Citat:
Ursprungligen postat av
Dafwid
Må vara oskuld men det hindrar mig inte från att konstant tänka på heta kroppar och snoppar, är en flitig onanist och kollar mer än gärna på porr medan jag drar en ”Tarzan”. 🙂
Om du bor i en större stad så känns det ju som att dejtandet inte borde vara helt omöjligt även om du är tystlåten och introvert. Osäkerhet är ju svårt att som utomstående råda bot på åt en annan (är ju inte som om jag kan säga "bara sluta vara så osäker!") men det finns sjukt mycket snubbar där ute, och visst, vissa är as (som i alla läger) men det finns bra män som faktiskt är vettiga.
Sen är ju vinsten med att vara homo att folk genuint är rätt öppna med sina kroppsintressen och vad dom vill ha vilket gör att "det finns nån för alla" verkligen är en sanning.
(Tillägg här. Jag e ju medelålders och träffade min man innan Grindr och Tinder blev till så missade lyckligtvis den skiten så jag har genuint ingen aning om hur pissigt det är numera med dejtandet men jag vägrar tro att det ska vara omöjligt för dig att hitta nån. Jag menar jag är ju inte snygg för fem öre - och jag lyckades ju bli ihop med en som är det vilket är helt absurt när jag tänker på det. Så du måste ju kunna med menar jag)
Men du snackade om att du var osäker och introvert - kan du (/känner du för) att förklara mer?
2025 året då Dafwid börjar dejta?