2020-06-09, 12:28
Medlem
moralhoras avatar
Edit: Felpost.
Citera
2020-06-09, 12:34
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av IkeBroflowski
Oj då, Camilla Gervide av alla skriver en högtravande wall av text och leker Kalle Blomkvist, att offret självt bekräftat att "Hanna" var fejk i dumparna var för svårt att fatta. Att Camilla säger sig ha haft kontakt med offret, well hur hittade de varandra om inte Haveristerna förmedlade den? Här finns inget att gå för att identifiera henne med nämligen.

Så oväntat att fokus ligger på CW och inte på vad Axel sysslat med när Camilla sitter vid tangenterna.

Ja, och genomskinligt med "Ett av Sveriges största diskussionsforum", hon är ute efter att sprida detta men vågar inte gå rakt på sak.
Citera
2020-06-09, 12:52
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av farfar
Ja, och genomskinligt med "Ett av Sveriges största diskussionsforum", hon är ute efter att sprida detta men vågar inte gå rakt på sak.

Det är bara bra att hon sprider att Axel är en halsknullare. Märkligt hur Camilla bemödar sig med att skydda nebern.
Ska man hårdra det så är offret inget offer enligt sin egen uppgift till Camilla och jag kan lika gärna släppa hennes identitet då det inte är mot reglerna så får folk bedöma själva. (Jag har faktiskt inte hånat hennes utseende, bara sagt att hennes underarmar ser ut som en jordbruksmaskin gått fram över dem och att hon har diverse diagnoser enligt sig själv på FB, typiskt den typ av tjej Axel halsknullar.) Men det vore ju kanske lite för oschysst.
Lite dumt att hålla på att trolla folk med verkliga övergrepp som grund, det kan lätt snöbolla iväg...

edit CW har postat en grej på sin IG om det här https://www.instagram.com/p/CBNfbw6Hj88po5pTRsJsG2mYQjQPZNRTvvfWZg0/
Senast redigerad av IkeBroflowski 2020-06-09 kl. 13:18.
Citera
2020-06-09, 13:49
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av IkeBroflowski
Det är bara bra att hon sprider att Axel är en halsknullare. Märkligt hur Camilla bemödar sig med att skydda nebern.
Ska man hårdra det så är offret inget offer enligt sin egen uppgift till Camilla och jag kan lika gärna släppa hennes identitet då det inte är mot reglerna så får folk bedöma själva. (Jag har faktiskt inte hånat hennes utseende, bara sagt att hennes underarmar ser ut som en jordbruksmaskin gått fram över dem och att hon har diverse diagnoser enligt sig själv på FB, typiskt den typ av tjej Axel halsknullar.) Men det vore ju kanske lite för oschysst.
Lite dumt att hålla på att trolla folk med verkliga övergrepp som grund, det kan lätt snöbolla iväg...

edit CW har postat en grej på sin IG om det här https://www.instagram.com/p/CBNfbw6Hj88po5pTRsJsG2mYQjQPZNRTvvfWZg0/

Jo, tyckte också det var lite oseriöst beskrivet att det skulle vara ett hån. Visst, inte så inlindat och så, men annars mer eller mindre sakligt.

CW låter bara följare se hennes skräp, så du får gärna säga vad som står eller dumpa.
Citera
2020-06-09, 14:16
Medlem
Ser inte att Axel gjort nåt olagligt eller ens särskilt klandervärt. Jag ser två vuxna människor som haft sex, där den ena parten halvt ångrar sig i efterhand. Det har nog hänt de flesta. Och att ha sex med nån som kämpar med psykisk ohälsa - om det nu stämmer - är vare sig olagligt eller skadligt. Snarare är det bra för den psykiska hälsan.

Tycker snarare Henko är onödigt defensiv om nåt. Han blir det ibland, och det är synd, för han är verkligen i sitt esse när han går på offensiv.

Fan lägg av att greppa efter halmstrån nu, N**mi (som läckt de här dumparna, som vanligt). Sitta och försöka spinna vidare på det mest extrema avvarterna av metoo-hysteri för att man inte fått till det med Myra, samtidigt som man är en dömd våldtäktshen själv. Så urbota pinsamt.
Citera
2020-06-09, 14:17
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av farfar
Jo, tyckte också det var lite oseriöst beskrivet att det skulle vara ett hån. Visst, inte så inlindat och så, men annars mer eller mindre sakligt.

CW låter bara följare se hennes skräp, så du får gärna säga vad som står eller dumpa.

