Citat:
Ursprungligen postat av
Stoicblend
I denna intervjun säger han att han är morgontrött och går och lägger sig igen efter att han lämnat barnen:
https://www.hd.se/artikel/mans-zelme...a-framfor-mig/
”Ni får ursäkta, jag har precis duschat och hann inte klä på mig innan ni kom. Vill ni ha kaffe, eller en Cola Zero? frågar artisten.
Själv tar han en av varje under intervjun.
– Jag är så morgontrött att jag brukar gå och lägga mig igen efter att jag har tagit barnen till förskola och skola, erkänner han.
”
Det har hänt flera ggr att han legat och sovit till både kl 10 och 12 fast ett tv-team är hemma i hans hem, eller att han haft en bokad intervju i tv på morgonen och inte gått att nå eller dykt upp.
Samt har han sagt att han är en diva på morgonen som ”vill sova då”.
Citat:
Ursprungligen postat av
theateistgod
Måns har varit otrogen i +15 år minst, jag tror han lider av en sjukdom. inte normalt.
Narcissism.
Citat:
Ursprungligen postat av
Rikskrim08
En av Sveriges populäraste artister? Jag känner inte till något han gjort utanför Melodifestivalen, ett kul familjeprogram förvisso men nästan alltid usel musik.
Nej precis. Sveriges största artister är tex Eva Dahlgren, Marie Fredriksson (som nu dött), Per Gessle, Håkan Hellström, Plura, Ulf Lundell, Ted Gärdestad (död), Carola, Robyn, Avicii (som dött), Louise Hoffsten, Laleh osv. Dem lyssnar liksom folk på och har vallfärdat för att KÖPA biljetter på konserter där bara de spelar.
Måns Zelmerlöw är inte överhuvudtaget i närheten av den ligan. Han har spelat på gratisfester på sommaren dit framförallt barnfamiljer kommit för att ha nåt att göra och de råkade bo precis bredvid, samt diverse LSS-boenden och äldreboenden.
Det finns en anledning att det var en enda person som kommenterade under Stoppa Pressarnas senaste inlägg om honom på Instagram; från en 86-årig tant ”Stå på dig Måns, jag älskar dig”.
Citat:
Ursprungligen postat av
FindAway
Och vad i helvete har nu detta för relevans?
Halva Sverige är ju Valoner, och vem skiter inte i det? Måns är en trevlig kille charmig och har en utstrålning som kan få vilken brud som helst att bli våt i brallan
Därav frestelsen att få sätta på någon 10 poängare då och då. Han har en deagnås vilket är sexberoende och det fattar inte folk.
Kan endast försvinna med EGEN vilja vilket är skitsvårt. Fråga mej
Måns är inte jude kan inte folk sluta envisas. Han påminner om bröderna Bronett men det han är är isåfall ättling till Resandefolket som numer klassas som romer, eller vissa klassar sig som romer och andra inte.
Och en till sak, sluta anta att ”tjejer”, ännu mindre ”vilken tjej som helst” blir ”våt” av den där kortväxta lilla tunnhåriga medelålders mannen. Han är inte snygg. Hans kvinnliga fans är främst gamla damer som är gamla nog att vara hans mamma och mormor.
Det är 2025 nu. Unga människor röstade inte på honom i Melodifestivalen. Han är ute sen länge sen, det har gått 20 år sen han kom femma i Idol. Inte ens hans fru blev våt när de träffades första gången på ett bröllop, hon försökte ignorera och skaka av sig honom.
Citat:
Ursprungligen postat av
moralhora
Med tanke på att de verkar ha skickat in pilotavsnittet av hennes hemma hos-serie som bevis så antar jag att det kan ha skett saker framför och bakom scenerna?
Kan vara men sen har hon känt Måns och Ciara i flera år och tog tidigt parti för Ciara och visade offentligt att hon inte ville ha med Måns att göra utan mest gillade att umgås med Ciara. Så det kan vara mer saker hon sett/hört.