2025-04-26, 04:27
Bannlyst
beror ert humör på huruvida ni fått kuk den dagen lr nt?

typ om ni vakna o han sprang t jobbet o nt tog dej i röven innan han stack

tjurar ni hela dan då lr?

tkr ni om att bete er som brats/va stöddiga/kaxiga etc för o sen disciplineras av en kille som spankar er röv och knullar er hårt i röven?

håller ni hand med andra män?

har ni ngnsin fått argt bemötande pga er läggning?
Citera
2025-04-26, 07:34
Medlem
patajavels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jaggaj5
beror ert humör på huruvida ni fått kuk den dagen lr nt?

typ om ni vakna o han sprang t jobbet o nt tog dej i röven innan han stack

tjurar ni hela dan då lr?

Det är nog individuellt oavsett kön. Är du bitter för att du aldrig fått fitta tex?
Citera
2025-04-26, 13:41
Citat:
e de för att du e bög o du vet att de e äckligt degenererat osmakligt ohederligt etc?

bra jobbat av dej, fall ej för dina synder

Må vara oskuld men det hindrar mig inte från att konstant tänka på heta kroppar och snoppar, är en flitig onanist och kollar mer än gärna på porr medan jag drar en ”Tarzan”. 🙂
Citera
2025-04-26, 23:25
Medlem
triptykens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dafwid
Må vara oskuld men det hindrar mig inte från att konstant tänka på heta kroppar och snoppar, är en flitig onanist och kollar mer än gärna på porr medan jag drar en ”Tarzan”. 🙂

Om du bor i en större stad så känns det ju som att dejtandet inte borde vara helt omöjligt även om du är tystlåten och introvert. Osäkerhet är ju svårt att som utomstående råda bot på åt en annan (är ju inte som om jag kan säga "bara sluta vara så osäker!") men det finns sjukt mycket snubbar där ute, och visst, vissa är as (som i alla läger) men det finns bra män som faktiskt är vettiga.

Sen är ju vinsten med att vara homo att folk genuint är rätt öppna med sina kroppsintressen och vad dom vill ha vilket gör att "det finns nån för alla" verkligen är en sanning.

(Tillägg här. Jag e ju medelålders och träffade min man innan Grindr och Tinder blev till så missade lyckligtvis den skiten så jag har genuint ingen aning om hur pissigt det är numera med dejtandet men jag vägrar tro att det ska vara omöjligt för dig att hitta nån. Jag menar jag är ju inte snygg för fem öre - och jag lyckades ju bli ihop med en som är det vilket är helt absurt när jag tänker på det. Så du måste ju kunna med menar jag)

Men du snackade om att du var osäker och introvert - kan du (/känner du för) att förklara mer?

2025 året då Dafwid börjar dejta?
Citera
2025-04-27, 09:46
Citat:
Ursprungligen postat av triptyken
Om du bor i en större stad så känns det ju som att dejtandet inte borde vara helt omöjligt även om du är tystlåten och introvert. Osäkerhet är ju svårt att som utomstående råda bot på åt en annan (är ju inte som om jag kan säga "bara sluta vara så osäker!") men det finns sjukt mycket snubbar där ute, och visst, vissa är as (som i alla läger) men det finns bra män som faktiskt är vettiga.

Sen är ju vinsten med att vara homo att folk genuint är rätt öppna med sina kroppsintressen och vad dom vill ha vilket gör att "det finns nån för alla" verkligen är en sanning.

(Tillägg här. Jag e ju medelålders och träffade min man innan Grindr och Tinder blev till så missade lyckligtvis den skiten så jag har genuint ingen aning om hur pissigt det är numera med dejtandet men jag vägrar tro att det ska vara omöjligt för dig att hitta nån. Jag menar jag är ju inte snygg för fem öre - och jag lyckades ju bli ihop med en som är det vilket är helt absurt när jag tänker på det. Så du måste ju kunna med menar jag)

Men du snackade om att du var osäker och introvert - kan du (/känner du för) att förklara mer?

2025 året då Dafwid börjar dejta?

Du är en mästare på att muntra upp mig triptyken, så tusen tack för detta!! Och jag är mer än övertygad om att du ser bra ut -- på ditt eget unika sätt. <3

För att svara på din fråga; jag är oerhört osäker som person och har inte så höga tankar om mig själv. Sen att jag är introvert också gör inte saken bättre. Så det som gör att jag inte vågar dejta någon snubbe är att jag tänker "jag är inte tillräckligt bra" hela tiden och det är förstås inte så attraktivt för en annan människa. Om jag ska dejta någon vill jag kunna ge den personen hela min uppmärksamhet, men som det är just nu så fokuserar jag mest på mig själv och då blir jag inget trevligt "dejt-material".

