2025-06-01, 22:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nintendoKalle
Var kan man läsa detta?

Du trycker på användaren och läser dennes gamla inlägg 😍
Citera
2025-06-01, 22:46
Medlem
nintendoKalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Du trycker på användaren och läser dennes gamla inlägg 😍

Fattar inte vilken användare
Citera
2025-06-02, 10:59
Medlem
Citat:
Fattar inte vilken användare

Den som skrev kommentaren herregud....
Citera
2025-06-02, 11:44
Medlem
nintendoKalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WHOWILLIBE
Den som skrev kommentaren herregud....

Hittar ej någon sådan kommentar på den användaren men du får gärna bevisa motsatsen.
Citera
2025-06-02, 22:22
Medlem
Citat:
Okej!
Vad har P skrivit om att hon är impopulär/har svårt att få kompisar?

På stories flera gånger i både frågestunder och som reflektioner när hon varit frustrerad över att andra barn inte varit snälla mot henne
Citera
2025-06-03, 07:54
Medlem
Senaste story ang sparkcykel olyckan för W, att skriva att ”underarmen gick av helt” är kanske lite överdrift. Set ut som ett vanligt handledsbrott(som antagligen dragits rätt utan op)vilket är relativt vanligt vid fall från tex sparkcykel. Hoppas hon kryar på sig fort!
Citera
2025-06-03, 08:17
Medlem
Jag stör mig på att barnen ska hängas ut. Exakt hur de mår och har det, när det sker olyckor eller sjukdomar. Gäller inte bara P utan många mammainfluencer gör samma. Vart är tanken på integritet?
Citera
2025-06-03, 08:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bubbelgum18
Senaste story ang sparkcykel olyckan för W, att skriva att ”underarmen gick av helt” är kanske lite överdrift. Set ut som ett vanligt handledsbrott(som antagligen dragits rätt utan op)vilket är relativt vanligt vid fall från tex sparkcykel. Hoppas hon kryar på sig fort!
Ser ut som ett vanligt brott, yep. Och standard är att smärtlindra med Alvedon, Ipren och gips vid frakturer på tal om det hon skriver om smärtlindring. Att dessutom få vänta 7-8 timmar på akuten för en fraktur är inte heller konstigt, det är ofta långa väntetider på akutmottagningar när man inte är livshotande sjuk eller skadad. Känns som att P alltid måste klaga på allt samhällsbärande trots att hon själv får en massa förmåner pga just samhällsbärande verksamheter...

Men hoppas barnet kryar på sig snabbt! Tråkigt med en fraktur såhär inför sommaren.
Citera
2025-06-03, 15:32
Medlem
Influencern myb*bydolls (*=a) verkar har skaffat ett syskon till Ps hund, eller liknande. Samma kennel är taggad iaf...

Personligen så tycker jag att man får lov att klaga på vården. 7-8 timmar på akuten är norm nu, men var det inte när jag växte upp, och tycker inte att det bör normaliseras. Smärtstillande kan jag också tycka är individuellt. Även om man utgår ifrån riktlinjer så bör man ju ge smärtstillande ifall man ser att någon är väldigt smärtpåverkad.

Tycker det verkar varit en hemskt olycka för W. Hoppas att hon kryar på sig och inte har för ont.
Citera
2025-06-03, 22:33
Medlem
Men alltså, Pannans ungar råkar ut för olyckor orimligt ofta. Vad sysslar familjen med egentligen? Gissar att de tjänar bra på ungarnas olycksfalls-försäkring.
Har själv många barn och kan räkna till ett benbrott under 26 år vilket borde vara mer normalt.
Senast redigerad av FruKrokodil 2025-06-03 kl. 23:01.
Citera
2025-06-03, 23:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vita.luna
Influencern myb*bydolls (*=a) verkar har skaffat ett syskon till Ps hund, eller liknande. Samma kennel är taggad iaf...

Personligen så tycker jag att man får lov att klaga på vården. 7-8 timmar på akuten är norm nu, men var det inte när jag växte upp, och tycker inte att det bör normaliseras. Smärtstillande kan jag också tycka är individuellt. Även om man utgår ifrån riktlinjer så bör man ju ge smärtstillande ifall man ser att någon är väldigt smärtpåverkad.

Tycker det verkar varit en hemskt olycka för W. Hoppas att hon kryar på sig och inte har för ont.

Undrar om det blev något fel på just denna kull med valpar, kanske en tjuvparning mellan syskon så de säljes billigt för reklam.
Ingen seriös uppfödare skulle vilja att sina valpar hamnar hos djur-horders som använder djuren som slit och slängvaror.
Citera
2025-06-04, 07:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Undrar om det blev något fel på just denna kull med valpar, kanske en tjuvparning mellan syskon så de säljes billigt för reklam.
Ingen seriös uppfödare skulle vilja att sina valpar hamnar hos djur-horders som använder djuren som slit och slängvaror.

Tror snarare att det handlar mest om reklam. Seriös uppfödare är hen oavsett inte eftersom det inte är en godkänd ras.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in