Citat:
Ursprungligen postat av
Dr-Kur
Ja blir såååå svartsjuk. Blev lurad på 2k förra veckan. Va så många år sedan jag behövde darknet och har helt glömt pass/anv konto till AT. Behövs det verkligen en invite för att göra ett nytt konto och rätt adress? Luffarns guide ska tydligen inte gå att lita på mera
Hoppas på den där känslan och att hitta rätt snart eller en snäll vän
Får jag fråga ang nu när postnord är tuffare har ni känt av det och vad är lösningen enligt er/dig? Ja menar t.ex bara för att någon skickar låt oss säga REK blir det mindre risk för koll då med förutom att du kan spåra det osv?
Archetyp kräver inte invite längre. Det var länge sen det krävdes.
Jag beställer enbart via REK sen nya postlagen då det är det enda som garanterar att ordern kommer fram. Den säljare jag handlar via packar väldigt bra och det ser ut som vilket varupaket som helst.
Risken dock ligger ju i att man måste hämta ut paketet via postombud och visa leg. Om säljaren åker fast och har kundlistor + inköpslistor + att deras packare åker fast så kan de ju via packarens leg/ID ta fram alla trackingnummer och på så vis knyta en till ett köp.
Jag har sett iallafall 1 säljare som erbjuder anonym leverans via instabox, med hjälp av säljarens telefonnummer. De skickar koden man använder för att öppna boxen via PM när ordern har levererats.