Citat:
Du var mej en grindvakt som var på hugget du! Jag tror inte att Henko eller Axel uppmuntrar såna som dig att försvara dem här på Flashback. Men du kan ha rätt, käbblet om Palestina kan ha varit droppen, men då är det en liten droppe och hade de varit ärliga så hade bråket inte handlat om droppen. Så när de nu fortsätter i facebook-gruppen med samma hackiga skiva så fattar man ju att de har pratat ihop sig om att göra en show av det. Jag misstror inte att de är osams, tycker bara det är ny nivå av henkos skådespeleri att t.o.m. bråka enligt en plan som han säkert skrivit ned i ett dokument och delat till Axels på google docs att följa. Så uppfattar jag det här, och såna som du skulle aldrig kunna acceptera att jag äger min egen uppfattning
Tråkigt att alla blir lurade på konfettin och förda bakom ljuset och aldrig får veta vad de egentligen bråkar om
Tråkigt att alla blir lurade på konfettin och förda bakom ljuset och aldrig får veta vad de egentligen bråkar om
Citat:
Lol. Brunnet topplock på en ”random” flashbackare här i tråden. Helt normalt, nothing to see here.
Mer spännande är dock:
Finns många självutnämnda grindvakter i denna tråd, eller tja många konton kanske inte många personer.
Ja, det här verkar stämma - Henko är aldrig någonsin ärlig och nu verkar han vilja att alla ska prata om Israel, så då funderar nog alla istället på vad han har planerat att alla inte ska prata om. Känns som att hans topplock brinner varje gång hans masterplans går i stöpet
Envis som han är kommer han tjata om Israel och Palestina tills alla simps glömmer vad de heter, och ingen får någonsin veta varför sanna och axel inte vill ha med honom att göra
Mer spännande är dock:
Finns många självutnämnda grindvakter i denna tråd, eller tja många konton kanske inte många personer.
Ja, det här verkar stämma - Henko är aldrig någonsin ärlig och nu verkar han vilja att alla ska prata om Israel, så då funderar nog alla istället på vad han har planerat att alla inte ska prata om. Känns som att hans topplock brinner varje gång hans masterplans går i stöpet
Envis som han är kommer han tjata om Israel och Palestina tills alla simps glömmer vad de heter, och ingen får någonsin veta varför sanna och axel inte vill ha med honom att göra
Citat:
Så Haveristerna rök ihop o beslutade att splittras, sen pågick förhandlingar fram och tillbaka bakom lykta dörrar, om hur de ska gå ut med det, i över en månads tid. Och det enda blev att de ska låtsas vara osams om judar och muslimer? Extremt låg energi
Vad fick Axel ut av att gå med på detta? Slippa Henkos ältande tjat? Jag tror att Henko har lyckats lura Axel, det är bara Henko som utåt sett framstår som den normala.
Vad fick Axel ut av att gå med på detta? Slippa Henkos ältande tjat? Jag tror att Henko har lyckats lura Axel, det är bara Henko som utåt sett framstår som den normala.
Citat:
Ja, nu lyfter du en spännande detalj som får ”Pressansvarig” att gå i taket. I dessa förhandlingar (som väl varade mer än en månad?) får vi antaga att Sanna, Axel och Henko deltog. Förmodligen fler intressenter än så dock, då vi pratar om ett aktiebolag. En vild gissning är att det skar sig mellan Sanna och Henko, det är Henkos MO att börja bråka med kvinnor. På den vägen får vi nog anta att det har utspelat sig.
Intressant dock att få veta vad de har diskuterat så extremt länge för att komma fram till en så dålig och ihålig plan på hur de ska gå ut med splittringen? Kan bara tänka mig att de inte lyckades komma överens, och till slut insåg att det har gått för lång tid och att de bara måste ut med något, så då tog de nån rutten idé om att de skulle hävda att bakgrunden är att de skulle vara osams om något så irrelevant som möjligt.
Intressant dock att få veta vad de har diskuterat så extremt länge för att komma fram till en så dålig och ihålig plan på hur de ska gå ut med splittringen? Kan bara tänka mig att de inte lyckades komma överens, och till slut insåg att det har gått för lång tid och att de bara måste ut med något, så då tog de nån rutten idé om att de skulle hävda att bakgrunden är att de skulle vara osams om något så irrelevant som möjligt.
Citat:
Axel är för feg för att våga trotsa Henriks order om att mörka och hemlighålla orsaken till varför Henrik inte längre är välkommen i podden.
Alla som har hört ett enda avsnitt vet att Sanna och Axel alltid viker sig efter Henriks agendor och upplägg.
Axel är Henriks nickedocka även efter att Henrik inte längre är med i Haveristerna - skraj som få och livrädd för vad han befarar att Henrik kan hitta på. Axel saknar ryggrad.
Alla som har hört ett enda avsnitt vet att Sanna och Axel alltid viker sig efter Henriks agendor och upplägg.
Axel är Henriks nickedocka även efter att Henrik inte längre är med i Haveristerna - skraj som få och livrädd för vad han befarar att Henrik kan hitta på. Axel saknar ryggrad.
Vad vet ni som jag inte vet? Kan ni inte tala klarspråk och berätta vad som hänt på riktigt, då?