Citat:
Ursprungligen postat av
JoaquinGuzman
Trubbigt våld betyder inte att någon bankat på någon med en planka, hammare, knytnävar eller något.
Skulle hon t.ex. stått lutad över bordet och blivit tagen bakifrån och då i juckandet har höften slagit emot bordskanten helt naturligt skulle det ändå stå att blåmärkena uppkommit via trubbigt våld.
Det vet du.
Kallar du det att du läser saker objektivt när du säger att uttrycket trubbigt våld måste betyda våldtäkt?
Du verkar inte förstå vad jag skriver.
Det är
inte det trubbiga våldet i sig som tyder på våldtäkt. (Det kan ju uppstå vid frivilligt hårt sex).
Det är Vi*kings
lögn om
hur det trubbiga våldet har uppstått, som tyder på våldtäkt.
Han försöker prata bort målsägandes blåmärken och skylla på judon. Säger att han förvisso kanske höll lite hårt på hennes nedre del av magen (inte hårt om höfterna) en kortare stund. Han försöker få allt att låta soft och fint. Men han ljuger bevisligen om att det var soft och fint sex. Vid soft och fint sex uppstår nämligen
inte den sortens blåmärken som målsägande hade. De uppstår inte ens vid ett litet tryck på nedre delen av buken.
Rättsmedicinalverket styrker målsägandes version kring trubbigt våld i form av hårt tryck mot höfterna vid ett bord. Vi*king ljuger alltså. Vad mer ljuger han då om? Våldtäkt?
Hade Vi*king sagt "vi hade hårt
frivilligt sex där vid bordet och jag höll hårt om hennes höfter och det kan då mycket väl uppstått blåmärken då". Så hade det varit en helt annan sak. Då hade ord stått mot ord.
Men Nu ljuger alltså Vi*king. Låtsas som att det var soft och fint sex. varför då? för att kamouflera våldtäkt?
Dessutom ger han vid samma förhör, i nästan samma mening. Två olika förklaringar av hur målsägandes kläder kom av. Han säger att hon tog av sig nattlinnet och sedan att
han tog av henne "kläderna och trosorna". Målsägande hade bara nattlinne och trosor på sig. Så vilka kläder tog han av? Han försa sig förmodligen där. Det är
bara han som har tagit av målsägande hennes kläder: i form av nattlinne och trosor. Hon ville
inte.
Vi*king ljuger och friserar sanningen, så det ska låta som en soft och fin frivillig sexstund.
Han kanske rentav inte minns att han våldtagit målsägande. Han hade ju druckit en del...
Här tänker jag på Hagamannen. Lugn skötsam familjefader och knegare, som blev farlig våldtäktsförövare på fyllan.
Vem vet?