2025-05-29, 08:25
Medlem
Solstralen94s avatar
Ännu en vecka avklarad...

Sofie fortsätter vara fruktansvärt stark, jag tror hon har mycket goda chanser att vinna Robinson.

Min spaning är att hon och Kais är två finalister i alla fall. Aron fortsätter överleva på nåder, får se när han åker, tror inte han överlever till final tyvärr.

Är det en person jag hatar så är det Sara, hon är riktigt skum, konstig och jävligt fumlig. Det finns något med henne som jag så instinktivt bara hatar.

Synkarna försör också hela programmet, jag hoppar väldigt mycket, för jag orkar verkligen inte med synkarna från helvetet...
Citera
2025-05-29, 08:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bridge
Jamen cringe när Anders tar fram gitarren och sjunger som en riktigt dålig trubadur på en strand . Pinsamt!!! Vem har intalat kroknäsan att han är en sångman.

Och Kajs fortsätter med sitt psykopat beteende, sitter och tjurar helt tyst när de andra berättar om maten. Fan, hans säkringar kommer gå om han blir utröstad eller nått.

Jag tycker inte att man är psykopat om man är sur när man är hungrig och de andra skryter om all mat de fått. Snarare normalt att vara sur. Varför får de inte visa normala, negativa känslor? Skall man bara vara glad för att man inte fick ngn mat? De är inga övermänniskor som alltid skall ha de ädlaste känslorna.

De lever under hårda omständigheter och har rätt att vara även sura. De har lite mat, sover på marken bredvid en massa främmande, är smutsiga, har det långtråkigt utan ngt att göra o c v. Hur kan man vänta sig att de ständigt skall vara som vanligt, vara på gott humör? Jag är förvånad över att de inte visar mer negativa känslor.
Citera
2025-05-29, 08:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Puma006
Sophie är falsk, hon hade inte behövt ljuga om att det var ett svårt val. Tidigare i veckan sa Sophie att hon snackad med Kais att välja Christoffer om de får möjlighet. Hade hoppas att hon inte skulle få en immunitet.

Ränderna går inte ur, Sophie var mycket värre i sin förra säsong.

Mer eller mindre alla kommer med vita lögner då och då. Dom flesta gör allt för att rädda sitt eget skinn, det tillhör till Robinson om man vill vinna.
Citera
2025-05-29, 10:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DisposableGarbage4
Haha tror Sara ens lite att sophie skulle välja henne? Hon kommer ju absolut sist i allt!!

Haha, tänkte samma. Sara är kass, att hon ens tror hon kan vinna..... Rädda Pål... jo tjena!!!
Citera
2025-05-29, 10:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av scaloppina
Jag tycker inte att man är psykopat om man är sur när man är hungrig och de andra skryter om all mat de fått. Snarare normalt att vara sur. Varför får de inte visa normala, negativa känslor? Skall man bara vara glad för att man inte fick ngn mat? De är inga övermänniskor som alltid skall ha de ädlaste känslorna.

De lever under hårda omständigheter och har rätt att vara även sura. De har lite mat, sover på marken bredvid en massa främmande, är smutsiga, har det långtråkigt utan ngt att göra o c v. Hur kan man vänta sig att de ständigt skall vara som vanligt, vara på gott humör? Jag är förvånad över att de inte visar mer negativa känslor.
Men har du sett hans blickar och hur han fräser när han han pratar. Kajs är inte frisk i huvudet, 100% . Lovar att han finns i straffregistret.
Citera
2025-05-29, 12:08
Medlem
fonders avatar
Så skönt att det går dåligt för Syd.

Häxan Sara vill framställa det som kärlek till Pål när hon vill få en extra immunitet när det egentligen bara handlar om att hon vill ha svaga spelare med sig in i finalen.
Citera
2025-05-29, 12:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bridge
Men har du sett hans blickar och hur han fräser när han han pratar. Kajs är inte frisk i huvudet, 100% . Lovar att han finns i straffregistret.

Svar på Krimfup: Din sökning på K@is Ghed@msi gav 1 träffar i databasen.

Frågan är vad den träffen gäller och det kan å andra sidan finnas fler förundersökningar och domar.

Om du inte hittar en person hos oss kan det bero på att förundersökningsprotokollet eller domen är sekretessbelagd, i mål som t.ex sexualbrott brukar förundersökningsprotokollet generellt vara belagd med sekretess.
https://www.krimfup.se/fragor-och-svar
Citera
2025-05-29, 13:14
Medlem
Lostworlds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Puma006
Sophie är falsk, hon hade inte behövt ljuga om att det var ett svårt val. Tidigare i veckan sa Sophie att hon snackad med Kais att välja Christoffer om de får möjlighet. Hade hoppas att hon inte skulle få en immunitet.

Ränderna går inte ur, Sophie var mycket värre i sin förra säsong.
Jag avskydde Sophie förra gången hon var med, falsk person och en mobbare.
Tål henne inte nu heller.

Jag fattar inte att hon fortfarande är kvar. Alla verkar bara kratta gången åt henne så att hon kan ta vinst efter vinst. Hon verkar styra hela pakten med järnhand. Även Kais verkar helt hjärntvättad och sa att han skulle låta henne gå till final även om det innebar att hon skulle vinna över honom. Helt otroligt
Citera
2025-05-29, 13:51
Medlem
Lostworlds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bakarettan
Survivor Australien kommer snart på TV4 Play. Ser framemot detta. Följt de säsonger innan och favoriten var såklart lille George.
Där kan man snacka om supersmart spelande! Lille, lille Aron...du är absolut ingenting jämfört med George.
Har Ingen, absolut ingen favorit denna säsong.
Vi lär aldrig se den typen av spel i Sverige tyvärr. Är Aron den som kommit närmast att ens försöka sig på ett intelligent drag? Dock ingenting mot kung George såklart. Det är en otrolig klassiker:

https://www.youtube.com/watch?v=IZO8Ex0ZAEE
https://www.youtube.com/watch?v=dANR4CEPCrQ
https://www.youtube.com/watch?v=iFVDglBN7ko
Citera
2025-05-29, 14:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bakarettan
Nog för att jag tycker att Sara är otroligt störande med sina viftande gester hit & dit...men fy faen vilket präktigt muslimsvin han är Kais!

Han förvandlas mer och mer till en despot. Varulven är på väg ut.
Citera
2025-05-29, 15:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GregersWerle

På skägget kanske. För övrigt ser han infantil ut. Absolut ingen titan.
Citera
2025-05-29, 17:23
Medlem
Blondinss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mandelgubben
Kais växer på mig. Skönt att se hur han plattade till Sara. Sara är en person jag verkligen inte orkar med. Det är skamligt och ovärdigt att hon är klar för en finalvecka. Nu lär hon u ryka direkt som tur är såklart men irriterande att hon ens tar upp en plats.

Kais är en mansbebis.
Sara är en mood manager men suger på tävlingar. Robinson handlar inte bara om att prestera på tävlingar. Klarar du sociala spelet så kommer du långt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in