Det är redan dumpat på Gervides skjutjärnsjournalist-sida... Snabb som en kobra! CW tycker synd om sig själv som blev trollad såklart, samtidigt det är ju ganska psykopatiskt att trolla CW med den sortens uppgifter och det kan ju lika gärna vara Camilla som är "Hanna" hon hatar CW och byter information med Haveristerna. Det är ju lite väl stora växlar på den här grejen så det skulle inte förvåna om hon inte var med på ett hörn...

https://bloggbevakning.se/2020/06/09/cissi-wallins-icke-svar-om-hur-gardets-kallskyddade-material-hamnat-pa-natet
Citera
2020-06-09, 14:59
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av VincentDerwydd
Ser inte att Axel gjort nåt olagligt eller ens särskilt klandervärt. Jag ser två vuxna människor som haft sex, där den ena parten halvt ångrar sig i efterhand. Det har nog hänt de flesta. Och att ha sex med nån som kämpar med psykisk ohälsa - om det nu stämmer - är vare sig olagligt eller skadligt. Snarare är det bra för den psykiska hälsan.

Tycker snarare Henko är onödigt defensiv om nåt. Han blir det ibland, och det är synd, för han är verkligen i sitt esse när han går på offensiv.

Fan lägg av att greppa efter halmstrån nu, N**mi (som läckt de här dumparna, som vanligt). Sitta och försöka spinna vidare på det mest extrema avvarterna av metoo-hysteri för att man inte fått till det med Myra, samtidigt som man är en dömd våldtäktshen själv. Så urbota pinsamt.

Varför skulle hon ha tillgång till de uppgifterna?

Vad som är pinsamt är väl Axel fylleringande till Kringlan mitt i natten med hot om att avslöja att Kringlan och hans fru faktiskt samtalar med nån som är dömd och hur skulle det se ut om det kom fram??? (Gasp!)

Jag fattar att hon är ert fönster till världen då hon levt lite men ni kanske ska fokusera på någon annan när ni söker syndabockar för era konstiga lekar på nätet?
Citera
2020-06-09, 15:06
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av ALZ112
Varför skulle hon ha tillgång till de uppgifterna?

Vad som är pinsamt är väl Axel fylleringande till Kringlan mitt i natten med hot om att avslöja att Kringlan och hans fru faktiskt samtalar med nån som är dömd och hur skulle det se ut om det kom fram??? (Gasp!)

Jag fattar att hon är ert fönster till världen då hon levt lite men ni kanske ska fokusera på någon annan när ni söker syndabockar för era konstiga lekar på nätet?

Tittade trovärdigheten själv "VincentDervydd" in och skrev hyllningsartiklar till Henko och skyllde allt på transan igen? Det var oväntat.
Citera
2020-06-09, 15:14
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Bloodninja
Tittade trovärdigheten själv "VincentDervydd" in och skrev hyllningsartiklar till Henko och skyllde allt på transan igen? Det var oväntat.

Axel verkar ha lite svårt att släppa henne han har ju bevisligen ganska udda preferenser.
Citera
2020-06-09, 15:20
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av ALZ112
Axel verkar ha lite svårt att släppa henne han har ju bevisligen ganska udda preferenser.

Axel var väl lekmannaövervakare åt henne innan de knullade, hur länge gäller tystnadsplikten inom kriminalvården 50 år va? Verkligt äckligt och förmodligen olagligt att sitta och fylleringa Kringlan om sånt i så fall.
Citera
2020-06-09, 16:29
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Bloodninja
Axel var väl lekmannaövervakare åt henne innan de knullade, hur länge gäller tystnadsplikten inom kriminalvården 50 år va? Verkligt äckligt och förmodligen olagligt att sitta och fylleringa Kringlan om sånt i så fall.

Hon är väl på andra sidan jorden sen nån månad enligt sitt jobb men det kanske är tråkigt i karantän.

Det där är bara halva storyn men tydligen har Axel suttit och messat till Kringlan och Anna att Haveristerna sett till att de var slut som artist mitt i natten för Axel skulle minsann gola med vem de umgicks och att de gick hennes ärenden och allt möjligt samma som visa som med CW. Jag skrattade som fan när jag fick det återberättat och jag tror det finns i nått avsnitt på Della-sajten som handlar om det där. Hon verkar ju vara driftig i alla fall som är totalt okänd och dels får CW, Kringlan och DQ (RIP) att göra som hon vill trots att Haveristerna golat ner henne till alla och ändå har ingen vett att skämmas när Axel ska skvallra för fröken. Hon måste känna dörrvakterna eller nått.

Jag tror inte hon har med den där storyn att göra alls iofs, men vem vet? Det är ändå rätt sjukt att slänga anklagelser omkring sig utan belägg. (Speciellt om man är värsta golfittan själv, vilket Axel bevisligen är för att inte tala om Henko)
Senast redigerad av ALZ112 2020-06-09 kl. 16:32.
Citera
2020-06-09, 16:42
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av VincentDerwydd

Så egentligen botade Axel henne med sin kuk. Bra take där.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in