2022-11-13, 19:30
Medlem
kalle55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av magi
Krevuler som inte kan samtala utan att spela in, som flyr frågor om sitt egna smutsiga avtryck. Som inte kan hålla sig från hot, en hund två missade mål mat från att bli varg.
Men vem styr Henko? Är det Martin eller Arschelberget? Gammal hund kan inte läras sitta genom samtal, gammal miljöskadad hund kan istället skrämmas bort ur samtalet.
Heil kingen - bärare av de svåra frågorna!
Låt oss hoppas det sätter agendan för framtiden ..

MagI

Du verkar påläst om Henko, Martin och Arschelberget.

När ska du lämna tillbaka kontot "magi" ?

MagI
------
Citera
2022-11-13, 19:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av covid19sars
Kingen hann ställa en fråga om varför Henko hotar barn. Då försvann Henko. Någon timme senare kom han tillbaka och då kom kingen in igen och då försvann Henko igen.

Henko är en så otroligt feg liten råtta.

Christian refererar till sig själv som ett "barn". Till Tjockis-Henkos försvar - varför stanna kvar och "diskutera"? Det kommer inte att bli någon diskussion över huvud taget.
Citera
2022-11-13, 20:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kalle55

Henko är en dum marionett. Och du stövlar in här och låtsas kunna saker om saker du inte vet något om.
Du är som ett twitterkonto med 4 följare, helt irrelevannt.

Du kan börja med att kolla det här https://twitter.com/exakt24/status/1570797160706473986
Kom tillbaka när du har läst på lite
Citera
2022-11-14, 01:15
Medlem
eScapeGoats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av experten10
Christian refererar till sig själv som ett "barn". Till Tjockis-Henkos försvar - varför stanna kvar och "diskutera"? Det kommer inte att bli någon diskussion över huvud taget.
Väl rätt uppenbart att han inte syftar på sig själv: https://exakt24.se/lo-ombudsmannen-henrik-johansson-hotar-ungdomar-pa-natet/
Citera
2022-11-14, 10:14
Medlem
kalle55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av schadow
Henko är en dum marionett. Och du stövlar in här och låtsas kunna saker om saker du inte vet något om.
Du är som ett twitterkonto med 4 följare, helt irrelevannt.

Du kan börja med att kolla det här https://twitter.com/exakt24/status/1570797160706473986
Kom tillbaka när du har läst på lite

Jag jobbar som gymnasielärare i matematik och fysik och en stor anledning till att det skapas irritation i samhället är att unga idag inte läser böcker i någon omfattning alls
och saknar läsförståelse......

Även betygen i matematik och fysik/no/teknik sjunker pga brist på läsförståelse.
Förstår man inte frågan kan man inte lösa problemet.

Detta ger också problem i verbal kommunikation naturligtvis.

MagI
-------
Citera
2022-11-14, 10:44
Medlem
magis avatar
Citat:

Aschberg har jag haft ett öga på sedan Bechir besökte honom,
men stämmer det att maktordningen kan beskrivas Henko -> Martin -> Aschberg?

Detta är inte 3D-tetris,
det borde vara en enkel fråga att besvara.

MagI
Citera
2022-11-14, 11:08
Medlem
magis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 43dz
Tack killen som hackade Henko som gjorde att allt det här kom i dagen möjligt btw.

Jag tror inte på att någon har hackat Henko,
det är i så fall ägaren till systemet som kan göra så.

Det är omöjligt att ta över andras konton utifrån,
jag har aldrig någonsin blivit hackad och har aldrig hört talas om någon som har blivit hackad.

I verkligheten händer det inte,
det är bara SciFi i Hollywood-filmer som sånt sker i.
Det är bara bortförklaringar för att man inte vill ta ansvar för vad man har skrivit.

Jag har haft mitt konto sedan 2005.

MagI
Citera
2022-11-14, 11:43
Medlem
Henriksss avatar
Patetiskt att Henko skyller på att hans konton har blivit hackade.
Han som haft sådan svansföring vad gäller Fogelklou's konto?
Det är väl som alltid att det som gäller andra gäller inte Haveristerna själva.

Citat:
Jag jobbar som gymnasielärare i matematik och fysik ..

Då kanske du också kan förstå hur problematiskt det är när Haveristernas LO-ombudsman (som arbetar med ungdomsfrågor) och grundaren av vänstersajten ”Inte Rasist Men” Henrik ”Henko” Johansson hotar och hatar ungdomar på nätet om misshandel?
Citera
2022-11-14, 16:37
Medlem
Albusdlxs avatar
Lars Ohlsson på Nya Tider skriver om att Henko förtalar mannen som var inblandad i dråp på en pedofil 1994
https://www.nyatider.nu/sd-kritisk-vansterprofil-doms-for-fortal-far-betala-5-000-kronor-i-skadestand/
Nu har Johansson lagt ner projektet ”Inte rasist, men”, men driver fortfarande podden ”Haveristerna” tillsammans med en annan vänsterprofil, Axel Luo Öhman, som dömts för såväl olaga hot som förtal. Henrik Johansson är dock inte bara poddare. Han är även anställd som ombudsman av det socialdemokratiska LO-förbundet Fastighetsanställdas förbund i Region Mitt.
Men hur var det nu, var det 1994 han dömdes? För Leif GW hoppades ju att han inte skulle åka fast och som jag har fattat det hela så tog det några år mellan dödsfallet och åtal.
Citera
2022-11-14, 18:47
Medlem
L-Y-Fs avatar
Så, vad tkr du som har 600 konton om Nina Rung?
Citera
2022-11-14, 22:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av L-Y-F
Går det att se i efterhand?

Vet ej. Jag är uppvuxen i en generation det ansågs fult att spela in eller filma. Då låg det också heder i att återge sina upplevelser sanningsenligt. Den tiden är nu förbi.
Citera
2022-11-14, 22:51
Medlem
tjockballes avatar
Dörris är igång igen på twitter och besvarar dumheter. Även om jag inte vet varför han ens bemödar sig, finns det helt klart ett visst underhållningsvärde i hur han just nu verkar ha Stenhammar (som styr kontot Gangland Tranås) i fokus. Stenhammar med fru har tydligen handlat narkotika via Dörris, som skickats hem till Stenhammars mor?

Samtidigt blir efterhandskonstruktionen om zigenarregistret allt mer löjeväckande, särskilt när man har i åtanke att Haveristerna och Martin Fredriksson attackerade en romsk tidning och hånade en avliden person som de publicerat texter av och som Dörris kände. Allt för att de fått för sig att han ska ha krossat en ruta hos Axel, men aldrig var dömd eller åtalad för om jag förstått det hela rätt?

De är stabila grabbar som har på fötterna minsann!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in