2025-05-03, 11:04
Medlem
Libertarismuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slaskfarsan
1.Så det är ok att Mahmoud har sex med svenska barn på ett dagis menar du?
2. Rasbiologin har gjort att etniska svenskar kommer bort ifrån straff oavsett vilket brott de begår....det finns alltid" psykologiska förklaringar"
Det har lett till att korruptionen, ojämlikheten, fattigdomen har ökat i landet.
Förstår faktiskt inte vad du menar.
Citera
2025-05-03, 16:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GengusKhan
82% enligt en studie från 1990, som tiytade på brott begångna långt tidigare. 1960 var USA 90% Vitt, så är även underrepresenterade som seriemördare.

Niggers är dock överrepresenterade som vanligt.

Förstår du inte per capita?

Siffrorna är inte per capita din idiot.
Jag har för helvete FBI litteratur hemma.

Och jag skrev ca, det är en förkortning för CIRKA, fattar du inte det?

Det är klokt att uttrycka sig med mindre exakta siffror, då siffran i FBI-litteratur på 90-talet var omkring 90%. (Exakt 92% enligt John Douglas).

Det kan komma att sjunka något de kommande åren, därför skrev jag ca 80% och inte en mer exakt siffra.

Men de kommer aldrig att sjunka så mycket som en Hiler-wannabee på Flashback önskar. 😂

Jag tror att de kommer stanna på ca 75% vita.
(Det är min gissning och jag har studerat många seriemördare).

Jag har läst mer FBI litteratur om gärningsmannaprofilering och mord än vad en nazist som du kan drömma om att jag har.

Hur mycket litteratur har du läst om gärningsmannaprofilering, mordutredningar och seriemördare? Inte mycket alls gissar jag.
Citera
2025-05-03, 16:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Libertarismus
Jösses. Vad fan babblar du om? Jag har aldrig nämnt något om "den vita rasens överlägsenhet". Alla folkgrupper blir lugnare ju äldre de blir, det har inte att göra med huruvida man är av den "vita rasen" eller inte.
Som sagt, personer som begår seriemord är ofta psykopater som besitter hög intelligens. Personer som begår våldsdåd spontant besitter oftast låg intelligensnivå.
Det är inte mitt fel om din son besitter en låg intelligensnivå och du inte kan hantera det. Sök hjälp.

Vilka konsekvenser pratar du om? Att du blir "kränkt"? Det skiter jag fullständigt i.

Personer som besitter en låg intelligensnivå och saknar emotionell spärr begår oftast spontana våldsbrott, vilket du tycks vara ett exempel på.

Okej. "Experten."
Räkna upp namn på seriemördare med en IQ på 130 eller mer.
För varje du kan nämna finns det minst 2 med normal eller låg IQ.

Vi pratar ju inte om endast brottslingar som begår brott spontant. Din tes var ju att alla kriminella är det pga bristande gener, som ger dem låg intelligens. Har du glömt det?

Så enligt dig var Lucky Luciano, Meyer Lansky, Al Capone John Gotti och andra maffiosi korkade? Du säger ju att gener förklarar allt med hänvisningen att dåliga gener ger låg intelligens.

Finns nog många kriminella med högre IQ än vad du har.

Vad har du i IQ?
Jag gissar på 120..

Det var ditt påstående att min son har låg intelligens. Jag påstår då tillbaka att då du så starkt eftersträvar en homogen befolkningsgrupp, så har du nog knullat din mamma eller din syster. Eller båda. Utan kondom eller andra preventivmedel. 😂 😂 😂
Du får hantera det. Sök hjälp.

Jag hoppas du är lika förolämpande mot folk IRL, så du kan lära dig att även ditt obetänkta handlande och impulsiva vilja att förolämpa kan ge dig konsekvenser i verkligheten. Men du är säkert bara modig bakom en skärm. För de flesta rasister brukar vara fega. Det hör liksom till saken, då ni oftast saknar krigargenen. Detta beror på att era förfäder inte hade så många med ADHD i era led. Krigargenen samvarierar ofta med gener för ADHD.

Om ni tar bort alla med gener för ADHD ur befolkningen så gör ni eran befolkningsgrupp sårbara för krig mot befolkningsgrupper som har generna för ADHD. Ni vill uppnå en global värld där inga gener för ADHD finns. Det är knappast möjligt att det skulle lyckas samtidigt i alla länder. Mer troligt är att ni inte lyckas alls eller bara lyckas i ett land, som sedan lätt erövras av ett annat land där det finns många fler med krigargenen och ADHD-gener.

Uppenbarligen är du en pajas i strid och skulle lätt besegras av en person med samma fysik som du, som har ADHD. För du är en mental fjolla, oberedd och försiktig och feg. Sedan har du också som alla bönder och drängar en sänkt uppmärksamhet för yttre fysiska hot så du är lättare att smyga sig på av jägartyperna som har ADHD. Och dina reflexer är långsammare i strid. Det är stora nackdelar i strid för er bonndrängar. Har du någonsin vunnit en strid i ditt liv? Jag betvivlar det. 😂 😂

Du förolämpade mig först genom att angripa min son. Jag var ganska artig mot dig fram till dess. Men nu är det av med silkesvantarna.

