Lol. Brunnet topplock på en ”random” flashbackare här i tråden. Helt normalt, nothing to see here.
Mer spännande är dock:
Citat:
Ursprungligen postat av
ad
Du var mej en grindvakt som var på hugget du! Jag tror inte att Henko eller Axel uppmuntrar såna som dig att försvara dem här på Flashback. Men du kan ha rätt, käbblet om Palestina kan ha varit droppen, men då är det en liten droppe och hade de varit ärliga så hade bråket inte handlat om droppen. Så när de nu fortsätter i facebook-gruppen med samma hackiga skiva så fattar man ju att de har pratat ihop sig om att göra en show av det. Jag misstror inte att de är osams, tycker bara det är ny nivå av henkos skådespeleri att t.o.m. bråka enligt en plan som han säkert skrivit ned i ett dokument och delat till Axels på google docs att följa. Så uppfattar jag det här, och såna som du skulle aldrig kunna acceptera att jag äger min egen uppfattning
Tråkigt att alla blir lurade på konfettin och förda bakom ljuset och aldrig får veta vad de egentligen bråkar om
Finns många självutnämnda grindvakter i denna tråd, eller tja många konton kanske inte många personer.
Ja, det här verkar stämma - Henko är aldrig någonsin ärlig och nu verkar han vilja att alla ska prata om Israel, så då funderar nog alla istället på vad han har planerat att alla
inte ska prata om. Känns som att hans topplock brinner varje gång hans
masterplans går i stöpet
Envis som han är kommer han tjata om Israel och Palestina tills alla simps glömmer vad de heter, och ingen får någonsin veta varför sanna och axel inte vill ha med honom att göra