2024-09-25, 23:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tramsis
Hon har ju inte tiden att träffa någon vid sidan av nu med så många barn

Om det är något Pannan kan så är det att vara otrogen eller göka till sig nya barn. Det är det enda hon är bra på förutom inredning.
Citera
2024-09-25, 23:31
Medlem
Hypar igen att se dokumentären på SVT om för tidigt födda barn och dess skador/påverkan i resten av livet.

https://www.svtplay.se/video/KGVZP4d...sen-till-abort

Pannan själv är för tidigt född och generar en till generation av för tidigt födda barn som alla mer eller mindre växer upp med allehanda handikapp oavsett om det gäller kroppen eller knoppen.

Det generation "mycket för tidigt född" har gemensamt är kortväxthet och låg IQ.

I rest my case.
Citera
2024-09-26, 01:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Hypar igen att se dokumentären på SVT om för tidigt födda barn och dess skador/påverkan i resten av livet.

Pannan själv är för tidigt född och generar en till generation av för tidigt födda barn som alla mer eller mindre växer upp med allehanda handikapp oavsett om det gäller kroppen eller knoppen.

Det generation "mycket för tidigt född" har gemensamt är kortväxthet och låg IQ.

I rest my case.
Jag har sett den, just den handlar om extremt för tidigt födda barn, i vecka 21-23.
Hon själv och hennes ungar är väl födda i vecka 30+ åtminstone?
Det behöver ju dock inte betyda att de är utan men, kortväxthet, komplikationer och handikapp, de är fortfarande för tidigt födda
Citera
2024-09-26, 13:21
Medlem
Citat:

I rest my case.
Tänkte just posta det, tack för att du förekom mig :-)

Kvinnan har väl fött alla barn för tidigt? Plus Ilse som dog. Verkar inte som om hon borde fortsätta producera barn. Kan man hoppas på tidig menopaus?
Citera
2024-09-26, 14:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fiesp
Tänkte just posta det, tack för att du förekom mig :-)

Kvinnan har väl fött alla barn för tidigt? Plus Ilse som dog. Verkar inte som om hon borde fortsätta producera barn. Kan man hoppas på tidig menopaus?

Vet inte om äldsta är född för tidigt, men vet att nästäldsta, N, inte är född för tidigt.
Citera
2024-09-26, 14:45
Medlem
Verkar som p vill att j ska köra L:s look
Citera
2024-09-26, 17:43
Medlem
Citat:

Haha är du skön eller?
Det kanske är en preferens som P föredrar? Jag älskar att min man är rakad, jag tycker det är förbannat sexigt. Med detta så innebär det inte att ser honom som mina 3 tidigare relationer som även dom hade rakade skallar. En preferens jag har helt enkelt.
Citera
2024-09-26, 20:19
Medlem
Citat:

Man har ju vissa preferenser, själv tycker jag att Joakim är en kort halvful kille med bebisröst, dvs inte det minsta tilldragande som avelspartner (vilket även har visat sig).
Citera
2024-09-26, 20:56
Medlem
Citat:
Såklart att det finns någon baktanke. Varför skulle Pannan göra något för sina följare som inte genererar pengar.

Men med över en miljon i KF skulder så behöver man ett cashflöde så oxfilen ändå kan ligga på tallriken varje helg.
Hur vet du hur mkt hon har i skulder?
Citera
2024-09-26, 21:22
Medlem
nintendoKalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chipchiphejhej

Se följande inlägg:

(FB) Skvaller om Influencern Patricia Vide Lindh

Även detta kan väl vara av intresse:

(FB) Skvaller om Influencern Patricia Vide Lindh
Senast redigerad av nintendoKalle 2024-09-26 kl. 21:25.
Citera
2024-09-26, 22:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chipchiphejhej

Läs inlägget ovan 🖕🏻🖕🏻
Annars är det inte så svårt att ringa KF eller bara googla, skulder är offentliga i detta land.
Citera
2024-09-27, 17:17
Medlem
Vad äckliga dom är som båda är hemma och vabbar sin till synes friska dotter samtidigt som de gymmar fem dagar!!! Blääää vilka bidragsiglar!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in