt detta spelat. Alltså, GM-SE
spelade ömkligt försmådd, tydligt bekräftelsesökande och teatraliskt överspelande.
Att GM-SE har många oanade och raffinerade talanger är dock ingen nyhet.
Citat:
2 Han kontaktar tydligen själv Rapport för att göra denna språngmarsch
Jasså?
Citat:
Är det verkligen något som Engström känner efter 40 dagar att han tror sig vara förväxlad?
Han känner sig uppenbarligen sårat
förbisedd. Och det oavsett vittne eller GM.