Må gott!

Vänligen,

Dafwid
Citera
2025-04-27, 18:36
Medlem
PimpleDicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dafwid
Du är en mästare på att muntra upp mig triptyken, så tusen tack för detta!! Och jag är mer än övertygad om att du ser bra ut -- på ditt eget unika sätt. <3

För att svara på din fråga; jag är oerhört osäker som person och har inte så höga tankar om mig själv. Sen att jag är introvert också gör inte saken bättre. Så det som gör att jag inte vågar dejta någon snubbe är att jag tänker "jag är inte tillräckligt bra" hela tiden och det är förstås inte så attraktivt för en annan människa. Om jag ska dejta någon vill jag kunna ge den personen hela min uppmärksamhet, men som det är just nu så fokuserar jag mest på mig själv och då blir jag inget trevligt "dejt-material".

Må gott!

Vänligen,

Dafwid
Något som är säkerställt rent akademiskt, är att bögar är överrepresenterade när det gäller psykisk ohälsa.

Kan detta vara förklaringen till att så många bögisar är singlar?
Citera
2025-04-27, 20:08
Citat:
Ursprungligen postat av PimpleDick
Något som är säkerställt rent akademiskt, är att bögar är överrepresenterade när det gäller psykisk ohälsa.

Kan detta vara förklaringen till att så många bögisar är singlar?

Ja psykisk ohälsa är stort inom hbtq-världen, men å andra sidan; är det inte minst lika stort i heterovärlden? Finns gott om snubbar och tjejer där som är singlar tänker jag.
Citera
2025-04-27, 21:34
Medlem
Jazkers avatar
Citat:
gillar ni att en man kommer och dominerar er och lägger er på mage på sängen och aggressivt knullar er rumpa samtidigt som ni biter i lakanet och tar tag i och klämmer lakanet med båda händerna.

gillar ni att bli knullade samtidigt som han runkar av er?

har ni smakat på sperma?

Jag är inte bög, men har haft sex med män.
På första frågan svarar jag tveksamt ja, jag föredrar nog att bli körd hårt i doggy style istället.

På andra frågan ja, väldigt skönt i missionären med ögonkontakt.

På tredje ja, både egen och andras. Spotta, svälja eller gurgla är frågan....
Citera
2025-04-28, 06:23
Medlem
zebra121s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jazker
Jag är inte bög, men har haft sex med män.
På första frågan svarar jag tveksamt ja, jag föredrar nog att bli körd hårt i doggy style istället.

På andra frågan ja, väldigt skönt i missionären med ögonkontakt.

På tredje ja, både egen och andras. Spotta, svälja eller gurgla är frågan....

Du säger att du inte är bög men att du haft sex med män. Intressant. Får man fråga hur detta gått till, d.v.s. var och hur du träffat dessa män och och hur det sedan lett till samlag?
Citera
2025-04-28, 10:20
Medlem
Jazkers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zebra121
Du säger att du inte är bög men att du haft sex med män. Intressant. Får man fråga hur detta gått till, d.v.s. var och hur du träffat dessa män och och hur det sedan lett till samlag?

Jag har alltid gillat anal stimulans, som sen utvecklades till en nyfikenhet på hur det skulle vara att ligga med en man. Blev uppraggad i en bar av en man som jag sedan dess haft ett längre sidoförhållande med i närmare 20 år.
Citera
2025-04-28, 11:09
Medlem
zebra121s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jazker
Jag har alltid gillat anal stimulans, som sen utvecklades till en nyfikenhet på hur det skulle vara att ligga med en man. Blev uppraggad i en bar av en man som jag sedan dess haft ett längre sidoförhållande med i närmare 20 år.

Där ser man. Intressant. Du har endast haft samlag med denna man eller har du haft flera killar/män som du har erfarenhet av?
Citera
2025-04-28, 11:19
Medlem
Jazkers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zebra121
Där ser man. Intressant. Du har endast haft samlag med denna man eller har du haft flera killar/män som du har erfarenhet av?

Han och jag har tillsammans träffat två andra män, vi har blivit som en herrklubb med specialintresse så att säga. Vi käkar middag ihop en gång i kvartalet, sen blir det homoerotisk lekstuga in på småtimmarna. Vi känner varandra väl och vet vad alla gillar, jag är gängets lilla knulldocka till 100%.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in