Du har inga barn va?
Citera
2025-05-03, 20:06
Medlem
Den svenska genetiken är väldigt lagom, det är därför man bränner kyrkor och bygger moskeer
Citera
2025-05-04, 01:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shagovlad
Siffrorna är inte per capita din idiot.
Jag har för helvete FBI litteratur hemma.

Och jag skrev ca, det är en förkortning för CIRKA, fattar du inte det?

Det är klokt att uttrycka sig med mindre exakta siffror, då siffran i FBI-litteratur på 90-talet var omkring 90%. (Exakt 92% enligt John Douglas).

Det kan komma att sjunka något de kommande åren, därför skrev jag ca 80% och inte en mer exakt siffra.

Men de kommer aldrig att sjunka så mycket som en Hiler-wannabee på Flashback önskar. 😂

Jag tror att de kommer stanna på ca 75% vita.
(Det är min gissning och jag har studerat många seriemördare).

Jag har läst mer FBI litteratur om gärningsmannaprofilering och mord än vad en nazist som du kan drömma om att jag har.

Hur mycket litteratur har du läst om gärningsmannaprofilering, mordutredningar och seriemördare? Inte mycket alls gissar jag.

Uppenbarligen greppar du inte per capita.

Datan från studien är från början och mitten på 1900-talet, när >82% var Vita, och färre än <15% var svarta, vilket resulterar i att niggers är överrepresenterade, som vanligt.
Citera
2025-05-04, 13:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GengusKhan
Uppenbarligen greppar du inte per capita.

Datan från studien är från början och mitten på 1900-talet, när >82% var Vita, och färre än <15% var svarta, vilket resulterar i att niggers är överrepresenterade, som vanligt.

Per capita används som jämförelse mellan länder för att utjämna skillnader i befolkningsmängd vid jämförelser.

Ditt korkade jävla nazistmongo.

Siffran är inte tagen i ett sammanhang av jämförelser med andra länder. Det är en siffra för en inhemsk amerikansk studie, skriven av tre av FBI:s främsta experter på seriemördare.
("Sexual homicide, patterns and motives".
Douglas, Ressler och Burgess. 1988. Sid 16).
Då var siffran 92%.
(Av 36 dömda sex mördare, varav 24 var seriemördare. Skulle endast seriemördare tagits med hade siffran varit 100%.)

Så du kan ta dina nazistiska idéer och trycka upp dem i röven.

Och varför i helvete tror du att du är en expert på kriminologi ditt as?

Hur många högskolepoäng har du i kriminologi eller rättspsykologi ditt jävla mongo?

Jag hoppas vi ses i verkligheten en dag.

Detta blir mitt sista inlägg med er nazister i den här tråden, det är självplågeri att diskutera med fienden. Leder ingen vart.

Jag tror att det enda sättet att lösa våra konflikter, mellan antirasister och er nazister är med krig och våld. Jag ser fram emot det.

Diskussioner fungerade inte före andra världskriget och tycks inte göra det nu heller, så det får väl bli krig då.

GengusKhan
Det stavas Genghis Khan, btw, ditt inavlade Fiskhuvud.

Nu ska jag ägna min tid åt vettigare saker än att diskutera med fiender på Flashback.

Förövrigt så bör Flashback sluta tillåta trådar som denna, som sprider nazistpropaganda, men det får bli en sak för rättssystemet att ta itu med.
Senast redigerad av Shagovlad 2025-05-04 kl. 13:49.
Citera
2025-05-04, 13:31
Medlem
Citat:
Per capita används som jämförelse mellan länder för att utjämna skillnader i befolkningsmängd vid jämförelser.

Ditt korkade jävla nazistmongo.

Siffran är inte tagen i ett sammanhang av jämförelser med andra länder. Det är en siffra för en inhemsk amerikansk studie, skriven av tre av FBI:s främsta experter på seriemördare.
("Sexual homicide, patterns and motives".
Douglas, Ressler och Burgess. 1988. Sid 16).
Då var siffran 92%.
(Av 36 dömda sex mördare, varav 24 var seriemördare. Skulle endast seriemördare tagits med hade siffran varit 100%.)

Så du kan ta dina nazistiska idéer och trycka upp dem i röven.

Och varför i helvete tror du att du är en expert på kriminologi ditt as?

Hur många högskolepoäng har du i kriminologi eller rättspsykologi ditt jävla mongo?

Jag hoppas vi ses i verkligheten en dag.

Detta blir mitt sista inlägg med er nazister i den här tråden, det är självplågeri att diskutera med fienden. Leder ingen vart.

Jag tror att det enda sättet att lösa våra konflikter, mellan antirasister och er nazister är med krig och våld. Jag ser fram emot att en dag få ert blod på mina händer i kriget som verkar komma.

