2025-04-25, 10:19
Citat:
Ursprungligen postat av Jaggaj5
e du fortfarande oskuld?

Japp det är jag
Citera
2025-04-25, 17:36
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Dafwid
Japp det är jag
e de för att du e bög o du vet att de e äckligt degenererat osmakligt ohederligt etc?

bra jobbat av dej, fall ej för dina synder
Citera
2025-04-25, 21:23
Medlem
Mohaves avatar
Är det vanligt att ni bögar får anal prolapse, på svenska kanske bäst översatt till stjärtsläpp?
Citera
2025-04-25, 21:37
Medlem
triptykens avatar
Citat:
hur blir konsistensen på ert bajs när ni packat de e i röven så mkt?

Har svarats uttömligt ovan och svaret är "röven funkar inte som du tror, så nej" kortfattat

Citat:
blir ni av att en hårig man tar hand om er, trycker er ner på sängen och tar er aggressivt i er röv?

Har svarats uttömligt ovan och svaret är "vissa kanske gör det, andra inte" kortfattat

Citat:
Ursprungligen postat av Mohave
Är det vanligt att ni bögar får anal prolapse, på svenska kanske bäst översatt till stjärtsläpp?

Nej, kolla din favorit-tjej till porrstjärna som haft mer analsex än mig och vilket random homo som helst och tänk på hur hon ser ut i röven? Ett analt framfall (inte lika kul översättning men mer passande tycker jag) händer brutalt sällan och då är det inte bara analsex du har utan det är skador som händer.
Tyngdlyftare däremot har en rätt förhöjd risk till det - vadfan DET beror på vette satan.
Citera
2025-04-25, 22:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av triptyken
Har svarats uttömligt ovan och svaret är "röven funkar inte som du tror, så nej" kortfattat

Har svarats uttömligt ovan och svaret är "vissa kanske gör det, andra inte" kortfattat

Nej, kolla din favorit-tjej till porrstjärna som haft mer analsex än mig och vilket random homo som helst och tänk på hur hon ser ut i röven? Ett analt framfall (inte lika kul översättning men mer passande tycker jag) händer brutalt sällan och då är det inte bara analsex du har utan det är skador som händer.
Tyngdlyftare däremot har en rätt förhöjd risk till det - vadfan DET beror på vette satan.
fast ni får ju hemorrojder och aids. Så vet fan om de e bra för dej
Citera
2025-04-25, 22:30
Bannlyst
har ni nånsin blivit tryckta våldsamt i röven och sen gått kuken inkörda i er mun?
Citera
2025-04-25, 22:31
Bannlyst
Största kuken nu har tagit?

Hur långt ner har en kuk gått ner i er hals och röv?
Citera
2025-04-25, 22:34
Medlem
flugornass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mohave
Vad innebär det att drabbas av anal prolapse, stjärtsläpp?
Gör det ont är det kroniskt? Är det vanligt att sexuella män får det?
Citera
2025-04-26, 00:50
Medlem
triptykens avatar
Citat:
fast ni får ju hemorrojder och aids. Så vet fan om de e bra för dej

Alltså hemorrojder är ju inga problem snarare om man skulle vara full eller hög och göra "hetero-analt" dvs ung tjej och hennes kille som inte kan knulla men har sett porr testar analsex.
Det är skador på ringmuskeln som är problemet.

Den vanligaste orsaken till hemorrojder är mat och tarmföring. Och mycket fibrer, litet rött kött är knepet där för dom flesta. Lycka till.

Sen AIDS - det finns PREP.

Citat:
Ursprungligen postat av flugornas
Vad innebär det att drabbas av anal prolapse, stjärtsläpp?
Gör det ont är det kroniskt? Är det vanligt att sexuella män får det?

Errrr ok kolla på youtube, det finns jättemånga tyngdlyftare som drabbas av det (hur fan det funkar vet jag inte) men det är helt enkelt att skita ut en del av sina interna organ så dom sticker ut på utsidan. Bortom riktigt och då menar jag riktigt extrama BDSM folk har jag aldrig hört talas om det när det kommer till analsex.

Det är helt enkelt kraftiga och OTROLIGT smärtsamma skador. Varför dom som ofta drabbas av det är body builders när dom gör marklyft vet jag inte.
Citera
2025-04-26, 04:20
Bannlyst
blir ni ofta ömma efter sex och får ont i rumpan när ni exempelvis sitter ner?

Och är er röv hängandes typ? Som att själva köttet har blivit löst från benen? Som en kvinna kan få hängpattar fast er röv?

vad tror ni sker efter livet?
Citera
2025-04-26, 04:23
Bannlyst
gillar ni att en man kommer och dominerar er och lägger er på mage på sängen och aggressivt knullar er rumpa samtidigt som ni biter i lakanet och tar tag i och klämmer lakanet med båda händerna.

gillar ni att bli knullade samtidigt som han runkar av er?

har ni smakat på sperma?
Citera
2025-04-26, 04:24
Bannlyst
asså om ja va ute lr ngt o ja visste att en man blir knullad i röven o han käkar sperma etc så hade ja nt ens kunnat titta på hnm.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in