2024-12-31, 12:40
Citat:
Ursprungligen postat av Stensota
Instämmer verkligen!!
Stackars flickvännen sitter i fåtöljen en bit bort och hennes karl har snart trekant med P och J.
Någon trekant kommer inte ske för Joakim har sagt i en frågestund att han inte skulle kunna dela Patricia med någon. Däremot är nog risken stor att P kommer vara otrogen, om hon inte redan varit det. kolla bara blicken han ger henne. och sätter P säger ”alla behöver en Max”, är det bara jag eller försöker hon låta förförisk?

Inte för att jag tycker att M är attraktiv, men man ser ju att han är en man i jämförelse med lilla J som är en pojke. Joakim borde verkligen vara orolig.
Senast redigerad av solstalen21 2024-12-31 kl. 12:43.
Citera
2024-12-31, 14:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av solstalen21
Någon trekant kommer inte ske för Joakim har sagt i en frågestund att han inte skulle kunna dela Patricia med någon. Däremot är nog risken stor att P kommer vara otrogen, om hon inte redan varit det. kolla bara blicken han ger henne. och sätter P säger ”alla behöver en Max”, är det bara jag eller försöker hon låta förförisk?

Inte för att jag tycker att M är attraktiv, men man ser ju att han är en man i jämförelse med lilla J som är en pojke. Joakim borde verkligen vara orolig.

Det kan nog ”råka” bli en trekant eller två. Så ”råkar” hon bli gravid med M 😅
Citera
2024-12-31, 20:29
Medlem
Har kronofogden men spenderar pengar på att skjuta upp de pengarna vi egentligen skulle betala våra skulder typ .. love the mindset
Citera
2024-12-31, 22:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av messmoret
Har kronofogden men spenderar pengar på att skjuta upp de pengarna vi egentligen skulle betala våra skulder typ .. love the mindset

För att inte tala om den fina maten och fyllan.
Båda två har druckit alkohol varje dag sen den 19/12 så ångesten kommer vara på topp när de tvingas nyktra till framåt februari..
Citera
2025-01-01, 02:26
Medlem
Och nu, när även jag fått glädjen att dricka mig lite berusad på bag-in-box så vågar jag ställa frågan som alla ändå vill veta svaret på- varför spenderar Patricia massvis med pengar på svindyra krämer, silikon, botox, hårförlängning etc när det enda hon egentligen behöver investera i är en hår-transplantation?

Vartenda skallig influenser/B-kändis har gjort en sådan (inkl Joakim Lundell). Pannans hårfäste är lågt från start och på de senaste bilderna så ser hon ut som en renodlad alien.

Det finns ju en söt tjej där bakom detta abnormt låga hårfäste så varför inte fixa ett samarbete kring detta/fixa lugg igen eller dra på sig en mössa tills "problemet" löst sig?!
Citera
2025-01-01, 15:52
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Och nu, när även jag fått glädjen att dricka mig lite berusad på bag-in-box så vågar jag ställa frågan som alla ändå vill veta svaret på- varför spenderar Patricia massvis med pengar på svindyra krämer, silikon, botox, hårförlängning etc när det enda hon egentligen behöver investera i är en hår-transplantation?

Vartenda skallig influenser/B-kändis har gjort en sådan (inkl Joakim Lundell). Pannans hårfäste är lågt från start och på de senaste bilderna så ser hon ut som en renodlad alien.

Det finns ju en söt tjej där bakom detta abnormt låga hårfäste så varför inte fixa ett samarbete kring detta/fixa lugg igen eller dra på sig en mössa tills "problemet" löst sig?!

Helt uppenbart att du inte mår bra som går på personangrepp. Ledsen att du inte har ett bra liv själv för det är helt uppenbart att du mår dåligt då du skriver så sjukt elaka inlägg. Vad du än skriver hur bra du har det så kan inte det stämma. Det är så uppenbart. Sök hjälp!
Citera
2025-01-01, 19:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil

Säger man inte högt hårfäste?
Sedan tycker jag det är lite väl lågt att skriva om ett utseende man är född med.
Citera
2025-01-01, 23:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Somsvampariskogen
Säger man inte högt hårfäste?
Sedan tycker jag det är lite väl lågt att skriva om ett utseende man är född med.
Håller med, och ja, det heter högt hårfäste.
Det borde sjuksköterskan som skrev det veta.
Citera
2025-01-02, 00:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av enlitenkattunge
Håller med, och ja, det heter högt hårfäste.
Det borde sjuksköterskan som skrev det veta.

För att ha druckit såpass mycket champagne som igår är jag väldigt stolt över mitt inlägg.

Och jag tror att vartenda människa förstod vad jag menade med tanke på Pannans panna. Dessutom är det lågt om man utgår från nacken 👶.

Hon har ju ändrat allt annat hon "är född med" så varför inte detta som verkligen sticker ut?

Men men, det är en enkel operation och hon kan säkert hitta sponsor även till detta men gissar att alla varit rädda för att trampa henne på tårna.
Senast redigerad av FruKrokodil 2025-01-02 kl. 00:59.
Citera
2025-01-02, 00:56
Medlem
Apropå något annat, nu ska ju CSN skulderna börja betalas in igen- ska vi gissa att även 2025 års CSN förfaller till kronofogden för båda två. Då börjar det ticka på nya förseningsavgifter och ränta redan nu i januari.
Även om det inte är några höga studieskulder direkt så ska de ju ändå betalas.

En snäll påminnelse, Pannan.
Citera
2025-01-02, 01:01
Medlem
Vad gäller hårfästet så ser jag inga problem i det. Alla är unika och tycker att det inte är något som behövs åtgärdas.

Men vad gäller skulderna... om hon nu ska börja plugga till neosköterska, så lär hon ju behöva ta studielån... kan man verkligen få ta studielån när man redan har sådana skulder? Är vårt system verkligen så uppfuckat?
Citera
2025-01-02, 02:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vita.luna
Vad gäller hårfästet så ser jag inga problem i det. Alla är unika och tycker att det inte är något som behövs åtgärdas.

Men vad gäller skulderna... om hon nu ska börja plugga till neosköterska, så lär hon ju behöva ta studielån... kan man verkligen få ta studielån när man redan har sådana skulder? Är vårt system verkligen så uppfuckat?
Ja man kan få CSN trots skulder, men om skulderna innefattar tidigare obetalda CSN-lån så är det väldigt kinkigt.
Det finns också olika andra sätt (bidrag) att finansiera studier, minns inte vad de heter, men när jag studerade var det en del i kursen som hade det.
Senast redigerad av Tesla83 2025-01-02 kl. 02:55. Anledning: Stavfel
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in