Citat:
Ursprungligen postat av
GustavAnder
Gällde inte frågan de som röstade på Trump??
Maga-sekten är ju definitivt rasister, finns ju 1000- tals klipp på yt om det , ingen kan missa det.
Trump själv är också rasist men du vill säkert inte lyssna, han är bland annat fälld för rasism när han ägde hyresfastigheter i NY, finns väl dokumenterat, finns också en TV dokumentär om det, leta upp den.
Personen jag citerade skrev bara "rasist" och specificerade inte om h*n menade Trump eller väljarna. Men jag frågar igen: Hur är Trump rasist? Jag lyssnar mer än gärna eftersom jag hört om detta i flera år men aldrig hört någon påstå det. Hittar inte det du skriver om, istället när jag försöker söka fram det du skriver om hittar jag nåt om ett citat där han ville att 5 personer som dömdes för våldtäkt skulle dömas till döden för 35år sen och sen visade det sig att de var oskyldigt dömda (om det stämmer eller inte vet jag inte) Förstår inte hur det skulle göra Trump till rasist.
Harris är ju rasist dock och det finns det bevis på. Hon behandlar vita och svarta annorlunda precis som Biden. Och har ändrat vad hon ser sig själv som etniskt för att det ska passa henne politiskt.