2025-05-29, 17:32
Avstängd
Kloroformtrasans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Liljor
Vad har du för smak egentligen? Hon är en av de fulare tjejerna. Clara däremot är fin.

Snoken och käkpartiet gör att Sophie ser ut som en gam. Det är märkligt för även när hon ler ser hon missnöjd ut.

Äh, hon har bra benstruktur. Värre är det med penntrollet som fortfarande har allt babyhull kvar i ansiktet
2025-05-29, 17:39
Avstängd
Kloroformtrasans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blondins
Kais är en mansbebis.
Sara är en mood manager men suger på tävlingar. Robinson handlar inte bara om att prestera på tävlingar. Klarar du sociala spelet så kommer du långt.

Det var betydligt läckrare Amanda som är mood-manager. Sara känns bara inställsam
2025-05-29, 17:48
Avstängd
Oj oj oj. Christoffer tycker att nästa öråd är viktigt. Geni.
2025-05-29, 18:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lostworld
Jag avskydde Sophie förra gången hon var med, falsk person och en mobbare.
Tål henne inte nu heller.

Jag fattar inte att hon fortfarande är kvar. Alla verkar bara kratta gången åt henne så att hon kan ta vinst efter vinst. Hon verkar styra hela pakten med järnhand. Även Kais verkar helt hjärntvättad och sa att han skulle låta henne gå till final även om det innebar att hon skulle vinna över honom. Helt otroligt
Jag skrev om det i måndags i spoiler att det är konstigt att ingen hängde några vikter på henne. Hade hon fått vikter som alla andra hade troligtvis Aron vunnit immunitet.

Det var ju nära att Aron tog den och då hade Syd inte kunnat rösta på honom och hade kanske röstat ut Sophie.
Senast redigerad av Liljor 2025-05-29 kl. 18:06.
2025-05-29, 18:30
Medlem
Kaptenknoges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hyreshuskommunist
Oj oj oj. Christoffer tycker att nästa öråd är viktigt. Geni.

Jag får spel på hans ticks, jag förstår att det måste vara sjukt jobbigt men mina egna demoner vaknar när jag ser ticks i ögonen vid varje intervju
2025-05-29, 18:31
Medlem
Kaptenknoges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Liljor
Jag skrev om det i måndags i spoiler att det är konstigt att ingen hängde några vikter på henne. Hade hon fått vikter som alla andra hade troligtvis Aron vunnit immunitet.

Det var ju nära att Aron tog den och då hade Syd inte kunnat rösta på honom och hade kanske röstat ut Sophie.

Alla förutom böganvinden vill väl ha ut Aron?
2025-05-29, 19:03
Medlem
1754s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Jag har sagt det du säger 1 eller 1000 gånger i tråden fast du har ju fel i att paktande var förbjudet i svts Robinson, tjejpakten såg till så att Alexandra Sassy van andra säsongen

Det låter som att det här är några nyheter för dig, jag har gnällt på detta sedan 2018, du menar att det blivit värre för varje säsong det verkar ju engagera skribenterna på flashback till förbannelse

Jag undviker trådar på Flashback om t.ex Robinson eftersom folk inte klarar av att ge fan i att spoila. Så jag har missat dina inlägg.

Jag hävdar fortfarande att paktande var förbjudet när Robinson var nytt i Sverige.
2025-05-29, 19:38
Medlem
picapicans avatar
Jag tror häxnäsan Sophie kommer vinna Robinson.
2025-05-29, 19:42
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1754
J
Jag hävdar fortfarande att paktande var förbjudet när Robinson var nytt i Sverige.
Hur skulle det gå till att förbjuda pakter, går inte att hindra folk från att prata med varandra, ett förbud mot att signera pakt-kontraktet med sin kråka?
Vad vi skulle kunna göra däremot är att införa ett förbud att kommentera pakter på flashback för då finns det antingen i skrift eller inte

Det finns inga genuina bråk längre i Robinson som bygger på folks olikheter, utan om folk blir pissed så beror det på att någon anser att någon har spelat fult på gitarren, jäsp jag vägrar ta ställning
Senast redigerad av Crapmagic 2025-05-29 kl. 19:57.
2025-05-29, 20:01
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kaptenknoge
Jag får spel på hans ticks, jag förstår att det måste vara sjukt jobbigt men mina egna demoner vaknar när jag ser ticks i ögonen vid varje intervju
Vad skulle det vara för ticks? gör han ett clowngrin?
Senast redigerad av Crapmagic 2025-05-29 kl. 20:10.
2025-05-29, 20:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kaptenknoge
Alla förutom böganvinden vill väl ha ut Aron?
Nordanvinden menar du? Visst vill de det men i Robinson brukar de rösta taktiskt och att kratta manegen för någon som vunnit 3-4 immuniteter på kort tid är inte så taktiskt.

Det är bara märkligt att hon glider under radarn.
2025-05-29, 20:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Vad skulle det vara för ticks? gör han ett clowngrin?
Han himlar med ögonen och visar ögonvitorna när han pratar, sjukt störigt faktiskt!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in