2024-12-13, 22:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lyxlaxen
Menar du hans gudfar som varit barnvakt åt honom? Samt pojken som ligger bredvid & gosar också?

Ditt tankesätt alltså!

Det spelar väl för fasen ingen roll om det är "gudfar", morfar, tomten eller någon random gubbe från dumpen- man har väl för fasen kläder på sig när man gosar ner sig med någon annans barn?
Särskilt då man har handen mot en sjuårings bröst samtidigt.

Men men, du tycker säkert Pannans nakenbilder på barnen också är okej att visa offentligt. Märkliga människor det finns 🤮
Citera
2024-12-13, 23:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Somosdoslocos
Ja snälla, kan vi inte prata om varför inga skulder över huvud taget betalas utan istället spenderas på löshår och garn? Prioriteringarna där är inte direkt optimala.
Men fråga för guds skull inte Jocke eller Patricias barndomskompis, du kommer bara få höra icke relevanta ursäkter som inte ens har med saken att göra.

Jag undrar genuint vad hon lär sina barn. Dom växer upp med en mamma som bland annat blundar för ansvarigheten man måste ta som vuxen, som att betala skulder och förskoleavgift. Vad lär det hennes barn egentligen? Kommer dessa växa upp med bra förutsättningar och lärdom om livet? Eller kommer de bli som P, med skulder upp över öronen, skylla ifrån sig på alla andra, vägra ta ansvar och spendera pengarna på vin och garn istället för att göra rätt för sig?

🫢😂😂😂
Citera
2024-12-13, 23:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grynetss
🫢😂😂😂

Ja skratta du, det bevisar bara ännu mer vad du är för sorts person.
Senast redigerad av Somsvampariskogen 2024-12-13 kl. 23:26. Anledning: Förtydligande
Citera
2024-12-13, 23:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Somsvampariskogen
Ja skratta du, det bevisar bara ännu mer vad du är för sorts person.
Patricias barndomskompis har nog kollat för långt ner i vinflaskan ikväll, lika barn leka bäst🫣
Citera
2024-12-14, 00:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Somsvampariskogen
Men ska vi prata relativt nya skulder?

Senaste kravet kom till KF 240923, trängselskatt med en summa på 1122 kr, förfallodatum var 240701

Varför ska P få lägga pengar på ändlösa mängder garn och slippa betala sånt som vi vanliga arbetande människor lägger våra pengar på. Varför ska de skaffa fler barn när inte J betalar underhåll för tidigare barn? Detta pågår nu och är inte gammalt.
Notera att Grynets inte kan kommentera eller försvara en enda sak som du lägger fram… För du kommer med sakliga bevis och ifrågasättanden och sånt går inte att försvara eftersom det inte finns några rimliga förklaringar.

Det dröjer väl inte länge innan P har ”stickat alldeles för mycket” och börjar sälja av sitt skit och tjäna pengar på något hon inte heller kommer skatta på, precis som med tavlorna hon målade. När folk började uppmärksamma hur mycket betalt hon tog för tavlorna utan att starta ett officiellt företag där hon kunde redovisa vinster och betala skatt så la hon ner den verksamheten.
Citera
2024-12-14, 01:15
Medlem
Citat:
Troligtvis så har Vinted själv koll på henne & låter henne göra återkommande kampanjer. Helt hopplös kan hon då inte vara 🤪 men hör av er till Vinted om eran missnöjdhet & se om de stoppar avtalet med henne. Troligtvis inte 😀
Oavsett om Vinted har koll på henne eller inte så är hon väl inte trovärdig om hon inte klarar av att leverera? Och att andra personer också misslyckas gör väl inte henne till en trovärdig reklampelare för Vinted - eller vad menar du egentligen?
Citera
2024-12-14, 01:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Somosdoslocos
Patricias barndomskompis har nog kollat för långt ner i vinflaskan ikväll, lika barn leka bäst🫣

Garanterat, enligt Pannan så skulle ju hon och sina enda två kompisar samlas ikväll och "umgås".
Perfekt efter att Pannan stoltserat med att prematuren fått vaccin som kostat 80 000:- för att slippa RS. Pannan skrev ju nån harang om hur bra det var att man betalar skatt i detta land så hennes prematur kan få denna kostsamma behandling.
Trodde hon drev med folk då hon själv gör allt för att bara kosta samhället.
Citera
2024-12-14, 08:47
Medlem
När vi ändå pratar om gudförälder till Ps barn viskade en liten fågel i mitt (och flera andras) öron att gudmodern till ena barnet som jag tror mig minnas är M, har barn och lever med en kvinn*b*xare. En farlig man med missbruksproblem.

*=o
Bara en liten input sådär.. Känns tryggt och rimligt att ha sina barn omkring såna människor, men är icke förvånad när det handlar om dessa =)
Citera
2024-12-14, 08:51
Medlem
Lingonpinglans avatar
Citat:
Lurad på senaste tiden 3 paket. Lurad hade jag känt mig om jag betalt & inte fått paketet.
Som sagt, ofta det händer att folk missar/skiter i att skicka på Vinted. Såklart Inge kul men inte fan gör jag inlägg på FB om det.
Men gå ö lägg dig för fan.
Störda människor som försvarar ett sånt beteende, ”man blir inte lurad om man inte förlorar pengar” jo men visst tjena team P,
Jag blev lurad en gång på en vara som jag köpte till min son, det var en unik vara som jag hade letat efter, jag fick aldrig varan jag blev lurad.
Jag betalade inga pengar och blev däremot inte lurad på det sättet.
Men lurad blev jag av en oärlig människa som inte brydde sig så mycket om det.
Sonen blev ledsen också pga det beteendet.
Livet består av mer än pengar och man kan bli lurad på många sätt.
Tänk till innan du vädrar ditt unkna synsätt.
Citera
2024-12-14, 08:53
Medlem
Lingonpinglans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grynetss
Men seriöst, vem tror ni att hon lurar genom Vinted? Om hon inte skickar varan får köparen tillbaka sina pengar, det är ju hela poängen med tjänsten. Visst är det trist för kunden att inte få sitt paket, men ingen blir direkt drabbad på det sättet. Ni får det att låta som att hon bara stoppar pengarna i fickan och njuter av det... kom igen nu fårskallar.
Vänta nu, hon är reklampelare för Vinted och det är helt okej att man då glömmer/skiter i att skicka paket.
Vad tycker Vinted om det tro…?
Det är hennes jobb! Hur sjukt det än låter så är det det och man sköter sitt jobb. Punkt.
Citera
2024-12-14, 16:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trollmamsen
När vi ändå pratar om gudförälder till Ps barn viskade en liten fågel i mitt (och flera andras) öron att gudmodern till ena barnet som jag tror mig minnas är M, har barn och lever med en kvinn*b*xare. En farlig man med missbruksproblem.

*=o
Bara en liten input sådär.. Känns tryggt och rimligt att ha sina barn omkring såna människor, men är icke förvånad när det handlar om dessa =)

Gått tillbaka och kan hitta namn på någon gudmor. Första bokstaven?
Citera
2024-12-14, 16:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trollmamsen

*=o

Har också hört detta från en väldigt nära källa
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in