Flashback bygger pepparkakshus!
2024-11-30, 10:10
Medlem
Uppenbart att den här bruden ville bli påsatt av viking. Efter att kåtheten lagt sig har självbilden kommit i fatt och hon har gjort sig till offer i ställer för att vara självständig och ta ansvar för sitt beslut att idka köttsligt umgänge.

Hon borde låsas in som fått en oskyldig man dömd. Jag hoppas Viking får möjlighet att servera hämnd i framtiden. Hämnd serveras bäst sval...
Citera
2024-11-30, 10:10
Medlem
JoaquinGuzmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Putinhater
Tomatkungen måste hela tiden ljuga och fabulera eftersom bevisningen är obefintlig det inser hon också innerst inne men den feministiska agendan är viktigare, hon har redan blivit bortgjord sisådär 100 gånger i tråden och ja absolut viking säger att blåmärken mycket väll kan ha uppkommit under sex, det enda han säger är att han kan inte säga säkert om dem uppkom där och hur fan ska han kunna veta säkert hur hon fått blåmärken? Återigen det är så korkat att använda det argumentet att klockorna stannar

Ja att ljuga och fabulera är Tomatkungens paradgren. Otäckt.
Citera
2024-11-30, 10:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TomatKungen
Du vet att man kan vara så pass full att hämningar släpper/omdömet suddas ut. Men att man fortfarande är fullt kapabel att göra saker? Tex. våldta.

Absolut och jag försvarar inte våldtäktsmän, i posthotell fallet jag läste tyckte jag att gärningsmannen saknade trovärdighet och att det var en solklar våldtäkt.

I detta fallet ger dock viking en version som är betydligt mer rimlig än vad målsägandens är.
Citera
2024-11-30, 10:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JoaquinGuzman

Hela samtyckeslagen bygger ju på den viktiga stödbevisningen!!!!!!!!

Varför kan du inte svara på min fråga istället för att komma med detta dravel?

Kan du tala om ett enda beteende från en MÄ när denna träffar/eller via telefon talar med de personer som sedan utgör "stödbevisningen" i dessa mål som inte tas som en intäkt för att MÄ har varit utsatt för vad MÄ påstår sig blivit utsatt för?

Du verkar lite märklig här. Fallet handlar inte om oaktsam våldtäkt och handlar således inte om "samtyckeslagen". Och stödbevisning handlar inte heller om "samtyckeslagen".

Detta fallet handlar om ren och skär våldtäkt. Där han våldtar henne trots att hon säger "nej", "nej jag vill inte", kniper ihop sina ben och knuffar bort honom. Han tar strypgrepp på henne, håller i henne så hårt att blåmärken uppstår, tvingar sig på henne. Dvs.: våldtäkt.

- Och det finns teknisk bevisning innan våldtäkten, att hon inte vill ha Vi*king.
- Det finns bevisning på hennes kropp (styrkt av Rättsmedicinalverket) som visar att Vi*king ljuger om vad som skedde/inte skedde där på natten.
- Det finns stödbevisning efter våldtäkten, i form av vittnesuppgifter som beskriver en traumatiserad målsägande.

Den röda tråden talar starkt, mycket starkt för våldtäkt.

Och nej, jag ser ingenting i hennes beteende efteråt som skulle kunna tyda på falsk tillvitelse. Hon tar kontakt med sina vänner efteråt, för att hon är uppskakad och behöver prata med dem. Det är sedan de som förmår henne att anmäla Vi*king. Hon gör det för att skydda andra från att råka ut för honom. Det är också vännerna som får henne att kontakta sitt ex och berätta. Och exet som får henne att kontakta sina föräldrar. inget i dessa kontakter tyder på falsk tillvitelse.

Hon är ju traumatiserad, utifrån vad man kan läsa av vännen Andre*is förhör. Hon är inte sig själv, växlar stämningsläge osv. Jag har träffat folk i psykisk chock (en anhörig till en som precis tagit självmord framför ögonen på honom på ett mycket dramatiskt och drastiskt sätt). Vittnet sill självmordet betedde sig sådär som beskrivs att målsägande gjorde. Han skrattade och skämtade märkligt, grät, var sedan normal igen. Tvära kast. Precis som Andre*i beskriver målsägande.
Hon är uppenbart traumatiserad. I en tidig chock-fas. Mer samlad sedan när hon träffar kuratorn. Då låter det mer som hon kommit till bearbetningsfasen. Även det hon skriver med sitt ex, tyder starkt på att hon inte riktigt tagit in vad som har hänt henne........
Citera
2024-11-30, 10:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snyggastefittan
Uppenbart att den här bruden ville bli påsatt av viking. Efter att kåtheten lagt sig har självbilden kommit i fatt och hon har gjort sig till offer i ställer för att vara självständig och ta ansvar för sitt beslut att idka köttsligt umgänge.

