2024-11-01, 21:47
Medlem
H få oväntat besök? Snälla hon har inte umgåtts med en annan människa på typ 6 år, vem skulle komma oväntat hem till dom?
Citera
2024-11-01, 22:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lostsoulforever
H få oväntat besök? Snälla hon har inte umgåtts med en annan människa på typ 6 år, vem skulle komma oväntat hem till dom?

Hur vet du det?
Citera
2024-11-01, 22:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Radioregn
Dum? Det är visst du som har hjärnan på sniskan. Jag säger ju att hennes sanningar inte går ihop, är du på riktigt så trög att du inte begriper vad det syftar till? Jag säger bara att det är patetiskt att låta det påverka en så mycket. Jag som faktiskt inte alls relaterar till henne (trots nästan jämngammal bebis) skakar på axlarna och BRYR mig inte, det påverkar inte mig och mitt liv hur hon väljer att driva sina sociala medier.

”Visst fan blandar hon ihop sanningen väldigt ofta men skratta åt det bara”?

Det där läste jag i ditt inlägg i alla fall. Att hon blandar ihop sanningen väldigt ofta. Var säger du att hennes sanningar inte går ihop?
Citera
2024-11-01, 22:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vickelivire
Hur vet du det?

Är du 5 år och ifrågasätter allt? Följer du inte människan alls eller?
Hon har öppet sagt att hon inte har behov av kompisar så hon har ingen kompis förutom sin nageltjej och kebaben.
Citera
2024-11-01, 22:55
Medlem
Undra om batiste ville att hon skulle göra en trovärdig video och visa olika frisyrer? Inte alls trovärdigt med tanke på H har inget annat än utsläpp hår med sin berömda hårfjong.
Citera
2024-11-01, 23:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Valle123
Undra om batiste ville att hon skulle göra en trovärdig video och visa olika frisyrer? Inte alls trovärdigt med tanke på H har inget annat än utsläpp hår med sin berömda hårfjong.

Jag tyckte det var mer sorgligt att hon måste tigga likes och tittare genom att dra MA kortet innan samarbetet.
Citera
2024-11-01, 23:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AldrigNojd
Hon har ljugit om att de varit iväg på en ~första dejt~ sedan Lars kom flera gånger nu. Lite svårt att vara iväg på den första dejten fem gånger 🙄

Varje gång får hon massa hjärtan och kärlek från sina följare som har guldfiskminne. Det är ju så synd om Hanna som aldrig lyckas komma iväg och göra något med K ensam utan barn.

Haha jaha, är det det som du kallar lögner 😅 då förstår jag hur du tänker.
Citera
2024-11-01, 23:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Valle123

Skulle knappt kalla det frisyrer heller, tre olika tofsar bara. Känns ju knappast som nåt man behöver lära ut då varenda människa kan och gör detta utan någon instruktion-eller tipsvideo…
Citera
2024-11-02, 00:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blomsterfantasten
Haha jaha, är det det som du kallar lögner 😅 då förstår jag hur du tänker.

Nu tog jag det som ett exempel eftersom det var en så uppenbar lögn för mig. Jag minns tydligt att hon kallat flera tidigare tillfällen för den absolut första dejten utan Lars. Det finns många andra exempel på solklara lögner.

Jag är nyfiken på hur du menar att jag ”kallar” det för en lögn? Hur får du det till att det inte är en lögn? Hon bara råkar kalla alla sina små dejter eller aktiviteter med K för första dejten? Dessutom med stor emfas på FÖRSTA! Så pass mycket att hon gör en stor grej av det varje gång.
Citera
2024-11-02, 01:03
Medlem
Hon ljuger om att hon är utbildad uska vilket hon omöjligt kan vara när hon gått mindre än 2 terminer i skolan. Så där är en uppenbar lögn

Hennes GROVA sjukdomstillstånd är heller inte alltid sanna. När hon skriver och även säger att hon var sekunder från att dö i havandeskapsförgiftning med Liam så vill jag ju säga att det tror jag inte på. För om det var så då hade de snittat akut och inte låtit henne gå igenom en förlossning. Inte om hon var sekunder från att dö. Så det är också osanning.

Det finns många fler exempel men detta var 2 av dem
Citera
2024-11-02, 01:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skippan123
Hon ljuger om att hon är utbildad uska vilket hon omöjligt kan vara när hon gått mindre än 2 terminer i skolan. Så där är en uppenbar lögn

Hennes GROVA sjukdomstillstånd är heller inte alltid sanna. När hon skriver och även säger att hon var sekunder från att dö i havandeskapsförgiftning med Liam så vill jag ju säga att det tror jag inte på. För om det var så då hade de snittat akut och inte låtit henne gå igenom en förlossning. Inte om hon var sekunder från att dö. Så det är också osanning.

Det finns många fler exempel men detta var 2 av dem

Och hon erkänner att hon konstant missbrukar vården genom att framställa sig som sjukare än hon är! Lögn lögn lögn.

Dessutom tror jag att iaf 90 % av alla "spelade in men videon blev svart" är lögn för så jäkla värdelös kan man inte vara på sitt jobb (om man inte är svagbegåvad).
Citera
2024-11-02, 03:01
Medlem
Om man som Hanna har valt att göra sin PRIVATA person, sin familj o sitt PRIVATliv till sin produkt man säljer o tjänar sitt levebröd på så är det självklart att man får räkna med o acceptera kritik från eventuella kunder!! För det är faktiskt DET som är det primära med att vara influuuäänsäär, tjäna pengar på andra.
Hur kan det vara så svårt att förstå för vissa??

Det är väl inte konstigare än att man klagar på Coop om deras reklamer/produkter är vilseledande eller allmänt dåliga!! Eller att en snickare gör ett dåligt jobb?!

Joooo för det blir problematiskt o väldigt känsligt när man blandar ihop sitt PRIVATliv med sitt yrke!! Kritik blir plötsligt kränkande o personliga påhopp!!

Man behöver ha en knivskarp gräns om man ska vara infuääänsääär o kunna vara det utan att påverkas personligen av kritik!
O det är inte för alla!!

Kort o gott!
Du säljer ditt liv o din familj som en produkt o vill tjäna pengar på andras intresse för er, gör inte det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in