2025-01-04, 22:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AldrigNojd
Önskar SÅ att Hanna ska bli gravid snart igen och få ett kolikbarn likt Carmaliv. Det hade varit livets underhållning.
Men då hade hon ju kunnat vara "relaterbar" i alla fall!
Citera
2025-01-04, 23:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tangerinescience
Men då hade hon ju kunnat vara "relaterbar" i alla fall!

Ja, inte för mig men säkert för många! Hade säkert varit ett uppsving för henne. Låt oss hoppas att det sker.
Citera
2025-01-04, 23:18
Medlem
Citat:
Tycker du? Var ser du de kommentarerna? Jag brukar scrolla igenom hennes kommentarer och blir gång på gång chockad över att det bara är massa handhjärtan och gullegull. Ingen som ser genom skiten.

Eller du kanske menar allt snack om att ha lekrummet på nedervåningen/övervåningen? Det var väl enda gången kanske.

Ja precis, de kommentarerna jag tänkte på samt nån som kommenterat att hon lagt ljudet fel på senaste videon. Samt en hel del borttagna kommentarer när hon stoltserar med Larsa i en felmonterad bilbarnstol. Hanna gör om men sätter ändå Larsa fel igen (tex muddarna utanför etc).

Sen verkar hon få en hel del kommentarer i DM då hon lägger upp något och en halvtimme senare bölar om att hon inte vill ha tips och råd (men ändå tar bort storien innan).
Citera
2025-01-04, 23:21
Medlem
Citat:
Önskar SÅ att Hanna ska bli gravid snart igen och få ett kolikbarn likt Carmaliv. Det hade varit livets underhållning.

De är det som är så härligt med föräldralivet, att man gnäller om precis allt trots att man har det relativt bra, och sen vaknar man upp i verkligheten när saker förändras 😬
Citera
2025-01-04, 23:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av linneakerstin
Alltså att dom tror att Jensens Böfhus är finrestaurang.
Det har de inte skrivit att de tycker det.
Citera
2025-01-04, 23:36
Medlem
Citat:

Förundras över att Carmalivs dotter inte har fått något namn ännu. De kallar henne Lillasyster🥴
Citera
2025-01-04, 23:38
Medlem
Citat:
Fast det är inget roligt innehåll att titta på, att en influenser har en kolikbebis
Citera
2025-01-04, 23:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Channy
Förundras över att Carmalivs dotter inte har fått något namn ännu. De kallar henne Lillasyster🥴
De velar mellan två namn som jag förstår. Tycker att inte det är konstigt, de har tre månader på sig att bestämma. För mina föräldrar tog det tre månader att bestämma min lillebrors namn. Man vill ju känna att det är rätt namn.
Citera
2025-01-04, 23:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stjernglans
Fast det är inget roligt innehåll att titta på, att en influenser har en kolikbebis

Skojar du? Hur Hanna hade hanterat det hade varit fantastisk underhållning. Allt är ju så himla jobbigt nu för henne. Hade varit underbart att se hur hon hanterar något som faktiskt ÄR jobbigt.

Men ja, bara tvåbarnslivet i sig hade räckt som underhållning.
Citera
2025-01-05, 00:19
Medlem
Citat:
Skojar du? Hur Hanna hade hanterat det hade varit fantastisk underhållning. Allt är ju så himla jobbigt nu för henne. Hade varit underbart att se hur hon hanterar något som faktiskt ÄR jobbigt.

Men ja, bara tvåbarnslivet i sig hade räckt som underhållning.
Tror att mormor skulle behöva steppa in mer då,då räcker det nog inte med farmor😅
Citera
2025-01-05, 04:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Channy
Vad har carmaliv med H att göra?
Citera
2025-01-05, 08:07
Medlem
Citat:
Önska inte det, för barnets skull, alltså. Tycker HT känns instabil, skulle hon på riktigt fixa det? Jag vet inte. Räcker kanske med att Lars om inte allt för lång tid kommer börja trotsa.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in