Hon borde låsas in som fått en oskyldig man dömd. Jag hoppas Viking får möjlighet att servera hämnd i framtiden. Hämnd serveras bäst sval...

Kan inte annat än instämma, helt uppenbart att detta inte är någon våldtäkt, målsäganden är en girig hynda och det är hon som borde låsas in och betala skadestånd till Viking
Citera
2024-11-30, 10:34
Medlem
JoaquinGuzmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TomatKungen
Du verkar lite märklig här. Fallet handlar inte om oaktsam våldtäkt och handlar således inte om "samtyckeslagen". Och stödbevisning handlar inte heller om "samtyckeslagen".

Detta fallet handlar om ren och skär våldtäkt. Där han våldtar henne trots att hon säger "nej", "nej jag vill inte", kniper ihop sina ben och knuffar bort honom. Han tar strypgrepp på henne, håller i henne så hårt att blåmärken uppstår, tvingar sig på henne. Dvs.: våldtäkt.

- Och det finns teknisk bevisning innan våldtäkten, att hon inte vill ha Vi*king.
- Det finns bevisning på hennes kropp (styrkt av Rättsmedicinalverket) som visar att Vi*king ljuger om vad som skedde/inte skedde där på natten.
- Det finns stödbevisning efter våldtäkten, i form av vittnesuppgifter som beskriver en traumatiserad målsägande.

Den röda tråden talar starkt, mycket starkt för våldtäkt.

Och nej, jag ser ingenting i hennes beteende efteråt som skulle kunna tyda på falsk tillvitelse. Hon tar kontakt med sina vänner efteråt, för att hon är uppskakad och behöver prata med dem. Det är sedan de som förmår henne att anmäla Vi*king. Hon gör det för att skydda andra från att råka ut för honom. Det är också vännerna som får henne att kontakta sitt ex och berätta. Och exet som får henne att kontakta sina föräldrar. inget i dessa kontakter tyder på falsk tillvitelse.

Hon är ju traumatiserad, utifrån vad man kan läsa av vännen Andre*is förhör. Hon är inte sig själv, växlar stämningsläge osv. Jag har träffat folk i psykisk chock (en anhörig till en som precis tagit självmord framför ögonen på honom på ett mycket dramatiskt och drastiskt sätt). Vittnet sill självmordet betedde sig sådär som beskrivs att målsägande gjorde. Han skrattade och skämtade märkligt, grät, var sedan normal igen. Tvära kast. Precis som Andre*i beskriver målsägande.
Hon är uppenbart traumatiserad. I en tidig chock-fas. Mer samlad sedan när hon träffar kuratorn. Då låter det mer som hon kommit till bearbetningsfasen. Även det hon skriver med sitt ex, tyder starkt på att hon inte riktigt tagit in vad som har hänt henne........

Vem var det som skrev så här?
Citat:
Han tjatar sig till det.

MÄ var som vanligt. Pratade samlat och lugnt om vad som hänt.

MÄ var glad och skrattade fastän hon talade om vad som hänt.

MÄ var pratsam och ville inte prata så mycket om vad som hänt utan mer om vad vi skulle göra nästa helg.

MÄ var som vanligt men jag tolkar det som att MÄ försöker förtränga det MÄ säger sig ha hänt.

MÄ var jätteledsen och grät.

MÄ var arg och skrek och vankade av och an.

MÄ var tystlåten och sade inte så mycket.

MÄ skojade bort vad som hänt.

Vilka av ovanstående uttalanden från "stödbevisningen" pekar på att det MÄ säger sig ha hänt verkar vara en lögn?
Citera
2024-11-30, 10:44
Medlem
Citat:
Tomatkungen måste hela tiden ljuga och fabulera eftersom bevisningen är obefintlig det inser hon också innerst inne men den feministiska agendan är viktigare, hon har redan blivit bortgjord sisådär 100 gånger i tråden och ja absolut viking säger att blåmärken mycket väll kan ha uppkommit under sex, det enda han säger är att han kan inte säga säkert om dem uppkom där och hur fan ska han kunna veta säkert hur hon fått blåmärken? Återigen det är så korkat att använda det argumentet att klockorna stannar

Citat:
Ja att ljuga och fabulera är Tomatkungens paradgren. Otäckt.

Du får ni se vad Vi*king själv säger:

1. Första förhöret: gjorde han en lååång redogörelse över sexet, inte ett enda ord om att han klämt hårt på henne, eller att hon sagt att det gjort ont. Såhär säger han om sexet vid bordet:

Vi*king: "Vi var inte i sängen hela tiden. Jag la henne på bordet vid ett tillfälle, sen stod vi bredvid sängen en stund också."

Förhörsledare: Du nämnde något att ni var på köksbordet vid något tillfälle? Berätta om det.

