Citat:
Ursprungligen postat av
AldrigNojd
Jo, jag håller med dig helt! Jag menar bara att nu, långt efter alla resor till Malmö började, börja göra content om förberedelserna för de resorna hade varit lite konstigt. Då tycker jag hon ska fokusera på huset och det de fixar där. Att lägga ut saker i realtid som har med det att göra. Men som jag och många andra har sagt många gånger, Hanna fattar inte grejen med att lägga ut saker när de händer.
Tog det som ett närliggande exempel på hur det hade kunnat se ut om hon faktiskt skött sitt jobb.
Bilden vi fick på maskeringstejpen i taket och en liten ruta med färg på väggen är ett perfekt exempel på det bristande sammanhanget. Ett bättre upplägg hade varit att ta med följarna till måleriaffären (aka Rusta), visa alternativen och dela tankar kring färgvalen. Man hade också kunnat visa processen – när de målar, hur det går till, och se ”målaren” själv i action.
Det blir nästan komiskt att hon skrev “ni ska verkligen få följa med på allt” häromdagen. Följa med på vad exakt? Bild på random ägglossningtester utan text? Snart får vi väl se innehållet i pisseköppen också.