2025-03-14, 16:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av negern99
Män som jag själv sliter stenhårt i den privata sektorn och betalar skattemedel till parasiter till kvinnor som sitter som socionomer och personalvetare. De kvinnor som faktiskt bidrar är oftast de inom sjukvården.

Kvinnor jobbar till majoritet i offentlig sektor eller som personalvetare på något stort industribolag. Trots detta är kvinnor sjukskrivna mest av alla och parasiterar på privata sektorns skattemedel. Hur kan du bli sjukskriven på ett lojt jobb inom offentlig sektor där du knappt har krav på dig?!?

Även om det är en jämn fördelning på hur många som jobbar så kostar kvinnor samhället sjukt mycket mer pengar än män, trots sina universitetsutbildningar.
Nu tror jag du glömde kvinnor inom förskola och skola. Det är de som möjliggör att vi andra kan gå till jobbet.

Sedan, i takt med att kvinnor dominerar på alla utbildningar utom civilingenjör, är det inte längre sant att män är närande och kvinnor tärande. Vi återfinns på alla nivåer i samhället. Män tar sig ju fan knappt genom grundskolan (om jag ska generalisera som du).
2025-03-14, 16:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jenny9
Kvinnors sjukskrivningar handlar till mångt och mycket om att kvinnor dubbelarbetar/tar större ansvar för familj och hem. + Att kvinnor (iallafall historiskt sett, det har börjat vända nu) oftast fått psykiatriska diagnoser och sjukskrivningar på fullt behandlingbara fysiska sjukdomar och åkommor. Osv.

Själv sliter jag hårt på ett fysiskt utomhusjobb för att såna som du försummar era familjer så att era fruar blir sjukskrivna pga utmattning. Jag är måttligt road av att betala för er och era pajade partners och familjer.

Menar du att jobb inom vården är kravlösa?

Nej, det handlar det inte alls om. Lever du på 60-talet?

I mitt hem är det jag som tjänar mest, samtidigt som jag gör allt hushållsarbete från att laga mat till barnen, diska, städa, klippa gräsmattan. Min fru tvättar kläder 2-3 gånger i veckan på sin höjd. Det är så det ser ut i det flesta familjer i den moderna världen. Det är för att kvinnorna är lata av natur. De vill glida runt och leva på andra (män).

Att kvinnor blir utmattade beror oftast på att de är mjukare och ingenting annat.

Det är bra att du också sliter i stället för att parasitera som HR-personal.
2025-03-14, 16:32
Avslutad
Citat:
Nej, det handlar det inte alls om. Lever du på 60-talet?

I mitt hem är det jag som tjänar mest, samtidigt som jag gör allt hushållsarbete från att laga mat till barnen, diska, städa, klippa gräsmattan. Min fru tvättar kläder 2-3 gånger i veckan på sin höjd. Det är så det ser ut i det flesta familjer i den moderna världen. Det är för att kvinnorna är lata av natur. De vill glida runt och leva på andra (män).

Att kvinnor blir utmattade beror oftast på att de är mjukare och ingenting annat.

Det är bra att du också sliter i stället för att parasitera som HR-personal.

Så ser det inte ut i de flesta familjer nej.

Men bra att du tar hand om din familj, men om du frågar mig så verkar du bli utnyttjad av din fru.
2025-03-14, 17:02
Medlem
Citat:
Så ser det inte ut i de flesta familjer nej.

Men bra att du tar hand om din familj, men om du frågar mig så verkar du bli utnyttjad av din fru.

Det ser ut så i de flesta familjer. Va lever du i för 60-tals familj om man får fråga?
2025-03-14, 17:11
Avslutad
Citat:
Det ser ut så i de flesta familjer. Va lever du i för 60-tals familj om man får fråga?

Menar du att mannen gör allt hushållsarbete + barnomsorg + jobbar mest i alla familjer? Är nog inte riktigt med på vad du menar.
2025-03-16, 03:16
Medlem
felfoedds avatar
Citat:
I övrigt drar man till sig sina likar. Så har du aldrig stött på en intelligent människa (kvinna) så är det för att du inte är intelligent själv.

