2024-10-30, 19:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Litenen
Jsg syftade på inlägget jag svarade på där Upp-till-bevis skrev att hennes dotter var större. Det är en klar fördel för förtidigt födda barn att inte vara tillväxthämmade när det föds utan faktiskt väga det de bör göra för sin vecka trotts att det föss förtidigt. Jag tycker Ebba ser så välmående ut för en bebis runt 4-5 månader.

Okej då förstår jag hur du menar, tänkte storlek just nu (bebisar ska vara småknubbiga).
Citera
2024-10-30, 20:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grynetss
Nej, men allvarligt talat det här är helt ofattbart. Ni skriver att ni vill belysa hennes brister och fel, okej, det kan jag köpa och tycka vad jag vill om. Men att ni sedan går så långt att ni letar efter fel och brister hos hennes barn för att vara så grymma och elaka som möjligt? EN BEBIS! Ni riktar er mot en bebis och säger att hon ska sitta i rullstol, att hon är efterbliven och att hon är överviktig och efter? Att barnet har en tom blick osv osv. Vad har hänt i era liv som gör att ni beter er så här? Jösses, det gör ont i magen. Jag tycker att barnet ser så friskt och lyckligt ut, hon interagerar med sina syskon och föräldrar och ser alltid glad ut. Hon sitter, hon leker, vad förväntar ni er av ett barn som föddes tre månader för tidigt? Hur ser ni på barn i samhället generellt?

Nackdelen med att göra content och tjäna pengar på sina barn utan minsta tanke på deras integritet etc.

Så länge Pannan får flis så outar hon sina barn i alla lägen, levande, sjuk eller död.
Citera
2024-10-30, 21:27
Medlem
Händer verkligen inget här, allt går i cirklar:

P gör comtemt på barnen
J vill inte ha kontakt med sin förstfödda
Bebis ser trött och underutvecklad ut

Sen andra sidan blir arga över kritiken som riktas

Meanwhile kontot är astråkigt samma inlägg dag ut och dag in

Är det nu man ska avfölja och sluta kolla denna tråd?
Citera
2024-10-30, 21:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tramsis
Händer verkligen inget här, allt går i cirklar:

P gör comtemt på barnen
J vill inte ha kontakt med sin förstfödda
Bebis ser trött och underutvecklad ut

Sen andra sidan blir arga över kritiken som riktas

Meanwhile kontot är astråkigt samma inlägg dag ut och dag in

Är det nu man ska avfölja och sluta kolla denna tråd?

Ja, du får väl be Pannan dansa lite mer för nyhetsvärdets skull. Annars är det få saker hon inte hunnit pricka av det senaste året förutom att börja knarka.
Det kanske kommer när hon inte längre blir hög på att föda dödssjuka barn och få uppmärksamhet.
Citera
2024-11-01, 20:35
Medlem
Då var det dags för en ny säng. Den där bebisen har verkligen haft många sängar och ingen verkar duga. Med andra ord ingen bra reklam.
Citera
2024-11-01, 23:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Somsvampariskogen
Då var det dags för en ny säng. Den där bebisen har verkligen haft många sängar och ingen verkar duga. Med andra ord ingen bra reklam.

Icke att förglömma att Kronofogden utmätte en Stokke spjälsäng för ett par månader sen. Så just sängar verkar vara ett stående samarbete för Pannan.
Citera
2024-11-02, 19:35
Medlem
Skönt att Pannan har en hel månad nu att göra dödscontent och få lite hjärtan i kommentarsfältet.
Blir lite märkligt bara när det läggs ut bilder från kyrkogården när hela dagen tillbringats på Södermalm och pumpa mer botox, för både henne och Slapptasken.
Citera
2024-11-02, 20:20
Medlem
Förresten, nu när slapptasken Joakim ändå har bensinpengar att ta sig typ 20 mil för att slänga in botox i ansiktet, varför passar han inte på att besöka sin son som liksom är på vägen?

Det var väl ett halvår sen sist de träffades?
Pannan kunde ju sitta kvar i bilen och sura om hon nu inte står ut med Joakims förstfödda.

Det här med att överge sitt barn måste ge mardrömmar värre än vilket hellowenfirande som helst..
Citera
2024-11-02, 22:23
Medlem
För att säga något positivt så har denna helg iaf inte enbart bestått av närbilder på dött spädbarn utan mycket mer smakfulla bilder från en välstädad grav.

Mycket mer respekt för barnet ifråga så får hoppas att det håller i sig, för man kan sörja utan att för den skullen jaga samarbeten och handhjärtan.
Citera
2024-11-03, 15:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Icke att förglömma att Kronofogden utmätte en Stokke spjälsäng för ett par månader sen. Så just sängar verkar vara ett stående samarbete för Pannan.

Vart kan man se detta?
Citera
2024-11-03, 17:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Molim
Vart kan man se detta?

Minns inte exakt inlägg men det finns längre bak i tråden. Tror det var solstalen1 som skrev det.
Citera
2024-11-03, 17:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Molim
Vart kan man se detta?

Sen kan man ju om man nu orkar göra som många andra här i tråden redan gjort, dvs kontakta KF och få ut senaste skuldsaldot på dom båda.

Har vi tur så kanske Pannan börjat betala för lillsonens förskola nu, men tveksamt då det ramlade in 55 000 i obetalda räkningar senast i april om jag inte minns fel.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in