Resultat: Vem tror ni vinner debatten i natt eller blir det ingen skillnad alls.
Trump vinner bekvämt och lätt.
46,24%
461 röster
Harris vinner bekvämt och lätt.
33,00%
329 röster
Det hela var positivt eller urdåligt för båda så att ingen vinner alls.
20,76%
207 röster
2024-09-11, 18:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Polisen.Kreml
Ja vem tycker inte det efter den här debatten, "invandrare äter husdjuren" hahahaha

Ja, där siktade han på en mindre skara av kärnväljare än de som gillar rallyna.
Citera
2024-09-11, 18:12
Medlem
IWannaBeAdoreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fiffiniffi
Men VARFÖR? Det är ju inte det jag pratar om!

Trump sa TYDLIGT att Harris har en PLAN REDO FÖR ATT KONFISKERA ALLAS VAPEN. Zenfinancier sa att Harris i närtid sagt att han vill ha vapenförbud. Jag var EXTREMT tydligt med vad jag efterfrågade, vi pratade inte ÖVER HUVUD TAGET om förändringar hit eller dit. Vi pratade om FÖRBUD. Så stäng fellatio-fållan och låt vuxna och TRump-supportrar prata i fred
Jag skickade bevis för att denna plan har påbörjats.

Väx upp. Som jag skrev: återkom om några år när du är äldre så kommer du förhoppningsvis förstå.
Citera
2024-09-11, 18:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Joeybananas
Putin sa för i helvete att han föredrar biden/ harris för att dom är SVAGA OCH FÖRUTSÄGBARA

ni är så tröga att det är löjligt

Ja, Putin har lätt för att trolla MAGA-idioter som du själv.
Kan du ge ett exempel på när Trump uttalar att han vill att Ukraina ska vinna kriget?
Citera
2024-09-11, 18:14
Medlem
Fiffiniffis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IWannaBeAdored
Jag skickade bevis för att denna plan har påbörjats.

Vad kul för dig. Det var fortfarande inte vad vi pratade om, clown
Citera
2024-09-11, 18:15
Medlem
Joeybananass avatar
Citat:
Berätta HUR Trump dominerade. Vad var hans bästa replik under debatten? Vad var hans bästa argument?

Afghanistan var ett bra argument - https://www.youtube.com/watch?v=rpYnUyUr8Ak
pinsamaste beslutet i amerikansk utrikespolitisk historia
Citera
2024-09-11, 18:16
Medlem
Joeybananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Russofob
Ja, Putin har lätt för att trolla MAGA-idioter som du själv.
Kan du ge ett exempel på när Trump uttalar att han vill att Ukraina ska vinna kriget?

Han vill ha fred, thats it. Om du är så jävla inspirerad borde du åka ner, tuffing
Citera
2024-09-11, 18:17
Medlem
D4Cs avatar
Var pinsamt dåligt av Trump, och hur han är så förutsägbar... Speloddsen är nu i Kamalas favör, så säga vad ni vill trolls så förlorade Trump.

//Stor Trump 2016 fan.
Citera
2024-09-11, 18:17
Medlem
Fiffiniffis avatar
Citat:
Afghanistan var ett bra argument - https://www.youtube.com/watch?v=rpYnUyUr8Ak
pinsamaste beslutet i amerikansk utrikespolitisk historia

Vad var argumentet? Vad gjorde det bra? Få höra din analys.
Citera
2024-09-11, 18:18
Medlem
IWannaBeAdoreds avatar
Citat:
Vad kul för dig. Det var fortfarande inte vad vi pratade om, clown
Då missförstod du personen du citerade. Ej förvånad då du visat enorm brist på intelligens både i det du skriver och på sättet du skriver.
Citera
2024-09-11, 18:20
Medlem
GustavAnders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IWannaBeAdored
Personen jag citerade skrev bara "rasist" och specificerade inte om h*n menade Trump eller väljarna. Men jag frågar igen: Hur är Trump rasist? Jag lyssnar mer än gärna eftersom jag hört om detta i flera år men aldrig hört någon påstå det. Hittar inte det du skriver om, istället när jag försöker söka fram det du skriver om hittar jag nåt om ett citat där han ville att 5 personer som dömdes för våldtäkt skulle dömas till döden för 35år sen och sen visade det sig att de var oskyldigt dömda (om det stämmer eller inte vet jag inte) Förstår inte hur det skulle göra Trump till rasist.

Harris är ju rasist dock och det finns det bevis på. Hon behandlar vita och svarta annorlunda precis som Biden. Och har ändrat vad hon ser sig själv som etniskt för att det ska passa henne politiskt.

Fattar inte vad du lallar om, jag svarade på en fråga om trumps väljare.

Fattade du heller inte att Trump är fälld i domstol för rasism??

Sekt?
Citera
2024-09-11, 18:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ccnut
Ja, där siktade han på en mindre skara av kärnväljare än de som gillar rallyna.

Skulle gissa att många många republikaner tog sig för pannan när Trump skämde ut sig som en sinnesrubbad sexbrottsling. Trodde de på riktigt att han skulle kunna matcha den blixtrande intelligenta Harris?
Citera
2024-09-11, 18:25
Medlem
Citat:
Han vill ha fred, thats it. Om du är så jävla inspirerad borde du åka ner, tuffing

Haha så om Ryssland fortsätter anfalla andra länder som Moldavien osv så ska världen bara stå och se på medans de lemlästar deras befolkning och tar deras mark eftersom alla vill ha fred och för att krig är otäckt?

Är du efterbliven? Självklart föredrar man fred men det finns också gränser för hur ett land kan hålla på innan att krig är oundvikligt.

Trump tycker det är fullt okej att Ryssland går in i Ukraina och inkräktar på deras suveränitet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in