Klart du säger så.

Du är ju kvinna.

Du vet mycket väl att ni kvinnor kört Sverige i botten.

Ni har ingen rätt att blanda er i när vuxna knullar.

Vi är trötta på ert förmynderi!
2025-03-16, 03:28
Medlem
felfoedds avatar
Citat:
Detta är lite "kul" med er MAGA män. När universiteten dominerades av män var det inga problem alls. Det var ju en självklarhet eftersom män är mycket bättre och smartare än kvinnor (enligt er).

Nu när universiteten domineras av kvinnor (över hela världen faktiskt) så är ni så jävla desperata att nedvärdera och förminska. Ni är fan patetiska. Hela systemet är riggat efter manligt hierarki-tänk. Nu när kvinnor visat sig vara bra på att spela spelet brölar och gråter ni.

Och nej, det är förfan inte kvinnor som orsakat flyktingströmmarna och ett alldeles för högt intag av muslimer till Europa. Inte heller är det kvinnor som radikaliserat islam.

Jag är MAGA?

Haha!

Och vad betyder "radikalisera islam"?

Radikal kommer av latinets ord för rot.

Islam är som det är i roten, i grunden.

Fundamental betyder på ett liknande sätt något som är som det är i grunden.

Det vill säga ISLAM BY DEFAULT.

Jo, det är ni som islamiserat Väst.

Det var ni som stod på tågstationerna och särade 2015.

Kvinnor bra? Universiteten har ni ju förvandlat till indoktrineringsorgan där det räcker med att man håller med sin professor för att ta examen.

Ni har ju sex med seriemördare, massmördare och gangsters.

Det är bra mycket fler kvinnor som konverterar till islam än män.

Därför att ni dras till aggressiva och våldsamma män, vilket många muslimer är.

Systemet riggat efter manlig hierarki?

Inte nu längre, tyvärr.

Det är därför vi har gängkrig - där alla chefer för polisen är kvinnor.

Ni är mesar.

Ni ska inte styra länder.

Det går åt helvete.

Patetiska? Vi?

Ni skickar ju kärleksbrev till MÖRDARE!

Ni åker till anstalterna för att KNULLA!

Det är inte bara "vanliga" kvinnor som gör det utan även kvinnliga POLISER, ADVOKATER OCH JOURNALISTER gör detta.

Kvinnliga politiker är en katastrof och har förött landet.

Ni kvinnor kommer förstås inte avstå från era positioner frivilligt.

Därför måste män tvinga er bort från dem.
2025-03-16, 03:29
Medlem
felfoedds avatar
Citat:
Menar du att mannen gör allt hushållsarbete + barnomsorg + jobbar mest i alla familjer? Är nog inte riktigt med på vad du menar.

Vet inte hur det ser ut men kvinnan hör av naturen hemma i hemmet.

Eller på dagis.

Kvinnor är inte lämpade att styra samhällen och vi ser resultatet av kvinnlig frigörelse i Sverige i dag.
2025-03-16, 03:38
Medlem
felfoedds avatar
Citat:
När universiteten dominerades av män var det inga problem alls.

Problem finns alltid.

Men det katastrofala islamiska problemet är ett resultat av feminiseringen av samhället.

Universitetshaveriet är bara en del av detta.

Jag förstår att det är omöjligt för dig att se det uppenbara då du är kvinna och inte begriper hur saker och ting hänger ihop.

Dessutom ligger det skenbart i ditt intresse att inte göra avkall på kvinnomakt i samhället.

Men islamiseringen ÄR ett resultat av kvinnlig frigörelse och feminism.

Det förstår i alla fall de flesta män.
2025-04-21, 01:39
Medlem
AndersPersson99s avatar
Att lära sig allt från fakta till åsikter utantill, få en inkvoterad karriär och sen inte göra sitt jobb som mamma är inte att vara intelligent, även om det är vad som avses. Män tycker ni är oattraktiva och tillför ingenting. Hat är nog lite överdrivet dock.
2025-04-22, 12:14
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av felfoedd
Klart du säger så.

Du är ju kvinna.

Du vet mycket väl att ni kvinnor kört Sverige i botten.

