2025-04-07, 14:48
Medlem
Måns har varit otrogen i +15 år minst, jag tror han lider av en sjukdom. inte normalt.
Citera
2025-04-07, 15:01
Medlem
Sagotradapplets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stoicblend
I denna intervjun säger han att han är morgontrött och går och lägger sig igen efter att han lämnat barnen:

https://www.hd.se/artikel/mans-zelme...a-framfor-mig/

”Ni får ursäkta, jag har precis duschat och hann inte klä på mig innan ni kom. Vill ni ha kaffe, eller en Cola Zero? frågar artisten.
Själv tar han en av varje under intervjun.
– Jag är så morgontrött att jag brukar gå och lägga mig igen efter att jag har tagit barnen till förskola och skola, erkänner han.

Jag har inte tillgång till hela artikeln. Men den viktigaste punkten här är kanske: ”efter att han lämnat barnen”.
Efter att han väckte dem, gjorde frukost och körde dem till skolan etc.
Jag avundas honom på den här punkten, jag skulle också ofta vilja lägga mig ner en stund igen efter att mitt barn har tagits om hand. Tyvärr tillåter inte mitt jobb mig att göra det, han har mer tur med sitt karriärval.
Och det gör också att han kan göra mycket mer saker för sina barn eller för hushållet etc. på sin fritid. Å andra sidan finns det också tillfällen då han måste arbeta heltid. Så är det också i många andra yrken som kräver resor, till exempel. Detta betyder inte att personerna i fråga är dåliga föräldrar.
Citera
2025-04-07, 15:13
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Abbephoenix
Eftersom ingen agent är intresserad av honom för uppdrag inom kulturbranschen utomlands hade han kunnat söka ett vanligt jobb istället, gått en yrkesutbildning till vad som helst och sen fått jobb i England.
Nu var det ju tydligen inte riktigt så att ingen var intresserad, enligt Ciara - och honom själv. Utan han vågade inte försöka tillräckligt.
Men du tycker alltså att han borde gett upp sitt jobb som en av Sveriges populäraste artister och programledare (med upprag i både UK och övriga Europa) för att istället gå en yrkesutbildning i England??
Citera
2025-04-07, 15:18
Medlem
Rikskrim08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lazydell
Nu var det ju tydligen inte riktigt så att ingen var intresserad, enligt Ciara - och honom själv. Utan han vågade inte försöka tillräckligt.
Men du tycker alltså att han borde gett upp sitt jobb som en av Sveriges populäraste artister och programledare (med upprag i både UK och övriga Europa) för att istället gå en yrkesutbildning i England??

En av Sveriges populäraste artister? Jag känner inte till något han gjort utanför Melodifestivalen, ett kul familjeprogram förvisso men nästan alltid usel musik.
Citera
2025-04-07, 15:26
Medlem
Sagotradapplets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rikskrim08
En av Sveriges populäraste artister? Jag känner inte till något han gjort utanför Melodifestivalen, ett kul familjeprogram förvisso men nästan alltid usel musik.
Eurovision, Allsång På Skansen, Masked Singer,... för mycket att skriva ner, ta bara en titt här:
Wikipedia Måns Zelmerlöw
Citera
2025-04-07, 16:15
Avstängd
FindAways avatar
Citat:
Ursprungligen postat av conz
http://img.aftonbladet.se/noje/0509/20/idolgrupp375.jpg Jämför man invandrarfaktorn på deltagarna inför det här programmet är det inte direkt förvånande att även Måns härstammar från ett annat land. Jag gissar på att han har judisk släkt som flydde från Polen.
Och vad i helvete har nu detta för relevans?
Halva Sverige är ju Valoner, och vem skiter inte i det? Måns är en trevlig kille charmig och har en utstrålning som kan få vilken brud som helst att bli våt i brallan
Därav frestelsen att få sätta på någon 10 poängare då och då. Han har en deagnås vilket är sexberoende och det fattar inte folk.
Kan endast försvinna med EGEN vilja vilket är skitsvårt. Fråga mej
Citera
2025-04-07, 18:00
Medlem
Rikskrim08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Treschow
Dagboksbladet:

https://postimg.cc/QH69WVrX

SMS-konversationen (som är under sekretess) hade man gärna vilja ta del av. Vad står egentligen där som är hemligt?

Vad är det Camilla Läckberg ska vittna om?
Citera
2025-04-07, 18:14
Medlem
moralhoras avatar
Citat:

Med tanke på att de verkar ha skickat in pilotavsnittet av hennes hemma hos-serie som bevis så antar jag att det kan ha skett saker framför och bakom scenerna?
Citera
2025-04-07, 18:14
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Jag är mer förundrad över vad sjutton en Engelska kan ge i vittnesmål här samt en svensk talangscout från Golden Hits om jag nu träffat rätt i mina sökningar, Läckberg att hon ska vittna fatta man i detta fall pilotavsnittet till sin serie gissar jag!
Citera
2025-04-07, 18:26
Medlem
moralhoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Jag är mer förundrad över vad sjutton en Engelska kan ge i vittnesmål här samt en svensk talangscout från Golden Hits om jag nu träffat rätt i mina sökningar, Läckberg att hon ska vittna fatta man i detta fall pilotavsnittet till sin serie gissar jag!

En gissning är att åtminstone talangscouten från Golden Hits ska vittna om Måns beteende bakom scenerna. Han lär väl ha gigat där eller dylikt. Jag kan tänka mig att han kan vara hetsig när han fått lite i sig...
Citera
2025-04-07, 18:45
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moralhora
En gissning är att åtminstone talangscouten från Golden Hits ska vittna om Måns beteende bakom scenerna. Han lär väl ha gigat där eller dylikt. Jag kan tänka mig att han kan vara hetsig när han fått lite i sig...
Han har inte gigat på Golden Hits vad jag vet iaf.....
Många av vittnena är inte sk karaktärsvittnen mer allmänna vittnen känslan är att ingen av dessa är ngt större kronvittne, Tror dem försöker bygga upp ngt som MZ:s advokat kan skjuta ned för han har inga vittnen uppgivit vilket är relativt märkligt om man inte lägger till innan rättegången!
Citera
2025-04-07, 19:13
Medlem
Citat:
Kan ju vara att Ciara är mer lämplig som vårdnadshavare. Och det stämmer ju inte för hon verkar mycket obalanserad. Läckberg ska nog bara ge Ciara goda vitsord. Om Ciara ljugit ihop massa skitprat om Måns till Camilla är det ju inget som borde gälla i någon rätt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in