Citat:
Ursprungligen postat av
lunarludde
Stör mig som fan på att Sara inte gav immuniteten till Paul, ingen skulle rösta på henne då hon inte är ett hot alls,aldrig sett någon som är så dålig i tävlingar som henne, hon vore en dröm motstådare för en finalist, men om inte produktionen gör något för att hålla kvar henne så kommer hon åka ut snarast på tävling när det börjas droppa folk som kommer sist, det borde hon inse själv om hon har någon självinsikt överhuvudtaget.
Paul skulle haft en väldigt bra chans att ta hem hela Robinson om han hade haft immuniteten i örådet senast.
Sen att folk på riktigt tycker det är "orättvist" att Aron fick säckarna istället för Sofie, ni verkar glömt att Aron möter en kvinna, men ändå blir utklassad, det gäller resten av deltagarna också.
So what? Hon går till gymmet och är lika uthållig som en kille som tränar, hon är starkare och mer uthålligt än en kille som inte tränar. Dessutom har hon levt Robinsonlivet kortade tid än de övriga, oj jag undrar varför hon har varit så överlägsen ändå från början? En svår nöt att kläcka.
Och det handlar också mycket om att man som tittare blir förvånad över att lag Syd inte tänkte speciellt taktiskt. Hon har inte tävlat med andra på lika villkor så inte konstigt att hon vinner allt. Pål kom också in sent men åtminstone före henne.
När originaldeltagarna svälte, tävlade, sov dåligt så åt hon fortfarande gott hemma i Sverige och sen på hotellet samt sov i en skön säng. Du tror inte att det också påverkar? Så att nej vi kommer fortfarande att tycka att folk borde ha lagt åtminstone nån säck på henne och jämnat ut oddsen. Då hade Aron vunnit trots flera kilon på sig (mot sig).
Håller dock med om att Pål hade haft en bra chans och jag hade kunnat unna honom vinsten. Lagom sympatisk, lagom bra på tävlingar.
Ifall Aron inte vinner vore det kul att se honom eller Kais en annan säsong.
Vad tråkigt att vi närmar oss slutet, vad ska man då titta på?