Vi*king: Hon låg på rygg på bordet och jag stod bredvid,

2. Andra förhöret: Även här försöker han framställa sexet som soft och mjukt. Först när han får ledande frågor börjar han berätta att det fanns ett tillfälle när han tog henne på hennes nedre del av magen och där hon så åt honom att inte hålla så hårt. Detta ger omöjligt blåmärken av den karaktär det är beskrivet att målsägande har.

Vid bordet:

Vi*king: "Sen så efter det så flyttade hon oss från sägen och hon la sig med ryggen på bordet. Vi fortsatte kyssas och hålla på. Sen så gick vi från bordet och stod vi sängen och hånglade och kramades. Vi la oss i sängen igen och hon låg på ryggen."

FL: När hon ligger på bordet, var hade du dina händer då?
V: På hennes lår.

FL: Har du händerna någon annanstans än på hennes lår?
V.: Nej.

FL: Säger hon någon gång, när hon ligger på bordet, att det gör ont och ber dig att sluta?
V.: Nej.

FL: Säger hon att det gör ont någon gång?
V: Ja, vid ett tillfälle i sängen. Vi ligger i sängen, hon ligger på rygg. Jag har både händerna på
hennes lägre mage. Hon säger "inte båda händerna så hårt".

FL: Hur är du i förhållande till henne då när du säger att du har händerna på hennes nedre
mage?
V: Jag är ovanpå henne.

FL: Hur ligger hon?
V: Hon ligger på rygg. Hon har benen runt mig och (ohörbart)

FL: Hur säger hon till dig?
V: "Inte så hårt med båda händerna".
Tar bort händerna. Hon sa ingenting men ett annat tillfälle när hon red mig så hade jag min
tumme på hennes underliv. Hon flyttade handen till hennens bröst istället."

3. Tredje förhöret: även här får Vi*king ledande frågor. Så att han fattar att han behöver svara liiiitegrann på det om höfterna.

"FL: Du har berättat att hon sagt till dig "inte så hårt med båda händerna". Var hade du
händerna då någonstans?
V: Hennes nedre mage.

FL: Höll du tag i hennes höfter vid något tillfälle?
V: Ja.

FL: När var det?
V: Det var nog ganska många tillfällen. Vid ett tillfälle vet jag att jag klämde på hennes höfter.
Jag stod upp på golvet vid sängen och hon var böjd över sängen.

FL: har berättat att du lyft upp henne på bordet och höll i hennes höfter så hon fick
extremt ont. Beskriv hur du håller händerna och vad säger vid tillfället.
V: Jag minns inte att jag lyft upp henne på bordet. Jag flyttade bort saker på bordet för att hon
skulle få plats att lägga sig på rygg. När vi väl var där hade jag mina händer på hennes
baksida lår ner mot knäna. Händerna flyttade lite för jag flyttar hennes ben bakåt mot henne.

FL: Höll du på hennes höfter då?
V: Vid bordet, nej."

-----------------------------------

Det softa sex Vi*king beskriver, ger inte sådana stora blåmärken på höfterna som målsägande har. Vi*king ljuger helt klart. Rättsmedicinalverket styrker målsägandes version om hur hon fått blåmärkena. Genom trubbigt våld, hårt grepp om höfterna vid ett bord. Vi*king slingrar sig kring detta. Ljuger. Vad mer ljuger han om. Våldtäkt?
Citera
2024-11-30, 11:04
Medlem
Citat:
Vem var det som skrev så här?

MÄ var som vanligt. Pratade samlat och lugnt om vad som hänt.

MÄ var glad och skrattade fastän hon talade om vad som hänt.

MÄ var pratsam och ville inte prata så mycket om vad som hänt utan mer om vad vi skulle göra nästa helg.

MÄ var som vanligt men jag tolkar det som att MÄ försöker förtränga det MÄ säger sig ha hänt.

MÄ var jätteledsen och grät.

MÄ var arg och skrek och vankade av och an.

MÄ var tystlåten och sade inte så mycket.

MÄ skojade bort vad som hänt.

Vilka av ovanstående uttalanden från "stödbevisningen" pekar på att det MÄ säger sig ha hänt verkar vara en lögn?

Det var jag som skrev ordet "tjatade". Märk inte mina ord. De har inget med fallet att göra. Vad jag menar är att det var Vi*king som ville sova på sängen och på nåder fick göra det. Det var inte något målsägande ville.

Läste du inte vad jag skrev? Jag har en polare som bevittnade hur en anhörig till honom begick självmord. Jag var hos min polare bara några timmar efter den traumatiska händelsen. Min polare var i uppenbar psykisk chock. Skojade, skrattade, skämtade, grät, var normal, pratade om annat, grät, skojade. Om vartannat. Precis som målsägande. Hon var uppenbart traumatiserad och i psykisk chock.
Citera
2024-11-30, 11:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PR400
Japp det gör jag och du bara med OT!

