2025-01-17, 19:51
Medlem
Kommer någon in på flugsvamp nu?
Samt archetyp? Jag kommer inte in via länkarna. Har de byts till något annat?
Citera
2025-01-17, 20:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lussebullen666

Bara använt archetyp.cc

Testat alla mirrors? Jag kom in för typ 2 timmar sedan iaf.
Citera
2025-01-17, 20:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lussebullen666

Jag kom in på flugsvamp för 1h sedan.
Citera
2025-01-17, 20:56
Medlem
Mansingens avatar
Håll er borta från archetyp... Ni som var med på FS2 och FS3 vet det drama som vi fick genomleva, med scams och utpressningsbrev
Citera
2025-01-18, 13:27
Medlem
inspulins avatar
bara jag som fastnar på " Vänligen vänta medan din förfrågan verifieras… " när man försöker gå in på flugsvamp? Går in via .wtf länken
Citera
2025-01-18, 14:39
Medlem
Hej, behöver länk till archetyp om någon vill länka rätt länk så jag slipper blir lurad, tack!
Citera
2025-01-18, 18:47
Medlem
Det är förvånansvärt hur extremt många som beklagar sig över att FS är dåligt och att Archetyp är så extremt mycket bättre. Jag själv har ALDRIG någonsin haft problem med FS4 (som för övrigt inte har något alls att göra med FS, FS2 och FS3). Ibland kommer man inte in men det brukar alltid gå om man väntar några timmar och försöker sen igen. Alla insättningar har alltid kommit fram, alla inloggningsförsök med rätt användarnamn och lösenord har alltid gått igenom och inte heller har jag blivit av med några pengar, dessutom finns det flera bra säljare även om man inte får nämna några namn. Archetyp är förmodligen inte dålig på nåt vis heller, men att den skulle vara så jävla mycket bättre än FS4 är ju helt felaktigt, anser jag, det är lite som att jämföra Blocket med Tradera, vissa föredrar det ena och vissa det andra men det är ju samma varor som säljs på båda sidor ändå och många säljare finns på bägge sidor. Archetyp är dock irritererande sitt med krav på PGP, det är ju mycket smidigare att slippa det för så extremt farligt är det väl knappast att låta servern kryptera istället åt en.
Citera
2025-01-19, 13:38
Medlem
StonedMonkeys avatar
Kom in på flugsvamp häromdagen men idag funkar det inte. Fastnar på "vänta på verifiering".

Förhoppningsvis funkar det snart igen..
Citera
2025-01-19, 14:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Thraxx
Ajamen det får jag Beställer enbart från såna jag beställt ifrån i flera år och som varit med sedan flugsvamp 2 & 3. Så jag har fått 8/8 beställningar jag gjort detta året

Haha kan inte förneka den känslan Man blir som en liten unge på julafton när man vaknade upp till julgranen full med julklappar

Ja blir såååå svartsjuk. Blev lurad på 2k förra veckan. Va så många år sedan jag behövde darknet och har helt glömt pass/anv konto till AT. Behövs det verkligen en invite för att göra ett nytt konto och rätt adress? Luffarns guide ska tydligen inte gå att lita på mera

Hoppas på den där känslan och att hitta rätt snart eller en snäll vän

Får jag fråga ang nu när postnord är tuffare har ni känt av det och vad är lösningen enligt er/dig? Ja menar t.ex bara för att någon skickar låt oss säga REK blir det mindre risk för koll då med fötrutom att du kan spåra det osv?
Citera
2025-01-19, 15:11
Medlem
LordOfCheeses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr-Kur
Ja blir såååå svartsjuk. Blev lurad på 2k förra veckan. Va så många år sedan jag behövde darknet och har helt glömt pass/anv konto till AT. Behövs det verkligen en invite för att göra ett nytt konto och rätt adress? Luffarns guide ska tydligen inte gå att lita på mera

Hoppas på den där känslan och att hitta rätt snart eller en snäll vän

Får jag fråga ang nu när postnord är tuffare har ni känt av det och vad är lösningen enligt er/dig? Ja menar t.ex bara för att någon skickar låt oss säga REK blir det mindre risk för koll då med förutom att du kan spåra det osv?

Archetyp kräver inte invite längre. Det var länge sen det krävdes.

Jag beställer enbart via REK sen nya postlagen då det är det enda som garanterar att ordern kommer fram. Den säljare jag handlar via packar väldigt bra och det ser ut som vilket varupaket som helst.

Risken dock ligger ju i att man måste hämta ut paketet via postombud och visa leg. Om säljaren åker fast och har kundlistor + inköpslistor + att deras packare åker fast så kan de ju via packarens leg/ID ta fram alla trackingnummer och på så vis knyta en till ett köp.

Jag har sett iallafall 1 säljare som erbjuder anonym leverans via instabox, med hjälp av säljarens telefonnummer. De skickar koden man använder för att öppna boxen via PM när ordern har levererats.
Citera
2025-01-19, 15:14
Medlem
Melange5738s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av next-chapter
Archetyp är förmodligen inte dålig på nåt vis heller, men att den skulle vara så jävla mycket bättre än FS4 är ju helt felaktigt, anser jag, det är lite som att jämföra Blocket med Tradera, vissa föredrar det ena och vissa det andra men det är ju samma varor som säljs på båda sidor ändå och många säljare finns på bägge sidor. Archetyp är dock irritererande sitt med krav på PGP, det är ju mycket smidigare att slippa det för så extremt farligt är det väl knappast att låta servern kryptera istället åt en.

Du har helt enkelt fel. Att Archetyp kräver PGP är någonting som gör att det blir svårare för scammers att scamma kunder på Archetyp vilket gör att det blir lättare för Archetyp att ex. sätta dit scammande vendors.

Samma sak med att tillåta icke-anonyma kryptos, det är som att be om att bli bustad.
Citera
2025-01-19, 16:28
Medlem
FS4 Admin din k*ksugare varför bitchar du för?? mitt första konto stängde du ner ”bensotorsken” medan jag hade 2 öppna affärer och ett par lax kvar i kontot, mitt andra konto ”bensotorsk” som funkade att logga in med igår funkar inte att logga in med idag, bara för att jag skickade ett meddelande till supporten och frågade varför mitt första konto stängdes av utan någon förklaring? fuck fs4 tur att jag bara satt in nån hundring för man behövde göra en insättning för att kontakta säljare!! Luffare... Jisses
Senast redigerad av preev 2025-01-19 kl. 16:33.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in