Citat:
Ursprungligen postat av
Abbephoenix
Fel, fel, fel. Ciara har aldrig bott i Sverige. Måns har i princip bott i Sverige hela tiden eftersom han varit här den mesta tiden.
Och gud vad du ljuger, verkligen i klass med Måns mytomani. Det syns i program efter program, intervju efter intervju att han inte varit där för dem 100% av tiden den lilla tid han spenderat med dem eftersom han ligger och sover hela förmiddagarna . Utöver det har han hängt i bygghandeln sa han till Anders i Anders hälsar på och varit upptagen med att konsumtionsmissbruka olika verktyg som han bara spridit ut i hela huset och trädgården så att barnen kunnat skada sig.
Och han är inte lastbilschaufför.
Eftersom ingen agent är intresserad av honom för uppdrag inom kulturbranschen utomlands hade han kunnat söka ett vanligt jobb istället, gått en yrkesutbildning till vad som helst och sen fått jobb i England.
Jag sa aldrig att Ciara var registrerad i Sverige? Så vitt jag vet är det inte, men omvänt var han registrerad i Storbritannien.
Kan du specifikt bevisa för mig att jag ljuger om ens ett av mina uttalanden? Det vågar jag tvivla på. Dina påståenden däremot låter väldigt överdrivna för mig, men det kan var och en bedöma själv, speciellt eftersom du inte ger några specifika bevis.
Att sova in en gång, till exempel för att han var vaken sent på jobbet dagen innan och helt enkelt behöver vila, betyder inte automatiskt att han sover ut varje dag. Bara som ett exempel.
Men du säger att han inte var där för barnen eftersom han sov hela morgonen. Enligt din mening är till exempel alla skiftarbetare som regelbundet sover på dagarna tydligen de grymmaste och värsta föräldrarna i världen?
Och bara för att notera, om du ser honom i en intervju eller ett program, då är det jobb för honom. Ja, då finns han inte där för barnen vanligtvis. Men när han är hemma med dem ger han inga intervjuer osv, eller hur? Hur bedömer du att han inte leker med dem under den tiden, hjälper dem med läxor, åker på resor och så vidare...? Kanske även mer än vad någon kan göra som en typisk 9-5 arbetare? Det finns tillräckligt med bilder på det online och på Instagram.
Men du har väldigt intressanta idéer... Om till exempel en läkare som är läkare med hjärta och själ inte kan få jobb utomlands, ska han då istället söka som, jag vet inte, florist och kasta all sin kunskap och sitt engagemang och kärlek till sitt egentliga jobb till vinden? Jag tror att du gör det ganska enkelt för dig själv vid det här laget.