2025-05-29, 12:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2431juli
App app app glöm inte att hon klart och tydligt markerade att INGEN av de stora barnen har någon diagnos. Även om jag har ett svagt minne av att att hon nämnt en av de större tjejerna och stora T vid något tillfälle

Ja hon berättade ju att T var tvungen att byta skola pga diagnos om jag inte helt missminner mig.

Var så säker på att hon sagt att W har en diagnos, men som du säger så har hon tydligt sagt att det aldrig har varit på tal att något av de stora barnen har ADHD. Jag gick in på hennes gamla blogg för jag va säker på att hon skrivit om det.

https://nouw.com/patriciavidelindh/2022/02

Där står det att W genomgår en ADHD utredning i samma inlägg där hon pratar om hur svårt det är med att lilla T existerar typ.

Det kommer väl säkert tas bort nu så jag har printat men vet ej hur man lägger upp.
Citera
2025-05-29, 17:34
Medlem
Varför i hela friden tar man på shorts och t-shirt i solen på en bebis? Och ingen hatt! Barnet är otroligt ljus i huden och har inte ett hpäårstrå på huvudet. Men trendiga strumpor och sneakers på en bebis som inte ens går.
Citera
2025-05-29, 20:51
Medlem
Inlägget som J har gjort för att hylla P. Alltså jag kräks i min mun. Jag hade skämts om min partner skrev så om mig. Fyfan!
Citera
2025-05-29, 21:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av messmoret
Ja hon berättade ju att T var tvungen att byta skola pga diagnos om jag inte helt missminner mig.

Var så säker på att hon sagt att W har en diagnos, men som du säger så har hon tydligt sagt att det aldrig har varit på tal att något av de stora barnen har ADHD. Jag gick in på hennes gamla blogg för jag va säker på att hon skrivit om det.

https://nouw.com/patriciavidelindh/2022/02

Där står det att W genomgår en ADHD utredning i samma inlägg där hon pratar om hur svårt det är med att lilla T existerar typ.

Det kommer väl säkert tas bort nu så jag har printat men vet ej hur man lägger upp.

Ja det var ingen kärlek alls från Pannan till lilla T. Hela inlägget osar att han är en börda för hela familjen och att hon först blev lycklig när de flyttade ifrån det stackars barnet. Att han blev faderslös på kuppen bryr hon sig nada om.
Citera
2025-05-29, 23:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stensota
Inlägget som J har gjort för att hylla P. Alltså jag kräks i min mun. Jag hade skämts om min partner skrev så om mig. Fyfan!

Orkar inte ens läsa skiten, är de det vanliga dvs Pannan har skrivit ett hyllningstal till sig själv och kopierat in på Hallerheims sociala medier?
Citera
2025-05-29, 23:46
Medlem
Citat:
Ja verkligen 🫣 och förbannad!
Senast redigerad av Patchoulioud 2025-05-30 kl. 00:04.
Citera
2025-05-30, 00:20
Medlem
nintendoKalles avatar
Citat:

Han saknar nog tuttarna något enormt.
Det enda han klämde på varje gång de tog en löjlig selfie ihop
Citera
2025-05-30, 02:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nintendoKalle
Han saknar nog tuttarna något enormt.
Det enda han klämde på varje gång de tog en löjlig selfie ihop

Hahaha jaa.. stackarn scrollade knappast åt vänster (eller är det höger, har aldrig behövt dejtingappar), pga Pannans intellektuella förmågor 😅
Citera
2025-05-31, 11:58
Medlem
versalers avatar
https://nouw.com/patriciavidelindh/2019/01

Här läser man om hur svårt det varit för familjen att behöva anpassa sig efter M men tänk att dom överlevde men att anpassa sig efter J lilla son var så himla besvärligt att dom uteslöt honom från familjen 🤔
Citera
2025-05-31, 12:10
Medlem
madlds avatar
Varenda story numera är adlink, så fruktansvärt tråkigt! Men antar att semesterkassan måste in...
Citera
2025-05-31, 18:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av madld
Varenda story numera är adlink, så fruktansvärt tråkigt! Men antar att semesterkassan måste in...

Eller till allt vin dom dricker var och varannan dag.😉
Citera
2025-05-31, 23:12
Medlem
Så roligt med Ps senaste story där man ser Js arm och fler andra halva personer och kompisens gubbe är mitt i bilden som fokuspunkt. Så jäkla roligt hur genomskinligt det är att P är sugen på honom och inte den lille fjanten J. Kan inte klandra henne heller!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in