Resultat: Vem tror ni vinner debatten i natt eller blir det ingen skillnad alls.
Trump vinner bekvämt och lätt.
46,24%
461 röster
Harris vinner bekvämt och lätt.
33,00%
329 röster
Det hela var positivt eller urdåligt för båda så att ingen vinner alls.
20,76%
207 röster
2024-09-11, 18:08
Medlem
Dutertes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FatDancer
Trump vann. Han var den enda som talade sanning. Den andres lögner lät väl bra ibland. Men det är ju politisk som aldrig kommer införas om skräcködlan vinner.

Då är du rätt sleten i planeten om du tycker Trump "storljugarn" Trump vann den debatten.
Citera
Medlem
scraftys avatar
https://www.foxnews.com/politics/fox-news-voter-panel-says-harris-won-debate

Inte ens Fox News kan förneka att Harris vann. Men på internet ser man en hel del Trumpister i förnekelse.
Citera
Medlem
IWannaBeAdoreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GustavAnder
Gällde inte frågan de som röstade på Trump??
Maga-sekten är ju definitivt rasister, finns ju 1000- tals klipp på yt om det , ingen kan missa det.

Trump själv är också rasist men du vill säkert inte lyssna, han är bland annat fälld för rasism när han ägde hyresfastigheter i NY, finns väl dokumenterat, finns också en TV dokumentär om det, leta upp den.
Personen jag citerade skrev bara "rasist" och specificerade inte om h*n menade Trump eller väljarna. Men jag frågar igen: Hur är Trump rasist? Jag lyssnar mer än gärna eftersom jag hört om detta i flera år men aldrig hört någon påstå det. Hittar inte det du skriver om, istället när jag försöker söka fram det du skriver om hittar jag nåt om ett citat där han ville att 5 personer som dömdes för våldtäkt skulle dömas till döden för 35år sen och sen visade det sig att de var oskyldigt dömda (om det stämmer eller inte vet jag inte) Förstår inte hur det skulle göra Trump till rasist.

Harris är ju rasist dock och det finns det bevis på. Hon behandlar vita och svarta annorlunda precis som Biden. Och har ändrat vad hon ser sig själv som etniskt för att det ska passa henne politiskt.
Citera
Medlem
Fiffiniffis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Joeybananas
Trump 2024 Make America Great Again

Du överaskar ingen. Har du något on topic att säga mig?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ZenFinancier
Hade du resonerat så om han hade stött Trump också?
Självklart vill Putin ha en tom kacklande tunna till President, speciellt när denna inför mer woke som sänker landet.

Nej tvärtom. Det är uppenbart att Putin föredrar rysshoran Trump. Trumpeten har ju inte ens fördömt invasionen av Ukraina och kunde inte ens svara på den enkla frågan huruvida han ville att Ukraina skulle vinna.
Citera
2024-09-11, 18:09
Medlem
Joeybananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fiffiniffi
Du överaskar ingen. Har du något on topic att säga mig?

Trump dominerade, Harris såg ut som en c - skådis. Vad vill du höra?
Citera
2024-09-11, 18:10
Medlem
Citat:

Kan du ge ett konkret exempel på när rysshoran Trump dominerade debatten?
Citera
Medlem
Fiffiniffis avatar
Citat:
Jag har svarat på alla dina frågor samt gett dig 2 videos på det du har begärt, ändå fortsätter du tjata.

Jag tror vi för gå tillbaka till grunden här. Förstår du att det är en fundamental skillnad på att ge någon en video i allmänhet och att ge en någon en video som faktiskt innehåller det som efterfrågas?
Citera
Medlem
Citat:
Hade du resonerat så om han hade stött Trump också?
Självklart vill Putin ha en tom kacklande tunna till President, speciellt när denna inför mer woke som sänker landet.

Han säger att han gillar Kamala Harris smittsamma skratt. Haha är du seriös? Alla fattar ju att han inte menar det.

Trump slickade diktatorernas rövar i 4 år så självklart vill Putin och Ryssland ha Trump som president. Trump har inte ens fördömt Rysdlands invasion av Ukraina.

Finns ingen med IQ över 10 som tror något annat.
Citera
2024-09-11, 18:11
Medlem
greyhounds avatar
Citat:
Jag har svarat på alla dina frågor samt gett dig 2 videos på det du har begärt, ändå fortsätter du tjata.

Ah, my bad. Då måste jag ha missat ditt svar på mitt inlägg från 17.30. Var ditt svar a, b eller alternativ c?
Citera
2024-09-11, 18:11
Medlem
Fiffiniffis avatar
Citat:

Berätta HUR Trump dominerade. Vad var hans bästa replik under debatten? Vad var hans bästa argument?
Citera
2024-09-11, 18:12
Medlem
Dutertes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BuckshotBill
Nu har jag sett debatten. Trump hade en riktig meltdown alltså. Men å andra sidan är många av hans följare likadana så han har kanske en chans.

Bland trailer trash är det nog bara en merit.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in