2025-05-17, 12:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bahoba
Kanske en lite hjärndöd fråga för den som kan, men är det lika säkert att beställa under ddos attacker? Och vilka står bakom ddos attackerna,?

Så länge du har tålamod och lite is i magen så är risken densamma som vanligt. Du får vara beredd på att kanske behöva en extra timme för att komma in på sidan och göra det du tänkt.

Vem som står bakom? Who knows, konkurrenter, 'etiska hackare', stater med hackeravdelningar.
Citera
2025-05-17, 15:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av huhmz
Så länge du har tålamod och lite is i magen så är risken densamma som vanligt. Du får vara beredd på att kanske behöva en extra timme för att komma in på sidan och göra det du tänkt.

Vem som står bakom? Who knows, konkurrenter, 'etiska hackare', stater med hackeravdelningar.

Men kan det vara större risk för att hamna på en phishing länk när ddos är igång?
Citera
2025-05-17, 16:42
Medlem
Sett att många haft problem med phishing tidigare.

Jag har använt korrekt adress och hela köret syns precis som det ska i blockkedjan. Vet inte hur många confirmations jag har nu, men är minst +6.

På FS4 syns ingenting i transaktionshistoriken för den här insättningen. Vilket folk haft problem med förr har jag läst. Är det fler som har liknande problem som jag har just nu?
Citera
2025-05-17, 17:54
Medlem
Citat:
Men kan det vara större risk för att hamna på en phishing länk när ddos är igång?

Nej det går inte att byta ut en sida med en annan, var noga med länken du använder bara.
Citera
2025-05-17, 18:14
Medlem
Citat:
Nej det går inte att byta ut en sida med en annan, var noga med länken du använder bara.

Det är archetyp.love som gäller nu va?
Citera
2025-05-17, 18:57
Medlem
Citat:
Det är archetyp.love som gäller nu va?

archetyp.love är nedstängt nu

Mirror:
Citat:
Unfortunately archetyp.love got reported and suspended.
Ignore any other public mirror, they are all without any real defense, just try to get in using the main one posted above and then save your private mirror. Afterwards do not use the main mirror anymore to stop adding additional load towards it, so as many users as possible can access the market.
http://dreadytofatroptsdj6io7l3xptbe...d6cfb2d18b957f
Senast redigerad av visningar 2025-05-17 kl. 19:06.
Citera
2025-05-17, 22:04
Medlem
Någon som testat att köra via Kraken nu 2025 om man är bannad från Revolut, Coinbase och Binance?
Går det att skicka från SEB med SEPA, köpa BTC, skicka till BlueWallet och därifrån vidare t.ex. till Flugsvamp?
Något i det ledet som brukar fastna eller funkar det rakt igenom?
Citera
2025-05-17, 22:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av visningar
archetyp.love är nedstängt nu

http://dreadytofatroptsdj6io7l3xptbe...d6cfb2d18b957f
Blev phishad när jag använde min privata mirror. Hur fan ska man lita på detta?
Citera
2025-05-17, 22:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FinalCuntDown
Blev phishad när jag använde min privata mirror. Hur fan ska man lita på detta?

Memorera delar av 4pt4axjgzmm4ibmxplfiuvopxzf775e5bqseyllafcecryfthd upjwyd.onion och använd den som din referens när du söker upp marknaden för första gången på ett tag, spara verifierade mirrors.
Citera
2025-05-17, 22:27
Medlem
Citat:
Memorera delar av 4pt4axjgzmm4ibmxplfiuvopxzf775e5bqseyllafcecryfthd upjwyd.onion och använd den som din referens när du söker upp marknaden för första gången på ett tag, spara verifierade mirrors.
Är alla mirrors varianter av denna, även privata?
Undrar fortfarande hur jag kunde bli phishad via min privata...
Är 2FA garanti för att det är icke-phishing?
Citera
2025-05-18, 02:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FinalCuntDown
Är alla mirrors varianter av denna, även privata?
Undrar fortfarande hur jag kunde bli phishad via min privata...
Är 2FA garanti för att det är icke-phishing?

Nej men den mirrorn är den officiella. Det bästa jag kan erbjuda.
Citera
2025-05-18, 12:08
Medlem
ApanAbdullas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jurkan143
Någon som testat att köra via Kraken nu 2025 om man är bannad från Revolut, Coinbase och Binance?
Går det att skicka från SEB med SEPA, köpa BTC, skicka till BlueWallet och därifrån vidare t.ex. till Flugsvamp?
Något i det ledet som brukar fastna eller funkar det rakt igenom?
Localcoinswap bästa sidan!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in