Diskussioner fungerade inte före andra världskriget och tycks inte göra det nu heller, så det får väl bli krig då.

GengusKhan
Det stavas Genghis Khan, btw, ditt inavlade Fiskhuvud.

Nu ska jag ägna min tid åt vettigare saker än att diskutera med fiender på Flashback.

Förövrigt så bör Flashback sluta tillåta trådar som denna, som sprider nazistpropaganda, men det får bli en sak för rättssystemet att ta itu med.

https://www.fbi.gov/stats-services/p...-july-2008-pdf

Här kan du ta och läsa om myten att Vita är överrepresenterade som seriemördare.

Utöver det, per capita handlar om att standardisera siffror och är ingenting som enbart används när man jämför mellan länder. Detta är bland det dummaste som skrivits på forumet, så en eloge för det.

Niggers är överrepresenterade i all skit som sker, då de har en defekt genetik.

Stick nu med svansen mellan benen.
Citera
2025-05-05, 13:54
Medlem
Citat:
Är det sant?
Jag hoppas det stämmer, det du skrev.
Har du källa på det eller var du där?

Jag har ogillat Leif GW Persson ända sedan 2009. Hade en kontrovers med honom då, men ska inte gå in på det.

Sant är att de hade ett ganska skarpt meningsutbyte. Live på TV. Hittade klippet:

https://www.youtube.com/watch?v=R3fI2vHSUHo

Men jag kanske är känslig.
Citera
2025-05-08, 12:42
Medlem
Adeptuss avatar
Var i klippet gör ge detta uttalande, någon som har time stamp?
Ska vara i mitten av avsnittet som sändes 26 mars med Johan Pehrsson, men jag hittar inget sådant uttalande.
Börjar undra om det klipptes bort i efterhand.
Citera
2025-06-25, 13:38
Medlem
-GGs avatar
Angående IQ, är väl frågan hur det ska värderas ihop med övriga personlighetsdrag. Men ett mittensegment med runt 100 i genomsnittsintelligens garanterar nog ett avsevärt bättre, mer kunnigt och mer innovativt samhälle än en mitten med 85. Vi har också vetskapen om vad frontalloben har för funktion och vad antalet hjärnceller innebär, så att negrer är starkt överrepresenterade inom de flesta typer av impulsbrott och våldsbrottslighet är ingen förvåning.

Är det en slump att skolresultat och närvaron på elitskolor följer det mönster man redan vet om rasers IQ? Att orientaler presterar bättre än vita och att vita presterar bättre än svarta?

Det går inte att bortse från denna typ av fysiologi om man väl erkänt att det vi kallar för "IQ" existerar från början eller att frontallobens funktion styr mycket av våra beteenden:
Citat:
Orientaler har i genomsnitt en kubiktum mer hjärnvävnad än vita, och vita har har hela fem kubiktum mer än svarta. Eftersom en kubiktum hjärnvävnad innehåller miljoner hjärnceller och hundratals miljoner kopplingar, bidrar skillnaden i hjärnstorlek till att förklara varför rasernas IQ skiljer sig åt.

Någonstans tar ju en människas förståelse sitt avstamp. Från att kunna gå, knyta skor, använda bestick, etc. Denna tankekedja slutar ju inte att vara relevant eller "där" för att vi närmar oss ren innovation, industri och infrastruktur ut på samhällsnivå. Sedan spelar givetvis olika politiska ideologier in och hur hårt de implementeras i en nation och hur det kan hämma eller frigöra.

Hade man fortsatt öppet med rasforskning hade man garanterat kunnat kartlägga både fler skillnader och likheter. Och det enda skälet till att man ogillar det att för att svarta inte är i nivå med andra intellektuellt, annars skulle man haft minimala problem med det och i stället framhållit det som vetenskapen.

T ex, här erkänner en svensk teve-kanal ett samband mellan hög IQ och viljan att vaccinera sig: (FB) TV4: Ny studie visar på samband mellan vaccinering och högt IQ

Alltså, man erkänner att IQ spelar en roll i folks beslut och hur de beter sig inför en situation. (Själv håller jag inte med TV4 eftersom de har en agenda just med vaccinen. Men det intressanta är således kopplingen de gör till IQ som främsta "beslutstagare" i valet att injicera sig.)
"Samma IQ" som sedan nästan blir ogiltigförklarat när det tas upp på gruppnivå och mellan etniska grupper. Men "mellan individer" är steget fullt logiskt till att undersöka om det även skiljer sig mellan etniska kluster. På samma sätt som det skiljer sig mellan män och kvinnor där män också har större hjärnor generellt än kvinnor.

Så om man bryter ned det och är ärlig får man genast en större insikt.

Men som sagt. IQ gör sig bäst tillsammans i en värdering av andra personlighetsdrag.
Senast redigerad av -GG 2025-06-25 kl. 13:55.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in