Åtminstone skriver jag om ämnet dvs en person V!king som har blivit fäld i TR för våltäckt.
Jag ifrågasätter informationen som är icke trovärdig.

Jag analyserat Domen och vad som står där.

Har du?

Jag är övertygad om att V!king blir fälld även i HR.
Ingen Snipa mål här inte.
Sen kan du översätta och tala om innebörden av vad V!kings öknamn är, lätt att reada ut för rätten.
Bara att fråga de som gett honom öknamnet.
Du kan också sitta och fantasiera om olika sex ställningar och påstå vad de innebär.

Rent ut sagt löjligt.

Men den som väntar på något gott.
Domen i HR kommersiella troligen i slutet av januari eller början på februari.

Det var ju du som bad om en förklaring och jag gav en då du påstod det betydde något annat?
Sen när du fick förklaringar så var jag ett slödder och rysstroll och sprider desinformation så det är ju du som är OT inte jag.
Jag svarar bara på dina angrepp får du går med näsan i vädret och tror du vet allt fast att flera motbevisar dig och det var därför jag gav svar på en av dina frågor men du väljer att se vad du vill se men det är OK, vi alla har olika åsikter men du kan sluta med din flabbighet över nätet för den imponerar inte på någon och vi alla vet i verkligheten hade du bara suttit tyst om någon sa emot din åsikt med fakta.
Citera
2024-11-30, 11:11
Medlem
Citat:
Absolut och jag försvarar inte våldtäktsmän, i posthotell fallet jag läste tyckte jag att gärningsmannen saknade trovärdighet och att det var en solklar våldtäkt.

I detta fallet ger dock viking en version som är betydligt mer rimlig än vad målsägandens är.

Vi*kings version är inte rimlig. Han beskriver i nästan samma mening två olika sätt av hur målsägandes kläder kommit av. Han dribblar med historien kring hennes höfter (efter at ha fått ledande frågor). Försöker beskriva sexet som soft.

Målsägande ville inte ens ha honom där. Och hon var traumatiserad efteråt.

Vi*king påstår att han skriver ett sms till henne om att de ska hålla tyst om det hela för sina vänner, samtidigt som han redan berättat det för en vän till sig. Han beskriver sexet som "inte så bra".

Vi*king är förmodligen fullt medveten om att han våldtagit målsägande. Och försöker förfina minnet.
Citera
2024-11-30, 11:13
Medlem
Citat:
Skicka FUP till mig så ska jag tala om för dig var i FUP det står att Viking visst talar om att han hållit hårt om MÄ s höft och att det kanske kan vara då blånaderna uppstått. Jag har ju skrivit detta massvis med gånger till dig men du fortsätter att ljuga o ljuga.

Vad tänker du menas med tryck mot ett bord? Menar du på att MÄ legat på rygg och att Viking ska ha tryckt henne nedåt mot bordet? Eller menar du på att MÄ har stått lutar över bordet, blivit tagen bakifrån och då tryckts mot bordskanten?

Och återigen hur i helvete ska en åtalad behöva kunna förklara varför en MÄ har blånader på ett ställe på kroppen?
Jag har frågat dig följande vid flera tillfällen, om jag anmäler dig för misshandel och du inte kan förklara varför jag har ett stort blåmärke på min överarm betyder det då att misstankarna mot dig stärks?

Skicka FUP till mig i PM så ska jag hänvisa till dig på vilken sida du kan hitta där Viking berättar att han hållit hårt om höften och att det eventuellt skulle kunna vara då som blånaderna uppstått.

Jag har redan kopierat Vi*kings ord om bordet och höfterna. Som du ser, så slingrar han sig som en hal ål.
Citera
2024-11-30, 11:15
Medlem
Citat:
Skitsnack det är inga problem att få skadestånd från Brottsoffermyndigheten om gärningsmannen inte kan, har själv fått skadestånd därifrån utan några som helst problem, känner många som har samma erfarenhet så att du måste ljuga för att omkullkasta min teori bevisar att den är betydligt starkare än vad din är.

Judomästaren blir så rädd för att en full och harmlös klasskamrat tar på henne att hon sen rider och suger i timmar plaskvåt och lägger sig och sover bredvid sin förare.

Haha hennes version är så efterbliven att klockorna stannar, likadant med er som tror på den sagan

Då rörde sig nog inte ditt skadestånd om 250 000? Nej, just precis.

Jag har tidigare länkat en källa: Lawline, som tydligt beskriver att det är svårt att få ut skadestånd, ens från annan instans.

Du får nog läsa förhören med målsägande. Du går enbart på vad Vi*king påstår.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in