2025-05-07, 03:15
Medlem
Puma006s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mandelgubben
Toni bad de andra att rösta på honom, då han ville hem pga att han saknade sin familj.
2025-05-07, 04:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Puma006
Toni bad de andra att rösta på honom, då han ville hem pga att han saknade sin familj.

Okej. Vet inte om jag tror på det. Känns som en efterhandskonstruktion för att de inte ska se så dumma ut i efterhand. De borde ändå ha röstat ut Aron och låtit Tony åka dagen efter isåfall. Så dumt val oavsett.
2025-05-07, 06:52
Medlem
Hur är det i dokusåpor nu för tiden - är det något naket?
2025-05-07, 07:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Loikkari
Simppa säger iallafall i dagens avsnitt av Gränslandet: Jag har glömt Juliette nu https://ibb.co/TDxDShGd

Glömt som i ”spanat in” var min tanke..
2025-05-07, 07:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kveikja
Glömt som i ”spanat in” var min tanke..

Precis min också att de skulle ”pippat” nånstans på stranden ser jag som osannolikt

Juliette och Christoffer däremot kanske hittat på saker på stranden isåfall
2025-05-07, 09:10
Medlem
Citat:
Större chans att svarta fåret ryker.
2025-05-07, 09:41
Medlem
picapicans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stekpanna80
Det är Simon h som är fikus

Simon S heter han med strumpa I kalsongen.
2025-05-07, 11:14
Medlem
Citat:

Dom kunde ju inte rösta ut Aron som satt på en immunitet. De borde kanske ljugit och lurat honom att inte spela immuniteten men kan vara svårt att ljuga så flagrant trovärdigt
2025-05-07, 11:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av grobiankungen
Dom kunde ju inte rösta ut Aron som satt på en immunitet. De borde kanske ljugit och lurat honom att inte spela immuniteten men kan vara svårt att ljuga så flagrant trovärdigt
Det kunde dom visst. Han valde att inte spela sin immunitet.
2025-05-07, 13:52
Medlem
Bakarettans avatar
Jag begriper inte hur Andreas kunde behålla lugnet när Kais glufsar i sej maten och som dessutom på ett helt vidrigt sätt beter sej som en idiot.
2025-05-07, 14:09
Medlem
Bakarettans avatar
Juliette & Andrea är urtypen för ytliga bimbos som dyrkar Wahlgrens dysfunktionella familj, älskar woke-rörelsen, hatar SD och utropar " OH maj gadd" av glädje när de blir exalterade över nåt. Som t ex att få titta på TV4 när Edvin Törnblom förlustar sej i sitt nya program.
2025-05-07, 15:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bakarettan
Juliette & Andrea är urtypen för ytliga bimbos som dyrkar Wahlgrens dysfunktionella familj, älskar woke-rörelsen, hatar SD och utropar " OH maj gadd" av glädje när de blir exalterade över nåt. Som t ex att få titta på TV4 när Edvin Törnblom förlustar sej i sitt nya program.
Jullan är så mycket överklass-wannabe att hon aldrig skulle befatta sig med någonting så plebejiskt som det du tillskriver henne, med undantag för utropandet av "åh maj gadd" när hon blir exalterad över någonting.
1 Ytlig bimbo? Ja, men knappast urtyp
2 Wahlgrens är vulgära
3 Woke? Är det en sån där stekpanna?
4 Vad är SD? När det gäller politik så finns bara MUF och M. Alla andra är såssar eller kommunister!
5 TV4 är såssigt
6 Edvin Törnblom? Homosexuell är väl okej att vara, bara man sköter det snyggt och är diskret. Dessutom måste man ju se till att avla några arvingar. Men den där Edwin, är inte han såsse?

Jullan är egenkligen tämligen avskyvärd men hon klär i gummikorsett och Louboutin och är flink med ridspöet 💞

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in