Citat:
Ursprungligen postat av
Binary
Jag vet hur Wikipedia fungerar. Du kan ändra på Wikipedia-sidan om du anser att den ger felaktig information. Och det kan alla rasister på planeten försöka göra i kväll. Det kommer ju inte gå igenom eftersom ni kommer att ändra sidan till fake news. Men ni kan göra det och det kommer att fungera om ni har rätt.
Varför gör du inte, om den är helt felaktig?
Beror detta på att Du är efterbliven? Eller beror detta på din psykotiska rasism?
Som sagt, du är svagbegåvad.
Om du klickar på 3an ovanför den lilla bit du valde att citera, och därefter går till källan så kommer du till studien som jag länkade. Den är från 60-talet och tittade på 70 personer, som knappast är tillräckligt många för att dra de slutsatser som du tror man lyckades med.
Du är därmed en hjärntvättad nyttig idiot som blint tror på vad som står på Wikipedia när studien inte ens nästan säger detta, vilket gör dig till en större idiot än de flesta i dagens samhälle.
Imponerande.
Edit: Och varför skulle jag lägga tid och energi på att ändra Wikipedia så att lågintelligenta kretiner, likt dig, får en bättre informationskälla?
Människor av min intellektuella rang lyckas finna information utan aggregatorer, och vi skrattar åt er idioter som citerar skit ni inte förstår.