Frihet att bestämma över sin kropp, gränsen, vapenlagarna, jobb, och sjukvård och mediciner, föräldraledighet, studielån.
Det ska bli riktigt roligt att se. Nu kan det bli två som pratar. Hoppas de pratar med varandra och att det blir en pingpongmatch. Bip bop bop bop bing
Gapflabbande kärringen kommer att tjata om att Trump är en brottsling.
Trunp kommer att lyfta att Harris förvandlade San Francisco till en kloak och har släppt in miljontals kriminella och terrorister över gränsen som dödar och kommer att döda fruktansvärt många amerikaner.
Då får vi ju hoppas att partikongressen som startar den 16 augusti utser kamala. De har nämligen mandat att utse vem de vill. Och obama säger tvärnej.
Som jag uppfattar det handlar det om en kampanj från media som vill se henne bli kandidaten.
Det enda hon säger är att hon är beredd att möta honom. Hon kampanjar just nu själv för att bli presidentkandidat vilket jag har svårt att tro att hon blir.
Senast redigerad av godhetsaposteln 2024-07-25 kl. 23:11.
De har nämligen mandat att utse vem de vill. Och obama säger tvärnej.
Enligt vilken källa tar du detta uttalande? Obama har väl inte uttalat sig över huvud taget, vare sig i positiv eller negativ riktning, om Harris som kandidat?
Jag räknar med smutskastning från bägge håll. Om de lyckas slita sig från varandra blir det förmodligen mycket ekonomi i svepande termer. Försäkringssystemet, sjukvården, nedskärningar respektive subventioner. Biden och Trump har förstört landet, och så vidare — vem av dem beroende på vem som har ordet.
Gränsskyddet lär komma, samt förmodligen migration och abortfrågan likaså.