Citat:
Ursprungligen postat av
GengusKhan
Uppenbarligen greppar du inte per capita.
Datan från studien är från början och mitten på 1900-talet, när >82% var Vita, och färre än <15% var svarta, vilket resulterar i att niggers är överrepresenterade, som vanligt.
Per capita används som jämförelse mellan länder för att utjämna skillnader i befolkningsmängd vid jämförelser.
Ditt korkade jävla nazistmongo.
Siffran är inte tagen i ett sammanhang av jämförelser med andra länder. Det är en siffra för en inhemsk amerikansk studie, skriven av tre av FBI:s främsta experter på seriemördare.
("Sexual homicide, patterns and motives".
Douglas, Ressler och Burgess. 1988. Sid 16).
Då var siffran 92%.
(Av 36 dömda sex mördare, varav 24 var seriemördare. Skulle endast seriemördare tagits med hade siffran varit 100%.)
Så du kan ta dina nazistiska idéer och trycka upp dem i röven.
Och varför i helvete tror du att du är en expert på kriminologi ditt as?
Hur många högskolepoäng har du i kriminologi eller rättspsykologi ditt jävla mongo?
Jag hoppas vi ses i verkligheten en dag.
Detta blir mitt sista inlägg med er nazister i den här tråden, det är självplågeri att diskutera med fienden. Leder ingen vart.
Jag tror att det enda sättet att lösa våra konflikter, mellan antirasister och er nazister är med krig och våld. Jag ser fram emot det.
Diskussioner fungerade inte före andra världskriget och tycks inte göra det nu heller, så det får väl bli krig då.
GengusKhan
Det stavas Genghis Khan, btw, ditt inavlade Fiskhuvud.
Nu ska jag ägna min tid åt vettigare saker än att diskutera med fiender på Flashback.
Förövrigt så bör Flashback sluta tillåta trådar som denna, som sprider nazistpropaganda, men det får bli en sak för rättssystemet att ta itu med.