2024-11-17, 14:04
Medlem
Oxytorsks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SpOeNdi
Trappa ner är mitt tips, fungerade för mig när jag gick på högre doser längre tid. Sen avslutar du med att äta dimor i nån vecka eller två

Hur mycket dimor ska man ta och när? Sen hur mycket och snabbt trappa du ner?
Citera
2024-11-17, 15:20
Medlem
SpOeNdis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oxytorsk
Hur mycket dimor ska man ta och när? Sen hur mycket och snabbt trappa du ner?

Allt är personligt, jag trappade ner nått halv gram varannan dag.
Ta dimor 1-2 dagar efter sista dos kratom, eller när magen rasar, eller när bieffekterna kommer. Hur många är väldigt individuellt, med tanke på vilka hästar doser dimor en del här verka trycka i sig...
Citera
2024-11-19, 22:40
Medlem
Citat:
Nyfiken på hur mycket kratom du gick på samt hur mycket och länge du tog Dimor?

Kan man prova att ta Dimor samtidigt som kratomet för att kolla om man känner av dimoren

20-30g per dag i 4 år ish. Har inte provat ta samtidigt men ser ingen vitts. Jag åt en karta på morgonen och en på em. Det plus hasch och jag slapp i stort sett hela ATn.
Citera
2024-11-20, 09:57
Medlem
Oxytorsks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ingen652
20-30g per dag i 4 år ish. Har inte provat ta samtidigt men ser ingen vitts. Jag åt en karta på morgonen och en på em. Det plus hasch och jag slapp i stort sett hela ATn.

Det låter ju kanon, men det skiljer ju en del i dos. Jag tar strax under 20g per dos, x antal per dag det brukar bli ca 2kg i månaden.

Försökt att trappa ned, kom ner till ca 15g per dos men hade ganska svår abstinens under hela nedtrappningen och gav upp tillslut.

Gjorde ett experiment och tog en oxy 80mg då jag tidigare ätit det, började med halva utan resultat tog andra halvan kände endast lite välmående resten av dagen. Oxy uthämtat i Sverige.

Till saken hör också att jag står på 30 mg diazepam om dagen och har gjort i ca 4 år så kan inte använda benso som ångest lindrande längre då dom knappt hjälper. Har inte diazepam pga ångest utan off label. Vet inte hur jag ska ta mig ur detta!

Vet att jag har satt mig i sitsen själv så inga moralkakor tack!
Citera
2024-11-20, 11:14
Moderator
Morfar-52s avatar
Citat:
Det låter ju kanon, men det skiljer ju en del i dos. Jag tar strax under 20g per dos, x antal per dag det brukar bli ca 2kg i månaden.

Försökt att trappa ned, kom ner till ca 15g per dos men hade ganska svår abstinens under hela nedtrappningen och gav upp tillslut.

Gjorde ett experiment och tog en oxy 80mg då jag tidigare ätit det, började med halva utan resultat tog andra halvan kände endast lite välmående resten av dagen. Oxy uthämtat i Sverige.

Till saken hör också att jag står på 30 mg diazepam om dagen och har gjort i ca 4 år så kan inte använda benso som ångest lindrande längre då dom knappt hjälper. Har inte diazepam pga ångest utan off label. Vet inte hur jag ska ta mig ur detta!

Du kan väl starta en tråd i (FB) Drogrehabilitering , finns några trådar om Kratom där t.ex (FB) Kratom - nu eller aldrig .
Citera
2024-11-23, 16:30
Medlem
The poison lab - The rise of lethal loperamide
https://open.spotify.com/episode/0FX...Qsmwop7cgaVv9Q

Intressant dokumentär på engelska om loperamid. Inte minst när han förklarar att loperamid ska vara något slags ihopkok av metadon och haldol.

Vad tänker ni?
Senast redigerad av Nomenescio 2024-11-23 kl. 16:56.
Citera
2024-11-27, 00:38
Medlem
stabizens avatar
Nån som fått torr hud pga loperamid? Gör den så att huden blir torr, liksom flagnar?
Citera
2024-11-27, 12:36
Avtändning från opiater.

Hen läser på olika ställen att loperamid det ska fungera IV. Efter tidigare försök med loperamid och uteblivna effekt ger hen det en chans.

Hen förbereder med Omeprazol o svartpeppar.

Hen löste upp 12mg loperamid, nästan helt klar lösning efter filtrering. Bomull + sterilt filter.

Hen fick dunder svar men utebliven effekt efter lösningen tryckts in i blodet.

Då vet ni. Pröva aldrig bespara era vener gott folk. Tyckte jag skulle lämna det här så experimentet inte var helt i onödan för "stackaren"...
Citera
2024-11-28, 02:18
Medlem
Citat:

Broder jag hör dig. Skulle ”mysa” med en brud som önskade sig oxy och lustgas till aftonen. La ner runt 240mg, blev lite trött…
Bortsett från att bromsa/stoppa AT är nog gabba/lyr det enda som faktiskt hjälpt. Alternativt höga doser tjack
Citera
2024-11-28, 10:10
Medlem
Oxytorsks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ingen652
Broder jag hör dig. Skulle ”mysa” med en brud som önskade sig oxy och lustgas till aftonen. La ner runt 240mg, blev lite trött…
Bortsett från att bromsa/stoppa AT är nog gabba/lyr det enda som faktiskt hjälpt. Alternativt höga doser tjack

Har du provat loperamid och isåfall i vilka doser? Någon effekt?
Citera
2025-02-01, 02:35
Medlem
rulle-bulles avatar
Allihopa som har opiat/opioid beroende. Var kloka istället! Gör AT'n mildare med så låga doser som lyrica som hjälper, sedan nästa dag kör på benzo. Nyckeln är att inte ta mer av lyrica eller benzo för att undvika att byta ett beroende mot ett annat, vilket även gör det viktigt att skifta mellan lyrica och benzo varje/varannan dag!

Sedan är det fritt fram att använda loperamid. Men för guds skull stimulera inte hjärnans opioid receptorer genom hästdoser. Då kommer ni aldrig ut ur AT'n. Ta 1-2 kartor om dagen för att underlätta att behöva bomba toan varje minut

Ha det gott!
Citera
2025-02-01, 07:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rulle-bulle
Allihopa som har opiat/opioid beroende. Var kloka istället! Gör AT'n mildare med så låga doser som lyrica som hjälper, sedan nästa dag kör på benzo. Nyckeln är att inte ta mer av lyrica eller benzo för att undvika att byta ett beroende mot ett annat, vilket även gör det viktigt att skifta mellan lyrica och benzo varje/varannan dag!

Sedan är det fritt fram att använda loperamid. Men för guds skull stimulera inte hjärnans opioid receptorer genom hästdoser. Då kommer ni aldrig ut ur AT'n. Ta 1-2 kartor om dagen för att underlätta att behöva bomba toan varje minut

Ha det gott!
Har du själv använt dig av benso och lyrr när du klivit av opiaterna? Håller på att trappa ner oxy nu och ska försöka kliva av . Ska nog prova som du säger , men vilken benso är bäst för det ändamålet?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in