Ni har ingen rätt att blanda er i när vuxna knullar.

Vi är trötta på ert förmynderi!

Citat:
Jag är MAGA?

Haha!

Och vad betyder "radikalisera islam"?

Radikal kommer av latinets ord för rot.

Islam är som det är i roten, i grunden.

Fundamental betyder på ett liknande sätt något som är som det är i grunden.

Det vill säga ISLAM BY DEFAULT.

Jo, det är ni som islamiserat Väst.

Det var ni som stod på tågstationerna och särade 2015.

Kvinnor bra? Universiteten har ni ju förvandlat till indoktrineringsorgan där det räcker med att man håller med sin professor för att ta examen.

Ni har ju sex med seriemördare, massmördare och gangsters.

Det är bra mycket fler kvinnor som konverterar till islam än män.

Därför att ni dras till aggressiva och våldsamma män, vilket många muslimer är.

Systemet riggat efter manlig hierarki?

Inte nu längre, tyvärr.

Det är därför vi har gängkrig - där alla chefer för polisen är kvinnor.

Ni är mesar.

Ni ska inte styra länder.

Det går åt helvete.

Patetiska? Vi?

Ni skickar ju kärleksbrev till MÖRDARE!

Ni åker till anstalterna för att KNULLA!

Det är inte bara "vanliga" kvinnor som gör det utan även kvinnliga POLISER, ADVOKATER OCH JOURNALISTER gör detta.

Kvinnliga politiker är en katastrof och har förött landet.

Ni kvinnor kommer förstås inte avstå från era positioner frivilligt.

Därför måste män tvinga er bort från dem.

Citat:
Vet inte hur det ser ut men kvinnan hör av naturen hemma i hemmet.

Eller på dagis.

Kvinnor är inte lämpade att styra samhällen och vi ser resultatet av kvinnlig frigörelse i Sverige i dag.

Citat:
Problem finns alltid.

Men det katastrofala islamiska problemet är ett resultat av feminiseringen av samhället.

Jag förstår att det är omöjligt för dig att se det uppenbara då du är kvinna och inte begriper hur saker och ting hänger ihop.

Dessutom ligger det skenbart i ditt intresse att inte göra avkall på kvinnomakt i samhället.

Majoriteten kvinnor i Sverige ligger inte med mördare/seriemördare. Majoriteten kvinnor i Sverige jobbar och tar huvudansvaret för hem och barn.

Majoriteten kvinnor i Sverige delade inte ut bindor och filtar till flyktingar.

Det ligger inte i kvinnans natur att vara ekonomiskt beroende av mannen eller på andra sätt vara beroende av mannen. Män är kvinnors jämlikar.

Det ligger i kvinnans natur att samla in resurser till sin familj och styra samhälle och familj tillsammans med manen.

Osv, jag orkar fan inte ens bemöta allt ditt bs. Sen, om du är så väldans intelligent varför är du då på detta forumet och inte på "Integration och invandring"? Det var inte kvinnor som bombade sönder arabernas länder och drev dem på flykt och gav därmed en ursäkt för allehanda albaner, afghaner, marockaner med flera att hänga på flyktingströmmarna.

Vill du veta vad jag menar med radikaliseringen av islam så kan jag tipsa dig om att läsa på om saudiska kungahuset och dess ca 3000 prinsar. Kanske kan även en sån som du lära nåt nytt.

Sen förstår jag inte varför vissa män envisas med att jämföra kvinnor med män och graden av ondska bland respektive kön. Kvinnor är fortfarande, världen över, dem som tar huvudansvaret för barnen och hemmen. Den stabiliserande makten. Kvinnor tar det absolut största relationella ansvaret i alla länder i hela världen, skillnaden mellan män och kvinnor gällande detta är enorm.
Senast redigerad av Jenny9 2025-04-22 kl. 12:39.
2025-04-22, 12:41
Medlem
Citat:
Problem finns alltid.

Gääääääääsp.

Tröttnar ni aldrig på att alltid upprepa samma, trötta jävla skit?

Det räcker.
Senast redigerad av sardellini 2025-04-22 kl. 13:08.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in